Blog
a sebváltó főáttételének kényszerű megváltoztatása után (17 helyett 16 fogú meghajtófogaskerék) a vártnál nagyobb a sebességcsökkenés.
3.-ban a leszabályzáskori 170 helyett csak 160-at, 5.-ben 5500 fordulatnál a korábbi 200 helyett csak 180 futja meg.
a gyorsulása igaz 5.-ben érezhetően javult, ami eddig sem volt rossz.
Ma visszakerült az első szettet hajtó erősítő az autóba.Pár napja kivettem mert ha bemelegedett,akkor a bal oldal elhalkult.Mint kiderült csak egy tranyó ugrott ki a leszorító lemezke alól....
No tegnap felemlegettem egy ismeretlen "elkövető" összes felmenőjét és mindhárom szülőanyját.
Valami okos nem bírta normálisan kinyitni az autója (?) ajtaját és amúgy izomból beletolta az autóm bal elejébe a sarkát. Szóval eddig volt hibátlan a fényezés. Szerencsére nem nagy a plezúr, de engem zavar, hogy ilyen balkánian buta emberek vannak. Nem olyan bonyolult finoman kinyitni egy ajtót, főleg ha közel parkolunk...
Morcos hangulatomban hazafelé kiengedtem a gőzt, szabályos Streetracing-et nyomtunk egy Civic Coupe-val. A 126 lóereje (asszem annyi) nem volt többre elég egy hajszállal sem, mint nekem a 105. De nem is vérre ment, nem egymást büntettük, hanem mindenki mást. Ritkán csinálok ilyet, de akkor nagyon. És ez kellett a nap végére. A szemben igazoltató rendőrök egy Suzukis papírjainak nézegetéséből riadtak. Jól utánunk néztek...csak épp integetni felejtettek el, de úgyláttam tetszett nekik is a műsor :-)
2007.05.12.
A szélvédő matricák a helyi (makói) DekorSoft Kft.-nél készültek 3M-es fóliára!!!! (5500Ft/4Db)
A méretezése 95cmX9.7cm


2007.05.24. Idén talán nekikezdek a második, igazi restauráláshoz. A cél egy körhű pályagép megépítése. Az autó 7 éve van nálam és azóta gyötröm, annak ellenére, hogy egy teljes felújítással kezdtem mostanra a kasztni elég ramaty állapotba került, ami az első 4 év mindennapos használatának köszönhető elsősorban. Műszakilag szinte hibátlan, de a restaurálás során egy klasszikus 2 literes motor fog belekerülni a mostani '91-es évjáratú 2.0 twin spark helyett. Szinte minden létező dolgot módosítani fogok a végcél érdekében: 180/190 lóerő, 900kg-os önsúly....



2007.02.26.
Felraktam a 17" papucsokat 215/45 gumikkal. El kelett vinni futómű beállításra, mert a jobb hátsó kerék kissé ferdén állt 6ezer pénzbe fájt.
Szerintem lassan kezdek a végére érni az autó szépítésének...
Egy hónap után furcsa hangok jöttek hátulról...a kerék nagy terhelésnél (4személy+csomagtartó tele) belever a kasztniba :((((
Hosszas keresgélés után gyári Toora felnik kerülnek fel... a régi jobban tetszett
Goodyear F1 gumik vannak fennt, eső mintás gumit soha többé, rohadt hangos...
Ültetés lesz a következő...
Az autóval minden rendben, a kartelcsőnél szivárg az olaj, vagy a cső repedt, vagy a bilincs laza....
2007.01.12.
sötétítés vegvolt, Sun Gard fólia 38 pénz....
de megérte magáért beszél.
Pár nap után a jobb első felhólyagosodott, cserlét gariba...10év a gari:)))
2006.10.04.
Az autó meg volt húzva a bal hátsó sárvédőnél meg körbe a lökhárító mind a négy sarka. Elvittem szfvár legjobb pingácához, aki még olcsó is :))
lefestette plusz át is polírozta az egészet.
Elhoztam a festőtől.... apám mint ha gyári lenne :)))
Most következik a sötétítés....
Még csak következik, de a fehér index már fennt van...
Ami cserélve lett a vásárlást követő 2 héten belül:
- Vezérműszíj, görgők, vízpumpa (nem is gondoltam hogy ilyen olcsó), gyári
- Összes olaj (motor, váltó, szervó, fék), gyári Selenia WRD
Novemberben:
- Első tárcsák ATE + betét Textar..
- Hátsó tárcsák ATE+ betét...Textar
2
617