Blog
Bevontam karbonszövésű aluszövettel és színre fújtuk a sima kék műanyag kupakot egy kis plusz látványnak:-)
Ma folytattam a beépítést.
Először behúztam egy vezetéket a védőcsőbe ami nem kis feladat, majd elrejtettem a zárhíd alatti kábelcsatornába.
A tisztogatás elég sok időt elvett...
update 2022.02.01.
Bekötöttem a szivattyú reléjére a drl-t. A hozzá adott biztosítékot - ami eredetileg a vezérlő előtt volt - áttettem ide, így ha a vezetékkel történik valami kiolvadhat kedvére.
A vezérlőt is bekötöttem, ahol lehetett forrasztva és zsugorcsövezve van.
A bal első lámpát is felraktam, bekötöttem. Itt még vissza kell rakni a kartervédőt, de előtte le kell takarítani a váltót.
Már csak a jobb oldali lámpát kell felrakni...
update 2022.02.02.
Felkerült a jobb első lámpa is, amit leszedtem visszament a helyére, kivétel a kartervédő. A váltót lemostam.
A múltkor nekikezdtem, ma befejeztem.
A váltó előtti jobb kapcsoló működteti.
Kipróbálás majd ha összeraktam a motort.
Első lökhárító javítása és fényezése helyben. Szép munka és pontos.
(lökös elemeire szedve, ködlámpa cserélve újra és takaró is fújva)
Visszarakás előtt fényszoró mosó ellenőrzés (de nem működik megfelelően)
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő csere.
188e miles
Megválltam a nem gyári, de azon felnitől mellyel vásároltam az autót.
És eladtam a R16-os gyárit is.
Valamint sport rugók is eladásra kerültek
Jobb oldali kerék csapágy csere miatt ment szerelőhöz, de mivel két csonkállványom amit felújítottam volt és azokon csapágy is, így azok kerültek fel. De nem úsztam meg a jobb oldali ezen is búg így oda SKF új csapágy került
( Előző 20e km bírt.(GSP) azelőtti pedig 10e km-t se
De nem ált itt meg a szerelés, mert megy vizsgára így átnézve az első tárcsák cseréje, betétek oké, de féknyeregeket is cserélni kell( volt felújított); hátul valamiért ragadt a fék ezért ott is felújított nyereg került fel.(szintén meglévő betétekkel)
Valamint a féltengely gumiharang kiszakadt és azt is kellett cserélni. És a féltengely is át lett szerelve a bontott/magmaradtból.
De ha már átnézés akkor a futóműt is. Így jobb felső lengőkar és bal alsó csere. Ezekből is volt bontottam.
Első lengéscsillapítók cseréje(szintén volt) valamint Eibach rugó lecserélése gyárira úgy elől mint hátul. Hátul jók (2 éves Billstein a lengéscsillapító)
És még kapott egy új motor alsó burkolatot is
Egy eredeti Weber manualból megértettem, hogy hogyan is kell tolómérővel benzinszintet mérni a DCOE-n. Amikor a tolómérő mélységmérője éppen megmozgatja a benzin szintjét, ami persze csak igen szűk tartományban megfelelő helyről megvilágítva éppencsak látható, és igen picit változik a tükröződés, az ahhoz tartozó mélységmérő állás adja a kérdéses értéket. Ezzel a módszerrel is leellenőriztem mi a helyzet. Na azért ezzel igen jól el lehet szórakozni míg az ember azt mondja most ez így rendben van, jól mértem. Kb. egy-másfél óra volt nekem. Az első két henger karburátora 28.5-en van, a hármas és négyesé pedig 29.5-ön. A speckó szerint 29 +/-0.5. A gyertyák színe most szép barna, teljesen egyforma mindenhol, csak a szintek nem egészen. Egy lamba-szondás vizsgálatot még tervezek, de ezt most nem feszegetem tovább. Elég jónak tűnik.
Ha már kivettem a gyertyákat megöntöztem olajjal a hengereket, ne rozsdáljanak a téli pihenő során. Kamerával is körülnéztem, rend és szárazság volt ott. Hengerfej tömítés eddig jó (4000km). Egyúttal beszereltem a Bosch négypólusú gyertyákat, amiket az OKP ajánl. Az a helyzet, hogy a sima egypólusú NGK-val van hogy háromhengerezik alapjáraton és nem igazán tudom hozzáhangolni a sima járást. Van még egy szett őrizgetett, eredetileg a Nordokhoz javasolt, négypólusú Lodge gyújtógyertyám, azt beszerelve jó lesz.
Ha eltűnik a só az utakról kipróbálom hogyan muzsikál ez a Bosch cucc..