Blog
Valahogy elkeveredtem egy regi elhagyatott vasutällomäsra, es löttem pär kepet a vasrol.Sztem ez a környezet ideälis a gèp fenykepezesere.Sztem meg visszaterek majd ide szebb idöben es tisztäbb gèppel meg (nem mobiltelefonnal fenykepezve) pär jokis kepet csinalni.
Elerkezett a müszaki es a zöldkärtya megujitasanak ideje.
Problemak adotak a fekete hätso indexek,meg fekete hätsolämpäk miatt,de meglett a dolog,mert minden E jeles.
Viszont a müszakit az elsö ablakok foliai bäntäk. nov 21-ere mär van idöpontom az ujak felhuzäsära..Folia nelkül nem az igazi.
Volt meg egy flexibilis csö csere a kipuffnäl,ezen kivül csont nelkül vette a vizsgat,igy järt a 2 uj fecni.
Skull cartars ältal keszitett Jata cartärs ältal KUL-rol elhozott toronymerevitök egyike (felsö Jata segitsegevel nemi alakitas utan helyere került,majd otthon a kocsi szinere fenyezve lett).Az also meg alakitäsra vär.
Jata cartarsnak ezer köszönet a kedergumiert, elcsendesedett az auto.Azota nyugodtabban autozok,nem zug a fejem . :) Kaptam meg a kis kezifek melletti rakodorekeszbe egy gyäri csuszasgatlo gumilapocskät.Häläs köszönet ezert is Jata cartarsnak!
Viszont sajna megällapitottuk hogy az elözö tulaj a közepsö visszajelzön 3 hibajelzö ledet leragasztott, ABS,lufik,es a fekvisszajelzö ledeket.
A következö feladat ezen problemak okainak felderitese lesz.
Sajna mivel ezen vas elött en alfàt csak kivülröl lättam,ezert nem ismertem a visszajelzö ikonjait (hol minek kene lenni) ,igy törtenhetett meg hogy miota megvan se tünt fel a hianyuk,illetve megletük... :S
Kaptam kölcsön, egy flakon Műanyag és gumiápoló felület megújítót, a tükröket, lökhárítókba a fekete koptatócsíkokat áttöröltem vele, plusz az ablaktörlők alatt a rácsot. Elég korrekt lett, első koptató csíkok nem tökéletesek mert elég undorítóak voltak alapba, de most elviselhető. Az ablaktörlő alatti rács nagyon megvolt kopva, így lett egy korrekt sötétszürke színe annak is.
- lengéscsillapító lekötve
- stabilizátor lekötve
- fék, kézifék lekötve
- Z-tengely : anya levéve
De mi az a sárga bigyó ? Sebességmérő jeladója ?
Holnap már csak kardántengelyt kell lekötni és jöhet is ki a cumó.
Onnantól lesz drága...
Ma nekiláttam az alaposabb állapot felmérésnek. A motorról tudni kell, hogy kb. sok éve indították be.
Első mozdulatként kompressziót mértünk volna, de az mint olyan nem létezett. Így nyakon öntöttem a hengereket olajjal, majd magára hagytam. Egy fél nap után megjelent a kompresszió a motorban. Egyenlőre 9-7.5-8-9 értékben. 4 gyertya bele, aztán viszonylag simán el is indult. Kiderült, hogy a karburátor talpaknál több levegőt szív mint ott ahol kéne. :))))
Holnap folytatás. :))))))))
felkerültek vasárnap du a "hótaposók".......4 felni felcsiszolva+rozsdamaró+meg minden "szép" fekete lett......soha többet nem csiszolom az biztos :D
215/40 r16 gumi után a 185/60 r14 :D nem kell minden apró gödröt figyelnem.....nem szép de kényelmes.....bár nincs meg az a biztonságérzet....picit hullámvasút.....és 1 az út közepén elhagyott cipő is elfér most alatta
+látjuk mit hoz a tél
Ma beraktam előre Novitec első rugókat így már nem olyan bigfoot így már Andynek sincs mivel szívni a vérem!
Az új lakáshoz tartozó pincében tároltam a gumikat és a téli keréhez való csavarokat. A fűtési rendszer karbantartása közben a 2 szerelő közül az egyiknek megtetszett a 16db csavar, 4db őrrel és meglovasította. Nagyon boldog vagyok miatta. Ezért gumishoz mentem mert biztosítottak hogy kilóra áll nálluk a csavar. Nos éppen ilyen csavarból csak 8 db volt szóval nem nyerő, de a nyáriak jók lettek, bár féltem hogy hosszúak kicsit de végülis nem... A téli gumik viszont jól bírják, ez lesz az 5 -ik szezonjuk... A nyáriakkal már ennyire nem járok jól ahogy nézem max még egy szezon :o) A gumisnál visznt kaptam egy 1000HUF ról szóló autómosási kupunt... :o)