Blog
'22.10. - Kuplung kinyomócsapágy csere, váltóolaj csere.
'22.06. - Első hátsó embléma csere.
'22.06. - Olajcsere, olajszűrő csere.
'22.03. - Tompított izzó csere.
'22.03. - Nyári gumi garnitúra (új).
'22.02. - Nívópálca tömítés csere, olajteknő tömítés csere, hengerfejtömítés csere.
'22.02. - Első és hátsó ablaktörlőlapát csere.
'22.02. - Rendszámtábla világítás csere.
'21.12. - Új kulcsház + hozzá Amore kulcstartó
'21.12. - Új gumiszőnyeg szett.
'21.12. - Műbőr üléshuzat.
'21.11. - Tompított izzó csere.
'21.11. - Téli gumi garnitúra (használt).
'21.10. - Olajcsere minden szűrővel, vezérlés csere.
'21.09. - Kárpit tisztítás, motor mosás.
'21.09. - Matrica rendszám típus azonos számmal.
'21.09. - Műszaki vizsga, eredet vizsga, regadó, forgalomba helyezés.
'21.08. - Olaszországból importálva.
DZ-nél ma megejtve, megvan végre a rendes olasz olaj:-)
Pakelo Krypton XT SAE 5w40.
Gyertyák is csere érettek voltak Ricambi Originali-t kaptak, Zoli szerzett egy erősített fényű H7-es izzópárt is kicserélve az is, szedte a lábát hazafelé.
Tavaszig rendben vagyunk.
Fél órára kisütött a Nap. Villámgyorsan kiástam a garázsból, 20km bemelegítés, 20km kergetés. A hang, a gépészkedés, a gázfröccs. Vigyor. Vissza a görgős zsámolyokra, betoltam a helyére.
Kmét-Ágasegyháza-Kmét
Éppen befejeztem a kárelhárítási munkákat. Megjöttek a bontóból a mások számára tűzrevaló kacatok, de én örömmel szereltem fel a gyári hátsó dobbetétet a defekt miatt kilyuggatott helyett. Kapott az autó egy jó motortér szigetelést is. Ja és mankókereket, amit persze soha nem fogok elővenni, legalábbis statisztikai esélye szinte nulla, az utóbbi harminc év tapasztalata alapján ezt tippelem.
Még aznap a családdal indultunk Budapestre és az indítás után furcsa zajokra lettem figyelmes. Ez bizony a kettőstömegű lendkerék. Rövid ideig tartott az öröm.
Információim szerint 160000km autópályás használat során ment bele, a többi 125000km vegyes használatban. A tervezett élettartamot legalább hozta.
103.907 km
A nyáriak 88.785 km-nál kerültek fel, a téliekben akkor 37.048 km volt.
A tél még simán meglesz. Jobban bírja mint gondoltam.
Motorolajcsere +szűrök +váltóolaj csere+kormány szervóolaj tartály csere. 246000 Km
Hol is kezdjük... majd írok egy másik posztot is, mint epikus műt a múzsához - mert ezt egy nagyon király autó :) 28000 km-et tekertem bele ez idő alatt, ami elég sok - de úgy élvezem azóta a munkát, hogy megvan :))
Volt néhány viharfelhő felettünk:
Valamikor április-május környékén érkezett két kavics. Az egyik a jobb oldali A oszlopon hagyott heget. Vettem VIN alapján javító festéket - lassan csak elérek odáig, hogy lekenjem :) A másik a szélvédőt találta el, és meg is pattant. A Szélvédős Feri 20 ezer Ft-al később megcsinálta, de a nyoma ott maradt. A casco épp hogy kifizette a javítást, sikerült megpattintani a szélvédő bal élét, és elindult a keresztbe repedés... csere! Budaörsre vittem, ők cserélték új gyári szélvédőre. A biztosító hülyét kapott :D
Ez időtájt történt, hogy egy keréknyomás ellenőrzésnél szép nagy puklit vettem észre a bal elsőn. Szerencsére elég volt csak egyet cserélni, nem kopott még le annyira. Garanciáról szó se lehet természetesen, biztos megütöttem (nem emlékszem rá). Pirellit legközelebb amúgy is csak a kávéfőző tömítésnek vennék, autóra nem - ez is megerősített benne.
Viszont azért csak 8 a 9 hónap, mert a drága egy szeptemberi napon egy napi állás után úgy döntött, életre kel magától! A hátsó lámpái össze vissza égtek, az ajtóra azt hitte nyitva van... miközben az autó zárva volt! Másnap Budaörs, diagnózis: bodycomputer teljesen hülyeségeket beszél, csere. 1 hónapot kellett várni, mire megjött az új. Addig az Assistance fizetett nekem egy Avalon-os bérautót: VW T-roc. Borzasztó volt, és nem is értem ez milyen dolog PR szempontból, de ez van. Most már meggyógyult, végre ismét élhetem.
Természetesen megvolt a 15 ezres szerviz is nyár elején, két hét múlva pedig jön a 30.000km
Eljött az ideje, cseréltük az olajat, szűrőket, gyertyákat.
Liqui Moly Toptec 4100 olajat, gyári szűrőket és gyertyákat kapott. Az előző csere óta 9.196 km-t gurultunk.
90.859 km
téli gumi fel
km 171.500