Blog
Ismét belecsavartam 2000+ kilométert a Giuliába, ráadásul 3 nap alatt.
Régi terv volt, hogy az Alfa Romeo Múzeum Open Bonnets rendezvényét meglátogassuk, ez most végre összejött. Ezen a hétvégén kinyitják a múzeumban kiállított összes Alfa Romeo motorháztetejét, ráadásul nagy kedvencem, a Carabo ajtajait is felnyitották. Ráadásul egy 8C mögött autózhattam négy kört a múzeum versenypályáján!!!
Csináltam a programról videót, nézzétek meg! :)
A túránk érintette a Comói-tavat, visszafelé pedig Triesztet, sikerült jó helyeken parkolni :)
Fogyasztás-mániásoknak: szabályok betartásával (na jó, néha volt azért 140-150 is), sikerült egy 7,5 literes átlagfogyasztást hoznom a Giuliával.
~136.400 km-nél felkerültek a téli gumik.
A nyáriakba most kb 8.400 km került, így összesen ~20.400 km van bennük.
Párom felrakta a téli kerekeket, a 18-as szett téli álomra került egy takarítás után.
Km óra állása: 218520 km
2022.10.31. - 157.254 km
Felkerültek az autóval kapott téli kerekek.
Gyári 16"-os acélfelnire szerelt újszerű 2018-as Fulda Kristall Control HP2 gumik.
Én nem feltétlen ezeket a gumikat választottam volna, de ha már jártak az autóhoz és ennyire jó állapotúak pár szezont még elfutnak a csere előtt.
Az augusztusban újan felkerült nyári gumik 1.971 km-t futottak.
Mai nappal forgalomból ideiglenesen kivonva, eltéliesítve.
2022 egészen mozgalmas volt az elmúlt 4 év után:
Mentünk durván 2500 km-t, részt vettünk egy Laptiming forgatáson a Kakucs-ringen, ahol Walter Csabi és Vida Jani hajtotta meg a gépet.
Lehet, hogy tölthettünk volna együtt több időt is, de jött a családba egy új "jövevény" és most Ő lett a "legkisebb" kedvenc :D
Az autót szövetülésekkel vette Faterom, aztán teljes bőrbelsőt kapott. Azonban a bőrülések nem voltak állítható magasságúak. Nem vagyok egy nagyranőtt ember, viszont (szélességben jelenleg ezzel nem büszkélkedhetek) ha nem húzom el a tetőt sajnos elég zavaró, hogy a fejem súrolja a tető kárpitott. Kiszedtem a bőrüléseket, a háttámlát és az ülőrészt szétcsavaroztam, majd az ülőrészt lefejtettem. Ezt ugyanígy az állítható szövetüléssel is el játszottam. Ezután az állítható ülésvázra ráhúztam a bőrt, és össze csavaroztam a bőrháttámlával. Letekertem padlóig, majd beraktam őket. Nagy változás nem történt, talán 1-2 cm-el lejjebb kerültem. Viszont pont ez az 1-2 cm kellett ahhoz, hogy a nyári kánikullában ne kelljen elhúzni a tetőt és komfortosabban tudjak vezetni( azért az oszlop még mindíg zavaró tényező).
Valamint ma egy autóval bővűlt a géppark, bár megfogadtam hogy elsőkerekes autóm többet nem lesz, de mégis kellet egy kicsi, alacsony fogyasztású szaladgálós autó. Természetesen maradt a jól bevált Olasztechnika. Fiat Panda 1.3 Multijet
Rendesen stresszben vagyok ha más autók közé kell parkolnom:D
És valljuk be ez Budapest vonzáskörzetében nem ritka:D
És akkor ezek a fekvőrendőrök meg járdák…
3x ért már oda, asszem mostantól figyelek…
Ezt fogom mantrázni nem érkezünk lendületből fefkvőrendőrre, nem hajtunk fel járdára, a stílus költelez, aki bokorugrót akar az vegyen olyat.
Nem lehet hogy le fog érni hanem LE FOG ÉRNI, megálsz lelassítasz, és fölgurulsz:D
Ez a kerék előtti kis koptató, amúgy nagyon hálás dolog mert az ér le először és mire az elkopik pont megtanulod hogy meddig ér, akarom mondani még van pár centi a fényezett felületig. De az tényleg elég egy kicsit bebólintott fékezés egy rámpára felhajtás.
Stressz mert megnézik!
Stressz mert a teslás is bámulja!
Stressz mert hova parkoljak!
Stressz mert menni akar!
Stressz mert jaj mi lesz ha úgy megyek ahogy ő szeretne.
Ez jó stressz az ilyen életben tart, ez hiányzott!!
Őőő most 9,7 a városi fogyi ez már Alfásabb közlekedés:)))
Sávot váltok és gyorsítok az Árpád-hídon erre látom rombol utánam a model y :D
Megtisztelő hogy azt gondolja vele versenyzek :D :D :D
Pedig nem... de ő is ilyen autóra vágyott csak nem merte megvenni :P
Azért mégis jó valamire hogy nem 2,5 tonna a vas, nagyon könnyed mint egy telivér csikó:)))
Egyépként meg a villanyautós felni működik, megnézik dugóban, méregetik hogy akkor ez most mi??? Van hogy a mellettem lévő hagy két autónyi távot maga előtt hogy megnézhesse jól:)
És élőben tényleg jobb mint fotón ám!!
Én meg bent vigyorgok:)))
1330km
Alsó fordulatszám tartományban érezhetően nem húzott úgy a V6, plusz néha a beszivott levegő hőmérséklete miatt hibát dobott, így csere volt.Most nyers alulról ahogy kell.
Idén november 1 től májusig 1 ig a kocsi téli pihenőn szezonrendszámmal.
Tegnap hazatért az autó, így több, mint 2 hónap után. Lekerült a felirat az oldaláról, meg az ablakokról is leszedtem pár matricát. Lehet, hogy lesz majd másik felirat, egyelőre nem döntöttem el. Csillivilli, nagyon tetszik az autó! Viszont hogy, hogy nem, de a hosszú állás alatt az akku megadta magát. Ami azért bosszantó, mert még nem volt 3 éves, és korábban 5 és fél évet is bírt az Exide Premium. Így ez most csalódás. Akciósan Varta Black Dynamic került bele, remélem, hogy ez tovább fogja bírni!