Blog

>> SzervizRéki // Alfa Giulietta 2.0 JTDm Distinctive // 2021-12-25

Vezérlés cserekor sajnos kiderült hogy cserés lesz a jobb felső motortartó bak, akkor még összeszerelésre került a régivel, de aztán hamarosan rosszabb lett mint a megbontás előtt, szinte berezonált az egész autó nagyobb sebességnél. Aztán karàcsonyi program gyanánt és mert ekkorra lett szabad garázs a Bányai’s Garage-nál december 25 -én lett kicserélve. Azóta rezgés mentes a kocsi és sokkal jobb az alapjárati érzete is. Km óra állása ekkor: 183600 km

 
>> SzervizJanika // Alfa MiTo 1.3 JTDM-2 // 2022-01-25

Mai nap le lett szervizeltetve az autó.

Kapott:
- Selenia WR Forward olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő

Km. : 27 977 km

>> EseményHalesz // Alfa Giulia Super 200 Le // 2022-01-25

Végre, ez itt már tényleg a pont a történet végén.

Először mágnessel szerettem volna felrakni a rendszámot. Rendeltem speckó "szupermágnest", amit fel is ragasztottunk a lökhárító belső felére. Tökéletesen tartaná így a rendszámot, viszont mivel a másik oldalra is elég vastag mágnesek kerülnének, így nagyon eláll a lököstől... Lásd képek. Egyébként tökéletesen rögzítené, bár az érdekelne, hogy _nagyobb_ sebességtartományban lekapná-e a menetszél...

Egyelőre elvetettem ezt a megoldást. Sima kétoldalú ragasztóval raktam fel végül.

>> Tuning és extraG-MANN🍀 // Alfa Giulia Veloce Ti Q4 280 LE MY21 // 2022-01-25

Felkerültek a gyári méretű 255/35 R19 új téli Continental Wintercontact TS860 S gumik a gyári 9×19 hátsó felnikre.
Álom az optika is, mint nyáron! 🤩

 
>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2022-01-03

Sokan mondták, hogy ezek a 15-ös teledial felnik nagyon ritkán bukkannak már csak fel, így nagyon megörültem, amikor egy eladó 145-ös hirdetésénél külön lefotózva megtaláltam ezeket a kerekeket.
Sikerült megyegyeznem az eladóval, hogy az autó nélkül is eladja őket :)

25 ezer forintot fizettem a 4 darab felniért :)

 
>> Tuning és extraHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2022-01-24

Kócosw találta nekem a német ebay-en ezt a 145-be való extrát :)

Ez a 145 Edition 500 kiegészítője volt. Mindössze 50 euró volt postával együtt. Kócosw segített nekem intézni a dolgot Németországból, köszi még egyszer, itt is! :)

Aztán amikor posztoltam róla a 145-ös Facebook csoportba, Horváth Attila (Atis155) felajánlott hozzá egy pedálszettet a taposóval együtt :) 5000 forintot kért érte (plusz 1100 forint volt a csomagköltség).

Fel kell majd polírozni mindet, de nagyon szép állapotban vannak.

Költségeim:
Váltókar: 18.000 HUF
Pedálszett: 6100 HUF

 
>> EseményHalesz // Alfa 145 1,6 TS // 2021-12-11

D. Z.-nél átnéztük alaposan az autót, és Zoli úgy ítélte meg, hogy egyáltalán nincs olyan állapotban, ami miatt le kellene mondani róla. Lesz vele munka rendesen, de érdemes belevágni.

Nézd meg a videót: https://youtu.be/Id1tq1BIduY

 
>> Tuning és extraTrevisinho // Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir QV-line // 2022-01-22

Bekerültek az új LED-ek a belső világításba és a rendszám fölé.
Hideg fehér fények, 6000K, W5W, SMD Canbus LED.

Megtörtént az olaj és a szűrők cseréje (olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő).
Az olaj Castrol Magnatec 10w-40 lett.

>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2022-01-23

Megszületett a döntés DRL ügyben, némi módosítással visszakerül a korábbi helyére.
Kb 1 cm-el megemelem hogy a rés közepébe essen, így már majdnem jó helyen van. Viszont kell hozzá egy távtartót gyártatnom.
Addig is elkezdtem beszerelni az elektronikát a régi helyére. A művelethez ki kell szedni a bal első lámpát és az ablakmosó tartályt. Ez utóbbit a visszarakás előtt megtisztogattam, furcsa látvány.
A projekt itt elakadt, mert elfogyott a vezetékem.
Folyt. köv.

A másik projektterv a navi tápjának eltüntetése hogy ne foglalja a szivargyújtót.
A váltó elé már korábban beépítettem két kapcsolót. A bal oldali az antennát tiltja le hogy ha nem rádiót hallgatunk ne járjon ki. A jobb oldali a hazárd megye lordjai légkürtöt kapcsolta a sima duda helyett. Mióta kikerül a légkürt (kicsit lassan játszotta a dallamot) ez üres, ez fogja a navi tápját kapcsolni. Szétkaptam a régi rendszert és mindenhová sarukat raktam a korábbi forrasztások helyett, mert így bármikor szét lehet szedni és rövidebbre lehet hagyni a drótokat.
A navinak forrás adott, a szivargyújtó vezetékére kellene rácsatlakozni. Nos ez nem olyan könnyű, mert nehéz hozzáférni. Főleg mert már a rádió is rá van kötve.
Nincs mese ki kell szedni a középkonzolt, hogy bekábelezzem és a korábban berakott vezetékekkel együtt rendbe tegyem a drótokat.
Folyt. köv.