Blog
2007. június 7-én a fékfolyadék lecserélésre került. A régi lötyi forráspontja 146 celsius volt. Ez azt hiszem elég gáz. De az új lötyi már 256. Ez már segít a vas hatékony lassításában.
Hátsó lökös újrafényezése, a költséget a bűnös állta.
211.000 km. Friss Selénia olaj+olajszűrő került a gépbe
2006. november 30.
Állandó vitatéma a 156-os Alfáknál a vízhőfok kérdése. Van, aki esküszik arra, hogy teljesen normális, ha nem megy a vízhőfok az óra szerint 70 fok fölé, és van, aki szerint ez baromság. Én az utóbbi tábort erősítem, mert a csere előtt az enyém is nagyon nehezen és ritkán melegedett be, a csere óta azonban inkább a 90 fok körül vagy a felett mocorog a mutató. Normál haladásnál városi és autópályás használatnál is szinte oda van szögezve a 90-hez, dugóban araszolgatva pedig egészen addig kúszik fel a mutató, amíg be nem kapcsol a ventillátor és szépen le nem hűti a 90 alá egy picivel.
A termosztát gyári beszállítója a BEHR-Italia, de a JTD motorokkal ellentétben itt nem kell a gyárihoz ragaszkodni. Az enyémbe VERNET gyártmányú került, amit bátran ajánlhatok, mivel egyelőre bevált.
A Láng üzleteiben kb. 10e Ft, a cikkszáma: 6506.88.


Az eresztő kuplung munkahengerem javítása után(1500 ft),gondoltam kipróbálom.Ez 3 hete volt,azóta még nem indult be...Ismét letiltott!Most az immo vezérlőegység sz@rt be.Ki kell kódoltatni a motorvezérlő egységemet.Mondanom sem kell azt hiszem a vezérlőegységet gyártó SZUPER cég nevét...Éljen ROBERT BOSCH!!!!!
Az előbbi hiba kijavítása után(2 perccel!!!),ismét leállt.Ez már drágább "játék "lett.Tápszivattyú off.Hála a "szuper" MOL terméknek,meg a minőségi alkatrészeknek(Ismét FOSCH).
Sebességváltó bowden kenése,hibaüzi kiolvasása és törlése
0
459
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV