Blog

>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2007-05-28

Itt az Amore-n hírdette egy srác ezt az FK ültetőrugó szettet, amit sikerült is megszereznem (15.000,-)! Aztán hosszú várakozás után beszerelésre kerültek végre! Elbíbelődtünk vele egy darabig, mert nagyon össze voltak gyógyulva az elemek! Segítségül is kellett hívnunk a jó öreg flexet, mert a régi toronyszilent nem akarta az igazságot, de aztán jobb belátásra bírtuk! :-)))) Nagyon megérte az erőfeszítéseket! Most sokkal jobban tetszik a gép, ahogy mégjobban hozzásimul az úthoz! És hát menet közben, kanyarban sem gyenge, élvezetesebb vezetni! Nagyon király! :-)

>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2006-07-12

Végre elkészültünk a géppel, most már tökéletes az alja is és a kerékjáratok is rendben vannak! Szépen kiheggesztettünk minden apró hibát! Most már nem ázik be sehol sem!

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2006-06-17

Elvittem a gépet egy karosszériás ismerősömhöz, hogy tegye rendbe a kerékjáratokat, mert egy kicsit már elkezdte zabálni a rozsda! Meg nézze át az alját is! Hát meg is csinálta, ill. majdnem! :-( Annyira jól dolgozott, hogy beázott a csomagtartó a sárvédő íveknél! :-(( Na innentől átvettem az irányítást és az egyik ismerősömmel (aki nem karosszériás és én sem) elkezdtük előről az egészet!

 
>> Tuning és extraCacho // Alfa 156 Gt V6 3.0 24v // 2007-05-30

parkolás

 
>> Tuning és extraCacho // Alfa 156 Gt V6 3.0 24v // 2007-05-30

Elődöntő futam, Accord Type-R ellen. Szoros volt, de megvolt.

 
>> Tuning és extraCacho // Alfa 156 Gt V6 3.0 24v // 2007-05-30

Nem sok híja volt :DDD

 
>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2006-03-25

Mszabika-tól vettem egy direktszűrőt (3.000,-), gondoltam én is kipróbálom! Viszont először kellett a szűrő és a LMM közé egy csövet aplikálni! Igazából nem nagyon akartam ezért pénzt kiadni, így hát maradt a "csináld magad" verzió! Egyik ismerősömmel nekiláttunk és 2"-os csőből "faragtunk" egyet! De ahol a szűrő a csőhoz csatlakozik, ott egy szélesebb részt kellett kialakítani, mert a szűrő csatlakozása 70mm átmérőjű! Megoldva! Aztán felszereltem, és az a hang... vááááááááááá... teljesen libabőrös lettem! Isteni hangja van! :-))
Aztán ezt a szűrőt lecseréltem egy SIMOTA-ra, amit Willy-től szereztem (2.000,-)! Még mindig nagyon jó hangja van! Imádom! :-)))


Közben már eladva!

 
>> Tuning és extraCacho // Alfa 156 Gt V6 3.0 24v // 2007-05-30

Én mondtam neki, hogy használjon nitrót :D

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2005-07-20

Katalizátor (25.000,-) és mindkét kuplung munkahenger cseréje! A katalizátor belseje teljesen szét volt hullva! Az egyik munkahengert meg vissza kellett vinnem az autósboltba, mert nem jót adtak! Nem olyan volt a felfogatása, mint amilyen kellett volna! :-(( Pedig alvázszám alapján rendelték meg!

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2007-05-30

A futómű-fék-motor kombó jelesre vizsgázott Füzesabony-Eger közt a hegyi kanyargóson fölfelé. Haverék a Mareával mentek elöl, diktálták a tempót. Hallottam hogy üvöltözik előttem a kis 1.6-os, nem is ment rosszul, de valahogy ez az egész az Alfában nyugdíjas menetnek érződött. Lényegében 4-5 ben végiggurultam mögöttük, rengeteg tartalék volt még a futóműben és a fékekben is. Elég brutálisan kell ahhoz menni, hogy legyen egy kis zabszem effektus.