Blog
Bő két és fél hónapig vendégszerepeltek a téli kerekek, havat lényegében nem láttak, ma pedig nyári álomra hajtották szelepjeiket a gumis raktárában. Ilyesmire számítottam, a téli garnitúra sokáig ki fog tartani. Enni nem kér, viszont jöhet olyan tél még amikor több hasznát veszem.



Az autóból valami furcsa brummogó búgás hallatszódik. Kerékcsapágyak és minden egyéb rendben van.
A jobbos hosszanti féltengelynek volt egy nagyobb lógása, arra gyanakodtunk.
Ki lett cserélve a féltengely, viszont a problémát nem oldotta meg.
Kapott új váltóolajat is.
Illetve a korábban kiszedett üres katalizátort vissza cseréltük a gyári tömött katalizátorra, mert páromat túlságosan zavarta a fütyülés. :P
GSP féltengely
Váltó olaj
Katalizátor vissza


SKF Jobb első felső lengőkar
Külső kormány összekötő (Bal, jobb)
Kormánymű zsírozás
Lengőkar rézpaszta
Hosszúra nyúlt a tél, és így sem sikerült eltalálni a végét. Múlt csütörtökre lőttük be az időpontot az ünnepélyes szezonnyitó túránkra aranytl és alfista78rg kartársakkal. Szerdán hó hullott a Bükkben, így kénytelenek voltunk egy napot csúsztatni, hogy biztosan elkerüljük a nedves, csúszós utakat. Az útvonal terv is módosult, hogy minél több idő legyen a száradásra és a melegebb aszfaltra.
Kmét-Eger-Balaton-Ózd-Serényfalva-Ragály-Imola-Perkupa-Aggtelek 2x-Ózd-Balaton-Bükk2x-Eger-Kmét. ~770km.
A Bükkben volt pár nyirkos folt az aszfalton, különben teljesen száraz utak vártak mindenütt. Felhőmentes napsütés, 7-10 fok. Imola-Kánó szakaszon volt poros rész, ott jobban kellett figyelni.
A Bükk vitt most nekem mindent, forgalommentes, jól belátható volt az út. Hereg-rét és a bükkszentkereszti elágazó között mentem két oda-visszát. Jót autóztam, autóztunk. A gumin is igencsak meglátszik.
Aggteleken a barlangnál (kép1). Borsodnádasd előtt a 25-ösön (kép2).

