Blog
Komplett vezérlés csere vízpumpával,fagyállóval, cserélve lette PK szett is, generátor szabadonfutóval, hosszbordásszíjjal, annak feszítőcsapágyaival
Km.293800
Olaj: Motul 8100 X-clean 5W 30, olajszűrő,levegőszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő
Km: 293800
Az első és a hátsó lökösben összesen 6 szeznzort kellett cserélni és azokat színre fújni.
Kb 1 éve már nem működött a parkradar :-(
Km.292912
A bal első ajtóhatároló cseréjekor kiderült,hogy a zsanér is kopott és cserélni kell,mert lóg az ajtó.
A csere megtörtént és az ajtót beállították.
Elkelt ma a nagyvad de a legjobb helyre, M.Tóth Gyula gyűjteményébe került így garantált a fennmaradása az utókornak.
Nagyon szép emlékeket adott, nagyon ment és nagyon sok gondozást kapott.



115 nappal ezelőtt 2021.11.07-én indult a téli álom.
Ma kapott 20 liter E5-öt és tettünk egy 26,9 km-es kört hogy bemelegedjen az olaj a csere előtt. Meg a tél porát is lemostuk.
Hazatérve kapott friss Motul 10W60-at.
Induló állás: 90.584 km
(Hmmm, érdekes altatáskor 90.586 km-t írtam a táblára, most 2-vel kevesebbet mutat az óra. Kép anno nem készült az óraállásról úgyhogy bármi is lehet.)
Hogy ne legyenek unalmasak a tavaszi esték, beszereztem 2 db vezérlésmódosító felújító készletet. Még megvan az amit anno Pókból kivettem, megpróbálom felújítani. Jó lesz tartaléknak, mert drágul rendesen az is...
A belsejét még úgyse láttam. Találtam egy videót is róla.




Egy kis Pioneer erősítőm van és ahhoz hogy minél kisebb legyen a veszteség , minél jobban ki tudjam használni, vettem egy 0.5 méteres 4-es hangfalkábelt a KáCsától. Eddig az erősítőnél a kábel csak be volt csavarozva a csatlakozóba, de nekem jobban tetszik villás saruval. A mélynyomó oldalán ezt a vastag kábelt már nem tudtam volna csatlakoztatni, ezért oda banándugó került.

