Blog

Idén esedékes lett volna már a vezérlés csere az autón, szóval tervben volt.
Bő 2 ezer km-ert tettem bele januárban, az autót imádom, 4,8L átlagfogyasztást ír a computer.
Ezalatt a bő 2 ezer km alatt elkezdett szivárogni a fagyálló, párom megnézette, a vízpumpánál volt látható szivárgás, illetve egy vízcsőnél.
Continental vezérlés szett került bele.
Km óra állása: 194462 km
A felső motortartó bak ki van szakadva, vezérlés csere közbe kiderült.
Gyári lett rendelve, hamarosan ez is orvosolva lesz.
Így remélem megszűnik a visszapillantók rezonálása

 

Január 6.-ára kaptam időpontot a kpm vizsgára.
2 hónapot kellett rá várni, elég nehéz volt kivárni.
A magyar rendszámot január 11-én kaptam meg.
TAX-137 lett a rendszám.
192276 km-rel lett regisztrálva az autó.
Majd integetek alfások!

 

Olajcsere alkalmával cserélve lett a bal hátsó rugó.
Az alsó karimából egy kis darab letörött.

 

Párom 156-os alfájában szintén ilyen ledes rendszámvilágítás van.
Az ötlet az olaszpercektől jött!

 

Az autót 2 kulcscsal kaptam, a pótkulcs hibátlan volt, viszont a másik kulcs gumirésze viseletes volt, cserélve lett.
Szintén aliexpressről érkezett.

 

Aliexpressről rendelt koptató került az első lökhárítóra.

 

A kopott emblémák cserélve lettek, a kormány és a téli alufelni is szintén megkapta az új logót

 

A téli időszakra beszereztem egy gyári méretpontos gumiszőnyeget.
Nyárra marad a gyári szövetszőnyeg

 

A csomagtartóba vettem egy csomagtértálcát, mivel a kutyám majd itt fog utazni.

 

Kaptam az autóhoz egy garnitúra Monza Gt alufelnit, téligumival.
2 gumit cserélni kellett rajta.
Debica gumikat kapott, 225/45R17 es méretben. Ezek kerültek az első tengelyre.
A párom a féknyergeket pirosra festette, Motip hőálló féknyereg festékkel.