Blog
Elég ramaty állapotban voltak a téli lemezfelnik( ki voltak fakulva, meg a felületi rozsda is kijött rajtuk), ezért ma reggel nekiálltam lecsiszolni őket. Portalanítás és zsírtalanítás után kaptak pár réteg feketét. Igaz hogy a dísztárcsa takar mindent, de azért nem árt ha kicsit fel van újítva és nem rozsdásodik tovább.
Égett a visszajelző lámpa már bő 1 éve (:-S) a multikormány csere után gyulladt ki, ma törölni szerettük volna a hibaüzit, de a 2 hibaüzenetből, csak 1 volt törölhető....
Így a probléma továbbra is adott, de kaptam egy elérhetőséget aki a közelben rendelkezik a megfelelő gyári programmal, ő nagy valószinűséggel ki tudja majd olvasni a hibát, és sikerül majd törölni is:-)
Köszönet: Czap Peti olaszszaki
Az 1. henger nagyobbik gyertyája lényegében vízben állt, ezért cserélni kellett azt, és a gumi pipáját.
Tünet: menet közben a kocsi rángatni kezdett, kigyulladt a kis sárga lámpa a műszerfalon, és 1 henger így nem ment.
Köszönet: Czap Peti olaszszaki
Kapott friss műszakit. Közben cserélni kellett a hosszbordás szíjat,görgőkkel és ismét egy cooler csövet(ezeket folyton szétlövi).
Elcseréltem RibiPetivel a bürkét.
Bianco álom --> Nero álom :)
Kicseréltük továbbá a műfabetétekkel aggatott középkonzolt meg a váltó-kézifék körülötti részt. Minden fekete: szönyeg, tetőkárpit, s mi közte van.
Köszönet Bandinak aka András bácsi a segítségért.
PS: a képek gyengék, majd öcsémet megkérem megint, mint tavaly a vásárlás után :)
Köszönhetően az IKEA-nak és Süni-nek elkészültek az Alfissimo magazinok végleges helyei. (1028)
[Költségeim: 2db KNUFF irattartó 995Ft/db]
Megejtettem az első tárcsák felszabályoztatását.Szerencsére betétetek még nem kellett cserélni ,mert a Ferodo-k még bőven használhatóak.Csak fel lettek egy kicsit csiszolva,aztán már dobtam is össze:-D
Szívat a futómű :(. Miután Kaposújlakról hazabicegtünk, kiderült, hogy a kerékcsapágyat rögzítő anya lazult fel. Újra rögzítettük, most már rendszeresen ellenőrzöm a lógást.
Erre most úgy látszik, a b1 teló gyomorrontást kapott, és nem ért el a mosdóig, mert szépen összefosta magát olajjal :P. Egyelőre szervezés alatt a gyógyítás.
Cserére szorult a kiegyenlítő tartályom. Tartály 4400+ 1465 ft postaköltség. Tartálycsere +fagyálló + télikerekek (mármint kerék felszerelése, mert gumis úgy megtépte a csavarokathogy itthon nem ment a csere) Munkadíjjal 11550ft