Blog
Már egy ideje tervezem, hogy az összekarcolt műanyag elemeket lecserélem a csomagtartó térben és ebben az alfában fekete lesz a belső szín.
Így a beszerzett fehér(bézs?), szürkés elemeket feketére fújtam, majd kapott egy felületi lakkozást, hogy kevésbé karcolódjon a jövőben. Majd meglátjuk.
Két oldali szürke karpit is feketére lett cserélve. Valamint pótkerék alatti szőnyeg is egy jó állapotúra. A padlókarpit is beszerzésre került fekete színben egy jobbos autóból végre. Elég szép állapotban 2022.okt.
Ülés hátsó részein a szürke karpitok is lecserélve, de van ami még beszerzés alatt.
Csak nagyon elvetemült és alfa fanatikusoknak ajánlom.
Bose rendszer bekötésére felkészülve illetve CD tár bekötésére csomagtér bal tartójába. Egész kábelköteg és egy darab mély nyomó csatlakozó is várja alkalmas/segítő villanyszerelőt
Megvannak végre, nem volt egyszerű de végül hazakerültek:-)
Tökéletes kiegészítő, végre tartja a nyakat kényelmesen.
5 éve az első rozsda jeleknél javíttattam ezt a részt, de nem volt precíz munka, megrepedt, berozsdált, szégyenfoltja lett a fehér autónak. Két éve egy másik alkalommal mikor fényezőnél járt, elegánsan átugrották a feladatot.
Ilyen aprósággal nem lehet odamenni sehova, ezért nem tudnak pénzt kérni, meg az idő, logisztikai macera elvinni-elhozni az autót, úgyhogy nekiálltam. Alapanyagok a garázsban, hajrá. Szeretem az ilyen feladatokat, jobban mint a fékszerelést pl.
Szétfeszítettem a lemezeket, kitisztítottam, rozsdaátalakító, varrattömítővel kikentem, összekalapáltam, varrattömítővel rücsit utánoztam, 2x filler, vizesen becsiszoltam, festettem, készítettem gyári sablon alapján matricát. Vállalható lett. Kb. 2.5 óra nettó. Egy hangyányi polír pár hét múlva és késssz.
Az összes barátom összegyűlt a dashboardon. Imádom és imádtam is.
Ha egyből beindult, akkor kaptam a következő két üzenetet:
Excessive Radiator Fluid Temperature, Stop and Turn Off Engine
Antipollution filter clogged
Ha pedig első indítás után leállt (másodjára indult), akkor a lenti 3 esemény bekerült a fejébe, de inkább az első volt gyakori.
P0230 - Fuel pump relay command
P010F - Air mass/air flow meter incongruence
P0380 - Preheating unit control
A hiba itt volt. Érdekes, mert nem lehetett rányomni a sarut. Akadályozta a kábel. A fekete kábelt átszereltem egy másik csavarra. Így le tudtam szorítani már. Valószínű nem tudta tölteni megfelelően az aksit. Erre most rátöltve, de valószínű garanciás lesz, mert a karácsonyi meghibásodásnál az önindító megehette.
303.462km
Még az ezüst 147-re vettem egy garnitúra H&R coilover-t. Nem raktam be őket, megtartottam a Gt-re. Lindornál átnézettem őket, hátsók kaptak gyári új porvédőt és toronyszilentet. Első gátló - villa találkozást agyonkentem kerámiával, esélyt sem adva h összerohadjanak. Cseréltem a felső lengőkarokat (TRW) és a hátsó stabpálcákat (Meyle HD) is. A kocsival még nem mentem, remélem nem rontom el a gyári komfortos ugyanakkor sportos karakterisztikát egy élvezhetetlen coilover szettel, de majd kiderül...