Blog
Új kedvencem ez is. (*****)
Motorok: soros 4 heng TS, V6, soros 4, 5 henger JTD
1.8 MPI 16v, 140 Le*****
1,9 JTS 16v, 160 Le
2.2 JTS 16v, 185 Le
3.2 V6 24 v, Q4 260 Le
1.9 JTDm-jet 8v, 120 Le
1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le
2.4 JTDm-jet 20v, 210 Le*****
Váltók: 5 fok. manuál; (1.8 TS)
6 fok. robot-kézi, Selespeed; (2.2 JTS)
6 fok. manuál; (1.9 JTDm-jet 8v, 16v, 2.4 JTDm-jet 2.2 JTS, 3.2 V6 )
6 fok. autómata (1.9 JTDm-jet 16v, 2.4 JTDm-jet 2.2 JTS, 3.2 V6)
Gyorsulás 0-100 km/h: 10,4-7 s
Végsebesség: 201km/h-240 km/h
Fogyasztás (vegye): 5,9L-11,5L
Felszereltség:: Impression; (1.8 TS),
Progression; (1.8 TS, 1.9 JTS, 1.9 JTDm-jet 8v, 16v),
Distinctiva; (1.9 JTS,2.2 JTS Sp.;2.2 JTS,1.9 JTD 16v, 2.4 JTD 3.2 V6)
TI; (2.2 JTS Sp.; 2.2 JTS, 1.9 JTD 16v, 2.4 JTD 3.2 V6)
Alapár: 6.345.000 Ft.
Csúcsár: kb. 14.500.000 Ft.
Árak változhatnak!!!




Elkezdtem a 7végén polírozni az ótót. Nekiálltam a csomagtértetőnek, és szépen haladtam. Mivel a polírgép kicsit (nagyon) gagyi volt, így nem tulajdonítottam sokat annak, hogy zörög. Szépen haladok és észrevettem, hogy valami gabonaköröket karistol a fényezésbe. Az hittem, hogy a polírkorong az. Kiderűlt, hogy egy kis tartócsavar kitörött és befészkelte magát a polírozó anyag és az alatta levő szivacs közé. Amint meglesz a fizum veszek egy másik gépet, de most valami komolyabbat.
Ma megcsináltattam a zöldkártyát. Teljesen hibátlanos lett! Igaz, kellett kicsit járatni, hisz az az 1 km volt a legtöbb, amit egyszerre megtettem vele az utóbbi 2 évben.

Új gyújtáselosztót kapott.
A gyújtás rosszul lett beállítva, csörög a motor. A napokban ki lesz javítva.
Kész a lakatolás és a festés! Remek munka!
-38k
2007 márciusában folytatódott a rossz széria és most hátulról jöttek belém. Még mindíg nem csüggedek, most is kész Új hátsó lámpákat kapott a kocsi, szerintem jól néz ki vele. Kíváncsian várom a "folytatást"

2007 januárjában, hogy elkerüljem az ütközést, megcsesztáztam a patkát. Szerencsére a javítás jól sikerült, megint mintha új lenne :o)
2006 év végén meghúzták a parkolóban álló autómat (ugye nem kell mondanom, hogy milyen nemű egyén - elnézést, akinek nem inge ne vegye magára)

Új kedvencem.*****
Motorok: soros 4 heng TS, V6, soros 4 henger JTD
1.8 MPI 16v, 140 Le
2.0 JTS 16v, 165 Le
3.2 V6 24 v, 240 Le
1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le*****
1.9 JTDm-jet 16v Q2, 150 Le
Váltók: 5 fok. manuál; (1.8 TS, 2.0 JTS)
5 fok. robot-kézi, Selespeed; (2.0 JTS)
6 fok. manuál; (1.9 JTDm-jet, 3.2 V6)
Gyorsulás 0-100 km/h: 9,6 s-6,7 s
Végsebesség: 201km/h-243km/h
Fogyasztás(vegyes): 6,7L-12,4L
Felszereltség: Impression; (1.8 TS),
Progression; (1.8 TS, 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet),
Distinctiva; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet, 3.2 V6)
Blackline; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Collezione; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Collezione blu; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Q2; (1.9 JTDm-jet)
Alapár: 6.540.000 Ft. (1.8 TS)
Csúcsár: 13.718.400 Ft. (3.2 V6)
Árak változhatnak!!!




0
542
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Junior
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10