Blog
Az ültetés, a powerfelex szilentek és a 18 colos kerék miatt a hátsó futómű "kemény" lett, a passzív hátsókerék kormányzás jó része is elveszett. A rugótányér lengőkar nincs már szép állapotban, mert a kifolyó lyuk mindkettőn el volt dugulva. Keresgélni kezdtem és találtam helyette rozsdamentes darabokat. Az eladó megvált GTV-jétől és a tartalék cuccai jó részét átadta nekem. Kaptam az összes hátsó lengőkarból, emelett egy hátsó stabilizátor rudat, a két hátsó rugót, két első új féktárcsát és egy doboznyi apróságot.
Az első amivel foglalkoztam az a két képeken látható hátsó lengőkar. Tisztítás és festés után megvettem hozzá a szilenteket. Remélhetőleg ez egy picit használhatóbbá teszi az autót rosszabb minőségű utakon is.
Az összes bontott alkatrész egyben 30 ezer Huf-ba, a képen látható szilentek 38631 HUF-ba kerültek.


Felkerültek a krómozott visszapillantó tükör borítások!
A borítás cseréje egyszerű, a tükröket a lehető legjobban előre kell billenteni, majd felülről óvatosan feszítve lepattintani a belső kör alakú műanyag keretről. Ahogy lejön a tükör, már belülről láthatóak a borítást rögzítő műanyag fülek. A többi megy magától.
https://fiatalkatreszek.hu/ innen rendeltem a tükörborítást
Félévente a pótkerék levegő nyomását megszoktam nézni, hát most mint utólag kiderült megvolt hogy hova is szökött el a levegő. Először még fújtam is bele mikor még a csomagtartóban volt, akkor még nem látszódott hogy mi a baj, csak hallottam hogy ereszt. Volt itthon másik, oké kicserélem. Mikor kivettem a csomiból láttam hogy szétdurrantotta magát a gumi az utóbbi fél évben. Körülbelül 27 évet kibírt ☺️
Mellé volt még autómosás, belső takarítás, ülések ápolása. 😀





Levegőszűrőház és szűrő csere. Sikerült egy bontott házat szereznem még az ősszel. Addig nem álltam neki, félő volt, hogy csak tákolás lesz belőle a beszakadó csavarok miatt. Talált, süllyed – kettő is.
+ Fényszóró polír, ha már szétszedtem.


Hankook Ventus Prime4 K135 225/50 R17, 41ezer /db
Szerelés a Toldiban 8000 Ft
Felkerült a nyári szett. 16". Kapott új alfás szelepsapkát kék színben.
Múltkori első fékcsere után bekötése került a két első fékbetét kopás visszajelző is. Eddig ott volt a kábel félre húzva, most megcsináltam hogy működjön is. Csatlakozót újra kellett forrasztani a kábelra mivel már alig tartotta meg magát. Próbaképpen ellenőriztem is mindkét oldalon.
ABS hiba van időnként, attól függ hogy érintkezik. Hiba oka hogy elől a két toronynál az ABS csati (az ABS kocka felőli) műanyagja elöregedett és el van törve, repedve mindegyik. Azokat még cserélni kell csak szerzek belőle másikat, remélem újan is hozzá lehet jutni.
Jobb oldalon a napellenző kezdte feladni a harcot, felcsukásnál már kezdett lógni, így azt is cseréltem.
Alfacity matrica is felkerült a két hátsó ajtó üvegére 😉
Közben meglett ma a 377.000 km is 😊👍








0
593