Blog
A paripa ma megadta magát :( A gyöngyösi talira tartva egy veszett hangos kerregő hang kíséretében elnémult a bestia és kiömlött minden hűtővíze. A talira már nem ért oda. A tréler elvitte a szerelőműhelyhez, bennünket meg Scold cartárs teleportált a talira... szomorú este ez a mai, amit a megnyitón levő elbűvölő hosztesszek sem tudtak azért elfeledtetni...
Remélem sikerül életet lehelni bele hamar :(((

80510 km
Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, olaj csere (Selenia WRD)
Kézifék bovden csere ismét...
Klíma tisztítás.
Mivel már elég jól megereszkedett a fejem felett a kárpit, és már zavaróvá volt hogy beszállásnál, néha cirógatta a hajamat. Hát utánna olvastam itt a fórumon, hogy hogyan is lehet orvosolni ezt a dolgot. Így rá szántam magam, és kezdetnek vettem szürke kárpit anyagot, és nekiláttam. A külömböző műanyag elemeket könnyen el lehetett távolítani, de azt senki nem írta le, hogy ez a papírszerű valami oda is van ragasztva a tetőlemezhez, na én ezzel kínlódtam a legtöbbet, mire el sikerült őket választanom egymástól. Maga a kárpit anyag mivel már amúgy is meg volt indulva könnyen levált, és azt a szivacs szerű valamit is elég könnyen le lehetett dörgölni. Tisztítás után palmatextel kenytem le azt a merev papírt, sajna nagyon régi volt a ragasztó így elég nehézkes volt felvinni a felületre. Még az új kárpitot kellett szépen rásimogatni a ragasztóra, még jó, hogy aránylag könnyen lehetett nyújtani, így szépen befeküdt a gödrökbe is. Kicsi száradási idő után Körbevágtam, és kivágtam a különböző alkatrészek helyét. Már csak vissza kellett rakni a helyére a többi alkatrésszel együtt. Ez az egész művelet nekem négy órámba került, és ha már csak egy évet is kibír, azt mondom, megérte, legfeljebb legközelebb veszek friss ragasztót is :)




05.29. Elhoztam a vasat Tiby-től. Meghajlok nagysága előtt! Egy fénykép adott neki némi támpontot,de azt is az én elképzeléseimhez kellett igazítania. Új első lökös,hátsó sárvédő szélesítés,hátsó lökös toldat.




Ma lemostam kiporszívóztam.
Persze nem feltetlen nevezheto annak, mivel nem lesz fullra lebontva az auto es minden egyszerre megcsinalva, de azert motor, valto general is szep dolog.....
A lenyeg hogy megkezdodott a dolog, a motorom tegnap vitte el Kacso Gepmuhely, varom ajanlatukat a motor felujitasra, turelemmel varok, persze addig meg van hatra par dolog, tobbek kozott a valto, futomu felujitasa, csereje. Hetvegen ismet nyakig olajosan a muhelyben leszek!
Hálistennek csak a kartert szakította be valami. 1200 kilcsi volt az olajban csere óta. megitta a jó magyar aszfalt.

9900 km-nél olajcsere.
Most 17300 km van benne. Lassan 20 ezres szervíz.
El volt törve a kondihűtőm a becsatlakozó csonknál, na ezt kellett javítani. Teljesen ki volt száradva, még olaj sem volt benne. Ellenőrizték a szűrőt, ami jónak bizonyult :) egy kicsit feljebb kellett csavarozni a kondihűtőt, mert nagyon feszűlt az egyik tömlő, nyomást, ill. vákumot is ellenőriztek és feltöltötték olajjal, és gázzal, a gyári adatoknak megfelelően.