Blog

>> Szervizflyerz // Alfa 147 1.6 T. Spark Distinctive // 2014-09-11

Axiál csere utáni futóműállítás itt http://www.metaautoszerviz.hu/
74000km

>> Szervizflyerz // Alfa 147 1.6 T. Spark Distinctive // 2014-09-02

Az előző axiál 5000km és fél év alatt megadta magát.. Most raktunk be egy újat

>> AutóápolásIldiko // Alfa 159 SW // 2013-07-25

...
(sérült blog)

 
>> EseményIldiko // Alfa 159 SW // 2013-10-17

Idén sajnos nem tudtam elmenni a kaposújlaki talira, de amikor megláttam Csabiii159 alábbi nagyon szuper fotóját a 159es flottáról, összeszorult a szívem, hogy az én verdám nem állt a sorban.
Gyorsan rendeltem is az amorén egy KUL13as pólót. Sajnos a fekete-arany S méretben már elfogyott, de nagyon klassz a fehér is, ami épp a mai postával érkezett meg. Már alig várom, hogy egy gyors mosás után felvegyem az edzőteremben. :) Sőt, volt a borítékban matrica és kártyanaptár is, nagyon örültem mindennek, köszönöm Halesznek a segítséget!

 
>> SzervizFerko // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2014-09-11

Olajcsere (Selenia WR diesel)
Olajszűrő csere
Gázolajszűrő csere
Légszűrő csere

Km.:241.252

 
>> SzervizHori // Alfa 147 1.6 TS // 2014-09-12

Szokásos olajcsere pár extrával.
Szelepfedél tömítés, jobb alsó-felső lengőkar, első lengéscsillapító, toronycsapágyak csere!

 
>> SzervizHáPé // Alfa 156 1.9 JTD-Mjet 16V Exclusive // 2014-09-11

Átesett a vásárlás utáni szervizen az autó. Csöri előzetesen felmérte nekem a terepet, majd az alábbi munkákat végezték el:
- Teljes vezérműszíj készlet és vízpumpa csere
- Hosszbordásszíj csere
- Motor levegőszűrő és Pollenszűrő csere
- Gázolajszűrő csere
- Kézifékkötelek cseréje
- Izzítógyertyák cseréje
- Szervócső cseréje (csőrendszert gyártatva Hidraszer Kft.-vel) + új szervóolaj
- Bal oldali fékbetét egyik rögzítőjének pótlása
- Középkonzolban lévő kör alakú kijelzők izzóinak cseréje

Továbbá igazolta nekem Csöri a sejtésemet, hogy a termosztát nem működik megfelelően, mert állandóan nyitva van. Ez pár hét múlva lesz cserélve, még a tél előtt.

És van itt még valami: Csöri szerelés közben talált egy tuningboxot az oldalsó burkolat alá rejtve, amiről én nem is tudtam (idáig ő sem) :) Meglett a titok, hogy mitől megy ennyire az autó és mitől ilyen nyomatékos. Arra a döntésre jutottam, hogy kössük ki, nekem nincs rá szükségem. (eladó sorba kerül) Azért így is nagyon jó a kocsi!

Azt kaptam, amit már megszokhattam, köszönet a kiváló munkáért innen is Csöriéknek!
Km: 175640

 
>> SzervizcZ // Alfa 166 2.4 JTD 150LE // 2014-08-07

Sajnos a régi használhatatlan volt, sebaj az új nem drága.

 
>> EseményGegee // Alfa Giulietta 1.75 TBi QV // 2014-09-11

Történet úgy indult, hogy sehogy. Nem akartam autót venni. 2014.07.12. kollégám munka után odasomfordált hozzám, hogy lecserélné a 156-os alfáját egy 159 SW 2.4 JTDm-re, és ahol ez a verda áll, ott van egy piros Júlia QV, amire ígéretet kapott, hogy kipróbálhatja a 159 mellett. Mivel én is ismerem a műhelyt és vezetőjét, gondoltam elmegyek én is, hátha vezethetem. Így is történt, miközben nézegettem a QV-t mögöttem állt a műhelyfőnök és nyújtotta a kulcsot, hogy akár mehetnénk vele egy kört. (Hogy az Ő szavaival éljek: „minden igazi alfásnak át kell élnie azt, amit ez az autó nyújtani tud”). Ha Ő mondja és igazi alfásnak tart, miért ne?!. :) Beültem, nagyon nem volt sok idő mindent végignézni, tudtam műszerfalilag mire számíthatok, egyesbe tettem indulás. Élőben szebb a műszerfal, mint képeken. Azt tudni kell, hogy az 1.75 TBi nem morog alapjáraton úgy, mint egy V6. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem jó, ellenkezőleg! Alapjáraton csendes, kívülről nem mondod meg, hogy milyen motor van a tető alatt. Nekem ez tetszik! Álló helyzetből való indulásnál igen is meglepetés szerűen hat. Viszont akkor előjön a hangja, gyorsulásról nem is beszélve. 15 perces tesztvezetés végén nagyon határozott véleménnyel szálltam ki a kocsiból…… Kell egy ilyen otthonra! Természetesen nem kevés pénz egy ilyen verda, de abban az állapotban ez valahogy nem foglalkoztatott és valójában nem is mértem fel a dolgokat. Egyből hívtam páromat, hogy eladjuk az Astra H-t és megkapja a 147-esem, mert jelen pillanatban nagyon könnyedén le tudnék mondani róla. Abban a pillanatban nem vett túl komolyan. :) Másnap már folyamatosan nézegettük a külföldi autókereskedő oldalakat, mert M.o.-gon sem a kínálat nem volt kielégítő sem a bizalom. Külföldön nem tudnak mit kezdeni azzal a mondattal, hogy valós a km állás?! Ez magyar betegség. 2010-2011-es évjáratú modellekre álltunk rá, főleg kevés km-rel rendelkezőt, fehér vagy piros kivitelűt kerestünk. Más nem jöhetett volna szóba. Augusztus 20.-ra lett 4 db befutó verda, ami közül lehetett választani. Persze, hogy más-más országban voltak. Mind a négy 30 ezer km alatti volt, főként kiállított autók voltak. Végül a választás egy fehér Giuliettára jutott, órában 9000+ km-rel. Az autó leinformált, valós km-rel, minden papírral rendelkezik, szervizkönyvtől elkezdve számlákig stb. Csupán Varsóba kellett elmenni érte. :) Szalon állapotú, vas nem látott havat. 2014.09.16. az autót átvehetem. Viszont még mielőtt dynamic állásba raknám, szeretnék cserélni olajat és szűrőket. Ki lehet ezt bírni? Muszáj lesz! Ez úton is szeretném megköszönni Nagy Balázsnak a kitartó segítségét, hogy életem első négylevelűjét vezethetem! Számomra ez a verda több, mint aminek látszik. :) Íme pár kép, még tréleren van. :)

 
>> Szervizlion1983 // Alfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2014-09-11

A földes út megtette hatását. Első-alsó lengőkarok elérték élettartamuk végét. És ha már egyszer szervibe mentünk minden mást is rendbe tettettem. Olajcsere , szűrők cseréje, első-alsó lengőkarok, bal oldali kormány összekötő rúd. - 120000 km