Blog
Nyáron volt az első pécsi autós találkozó a HCO szervezésében. Ez az őszi volt a második. Időben indultam, így egy Bátaszék - Bonyhád oda-vissza belefért Race módban. Őrület az a szakasz.
Pécsen az idő csodás volt. Szikrázó napsütés, 16 fok. A mosóban mellettem egy fehér AMG Merci fürdött, gondoltam az is oda készül. Megtöröltem a kocsit, hívom a srácot, hol a csapat, senkit nem látok, még a Merci is eltűnt.
- Baszd meg, tegnap volt!
- Azt a mindenit...
Ha már így alakult ne vesszen kárba a nap. Végigmentünk a tegnapi útvonalon és az Orfűi-tónál egy fotózást is kaptam.
Visszafelé a Bátaszék - Bonyhád szakaszon egy oda-visszát még lenyomtam :) (Talán 2x bevillant a kanyarfény, ami a frissítés miatt lehet)
Jól sikerült a nap. Jövő tavasszal újra Pécsen HCO tali. Dátumra figyelek.
Úgy mértem, a Brembo GT Sport első tárcsákba még egy-két túra, de közelebbről szemlélve észrevettem egy repedést, ami a peremig futott. Szívás lenne ha szétrobbanna terhelésen.
Ezt már nem forgalmazzák és túl drága is volt, többet vártam. 30 ekm-t futott.
Találtam egy hasonló terméket: Brembo Xrta HC fúrt tárcsa.
Rendeltem hozzá EBC yellow betéteket. Bejáratás indul.
Ismét elmúlt 10 ekm. Selenia 10w40 nem kapható. Valvoline olajat kapott.
263371 km
M12x1.5, hosszú kerékanyákat kapott
A pár éves Samko főfékhenger beleengedte a fékolajat a devanderbe, kapott egy új Marellit helyette.
16db új hosszú M12x1.5 hosszú kerékanya is került az autóra :)
Az előző tulaj az autó rendelésekor elfelejtette bepipálni a gyári pótkereket az extralistán.
Eddig még soha nem volt defektünk, de jobb félni mint megijedni alapon hosszas keresgélés után sikerült beszerezni először egy gyári újszerű mankókereket, majd picivel később egy teljes gyári szerszámkészletet is. Egy kis tisztogatás után ma felnyomtam a kiskönyv szerinti 4.2 bar-ra a gumit és be is került a szett a helyére.
Egyszer már megmostam de akkor csak poros volt, most rendesen össze volt csapva, az esős időnek hála…
Egy kis Velence, egy kis Siófok, élhető az autó, bevásárlás, minden élmény vele.
Ha a gyerekek simán megvárják a pizzát a hátsó ülésen ott sem lehet olyan rossz;)
Gyakorlatilag a mosás utáni törölgetés során ismerkedtem az autó formáival.
Valami elképesztő milyen ívek vannak mindenhol, illetve végig törölgetve és a sáskahad után kiporszívózva értem miért fog kelleni ebbe is a téli gumi szőnyeg:D
És aztán a jóleső érzés hogy most megy be a garázsba és ott fog várni:)
Tényleg egy megvalósult álom ez az autó!
De nem csak azért mert az enyém hanem amit képvisel, ahogy tudja, és hogy itt van, létezik, pont ilyen őrülteknek csinálták.
És hogy eddig ez hiányzott az életemből.
Szeretek rajongani a autómért, és ehez pedig Alfa kell legyen az autóm.
És ráadásul egy ilyen? Tényleg mintha nekem találták volna ki így ahogy van annyira harmonikus annyira élő!
1700km
Fájó szívvel, de elengedtem a 166-os t az életemből. Közel 15 év és 143 000 együttöltött kilométer után eladásra került a családi NagyVad..Rengeteg családi utazáson, kirándulásban volt hű társunk. Mindig jó hírét fogom terjeszteni az Alfa Rómeonak, az Amore-nak, és az Alfások közösségének! Üdv mindenkinek! :)
Vége a nyárnak így gumik lekerültek. Kilométer 21520 a levételkor felkerüléskor 17630 volt. Így a nyáron megtett kilométer 3890. A nyári gumikban így a 3 szezon alatt 15502 km van. A téli papucsok pedig 6010kilométerrtöl folytatják útjukat. Csere alkalmával fékbetétek szemrevételezve van még bennük bőszen.