Blog

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-11-07

Mark145-től jóárasítva megvettem a H1-es xenon szettjét. A ködlámpába fog kerülni, így a helyzetjelző kivételével elöl csak xenonnal szórom majd a fényt. :-)

>> EgyébSkodra // Alfa 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET // 2009-11-07

2009.10.18. 100400Km! Az autó kapott egy új Exide Premium 77Ah akkumlátort,mert ami benne volt már gyengélkedett,és csak kis teljesítményű 55Ah-ás volt!Még szeptemberben karbonfóliáztattam a tükörtartó háromszögeket,mert a festék feltáskásodott, levált róla!

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2009-11-13

A kb. 1 éve cserélt főhenger elfosta magát. Most ATE fog belekerülni, hétfőn meg is érkezik.

Megérkezett, és ki lett cserélve. Vicces, hogy az ATE dobozban lévő alkatrészre Bosch felirat van írva.

Végre sikerült elérni azt, hogy olyan a kuplung amilyennek szeretném. Nem mélyen fog, és nem beton kemény. Ennek most nagyon örülök :)

>> Tuning és extracseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2009-11-13

Megjött a várva - várt xenon, mely ma délelőtt beszerelésre is került; nem lett volna hosszú idő, de olyan "nagy" hely volt a szerelésre:)

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2009-11-07

A teli gumi felrakásakor a kopott fék mellett a jobbos féltengely külső gumiharang ki volt szakadva. Ez is orvosolva lett.

>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2009-11-07

Nagysebességről való fékezés esetén hallottam valami furcsa hangot a fékből. Tudtam, hogy már vékony a tárcsa és a teli gumi felszerelésekor a betéteken is látszott, hogy cserések. Beszereztem a szükséges alkatrészeket, és kicseréltettem a féket.

>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2009-11-07

Néha terhelésnél autópályán éreztem, hogy rángat az autó, és ez egyre gyakoribb lett. Mivel tudtam, hogy a gyűjtáskábeleim közül több szigszalaggal van javítva, úgy gondoltam, hogy veszek új kábeleket.
A gyári kábelek 60e Ft-ba kerülnek, amit drágának találok, ezért a fejújítást fogom választani. Sajnos a pipákat nem tudta a felújító a gyárival teljesen megeggyezővel pótolni, ezért egyenlőre vettem egy bontott kábelszettet. Ez most jól működik, de szerintem a későbbiek során a vezetékeket ki fogom cserélni.

 
>> SzervizAdamV6 // Alfa GT 1.9 mJet // 2009-11-07

Amikor megvettem az autót megcsináltattam rajta a vezérlés cserét. Minden oké volt vele úgy 5-6 ezer km-ig amikor is felfigyeltem egy kis furcsa zajra... a motortérben vmi elkezdet kerepelni...nem tudtam mi lehet gyorsan bevittem a szervízbe akik hallásra rávágták h ékszíj feszítő gond van vele! Lebontották,levették az ékszíjat de a hang nem szűnt meg. Ekkor hívtak h itt vezérléssel van vmi gond! Feszítőgörgőre gondoltak de mondtam nekik h ne nyúljanak hozzá amíg az alkatrészgyártó cégtől ki nem jön vki leszemézni az autót! 2hét telefonálás és ügyvédi levél segítségével sikerült elérni h a teljes vezérlést a gyártó fizesse vmint a munkadíjat is ! Szerencsém volt h nem esett le a szíj mert akkor nem 70 ezres kár lett volna belőle! :)

Ha már bent volt a kocsi a Large autónál akkor kuplungot is cseréltettem, mert már nagyon kemény volt!--így jöhet egy kis Novitec cucc a vasba! :)

 
>> Tuning és extramoloch156 // Alfa 156 sedan // 2009-08-04

Tudom sokan azt mondják ami nem látszik azzal minek is foglalkozzunk.Én nem így tettem. Nem egy nagy horderejű dolog, csak leszedtem a motort borító műanyagot, finoman felcsiszoltam majd egy egyszerű Króm hatású festékkel lefestettem, amikor teljesen megszáradt piros alkoholos filccel kiemeltem az írásos részeket.
Olyan hatása lett mintha lemezből lenne kisajtolva

 
>> Tuning és extramoloch156 // Alfa 156 sedan // 2009-11-06

bár sokszor gagyinak titulálják az autós kollégák az ilyesféle termékeket, én azon a véleményen vagyok h módjával sikerülhet olyat kihozni ezekből ami kicsit javít az autó színvonalán. Ezért az autó elején a pajzs vízszintes elemeit és a lökhárító méhsejtes részét ilyen díszcsíkkal vérteztem fel.