Blog

A tompított fényszórók szinte csak dísznek lehettek az autón az előző tulajnál, így új, erősebb Osram Night Breaker égők kerültek bele, valamint be lettek állítva a fényszórók.

>> Tuning és extraTrevisinho // Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir QV-line // 2021-11-29

Végre sikerült bekapcsolni az AUX csatlakozót, amihez így csak egy Jack-Jack kábel kellett, hogy a telefonról - kábellel - tudjunk zenét hallgatni.

>> Tuning és extraTrevisinho // Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir QV-line // 2021-12-04

Kicseréltük a régi, kifakult és széthulló logókat szép újakra. A klasszikus, régi, arany színűt választottuk. Felkerültek a felnihez illő, ezüst színű, színes logós szelepsapkák. A kulcsház matrica is megszépült, illetve a beltér egyetlen apró hibáját is eltüntettük. :)

A bal tükör és a vezetőoldali ajtó fényezése volt szükséges, ezzel együtt pedig a bal külső kilincset is kicseréltettem egy új darabra, mivel a krómozása folyamatosan hullott le.

100 és 110 km/h sebességek között rázott az autó eleje, így szükséges volt a futómű beállítása és a felnik centírozása.

>> Tuning és extraTrevisinho // Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir QV-line // 2021-12-02

Beszerelésre került az indításgátló.

 

Felkerültek az új Uniroyal MS 77 Plus 225/45 R17-es gumik.
Ár: 133 000 Ft
Gumizás: 15 000 Ft

Az alku megkötése utáni 1 hetes várakozást követően hozzám került a Giulietta. A várakozás oka az első lökhárító (kereskedő általi) újrafényezése volt.
A kereskedő által új akkumulátor is került az autóba 2021.09.17-én.

>> EseményLaciferi // Alfa GT 1.8 Twin Spark Progression // 2021-12-20

Ma voltam műszakin, a srácok mindent rendben találtak, így Guszti újabb 2 évre megkapta a plecsnijét.

Újra a Csepel Művekben szorgoskodó csapatra esett a választásom, Olman Zsolti közvetítésével.

Műszaki érvényessége: 2024 Január 8.

 

Facebookon tegnap este megjelent egy hírdetés, egy ismerősömtől, egy nagyon olcsó 159-ről... 15-20 perc agyalás után feleségem unszolására ráírtam, majd felhívtam Zolit. Megbeszéltük a másnap kora délutáni találkozót, mondta, már vannak jelentkezők a megtekintésre, de annyit tud segíteni, hogy én lehetek az első.
Tudtunk, hogy az autónak vannak hibái, ez nem volt zsákbamacska, de ezt tükrözte az ár is...

Rengeteg agyalás közepette eljött a másnap. Munkában alig telt az idő. Szerencsére sikerült előbb letenni a lantot, úgyhogy a megbeszélt idő előtt oda is tudtunk érni. Nagyob maximum 10 percig nézegettük az autót, majd jött a próbakör. Nem volt túl hosszú, mert sietni kellett vissza fehérvárra.

Gyorsan megírtuk a papírokat, elhoztuk az autót, letettük, és most várjuk a dolgok alakulását, ami ugye a bürokráciának köszönhetően soha nem egyszerű. De ez a következő post után lesz, remélhetőleg még az ünnepek előtt... A következőben kicsit írok az autó hibáiról, és a talán 3 km táv alatti tapasztalataimról.