Blog
...hát igen, megannyi száguldás után kissé megkopott a papucskészlet, de ezt nem nézhettem jó szemmel. Irány a gumis és az első kereskedőnél megvettem a legjobban tetsző gumikat. Kisvártatva boldogan kanyarodtunk be ismerősünk gumis telephelyére bízva a haveri gumicsere alacsonyabb áraiban. A haveri árak még jobban kezdtek alakulni amikoris megegyeztünk a jobb, ütősebb de olcsóbb gumik árában amit ő ad el nekem. Nem volt mit tenni sűrű sajnálkozások közepette visszavittem az ideig-óráig nálam vendégeskedő nem annyira ütős gumikat. De létrejött a jövedelmező üzlet: Amit az olcsóbb gumikon spóroltam azt a nyári felnik renoválására költhettem, de ez már egy másik történet.



Időközben arra gondoltam, hogy engem is magával ragadhatna a tuning őrület. No persze elöször csak apróbb változtatásokat eszközöltem, így lett a motortér világításunk egyszerre sárgából szép kék. Bár a teljes fénypompában mégoly haloványan is sejlik fel a kék fény, mégis megadja a ragyogás eszenciáját.




A balesetünk után kicsit fellélegezén rögtön nekiláttunk a károk helyreállításának. Korban igen, bár színben nem hozzáillő cseredarabokkal orvosoltuk a károkat. A szörnyű időszakon kezdtük túltenni magunkat, bár a munkának még nem volt vége.



Amikor megvettem 2003 november 15-ét mutatott a naptár, rögtön megszerettem ezt a típust: Alfa 75 2.0 TD. Egészen 2005 decemberéig boldogan róttuk együtt utunkat mikoris a jeges úton nagyon közel jött egy konténer, és némi károsodást okozott nekünk. Neki az orra sérült, nekem a lelkem. Máig fájó nyomot hasított belénk az eset.


Hangulatos, családias rendezvény volt, jól éreztük magunkat. Ragyogó napsütés, szép autók, jó társaság... :-)
(És végre letesztelhettem új fotómasinám tudását is...)
:-D



Ma az Alfa Romeo Club szervezésében levő Gorenje Mediterrán partyra mentünk el. A találkozó elsősorban arra volt jó, hogy ismerősökkel beszélgessünk. Rettentő meleg volt, természetesen le is égtem :)
A találkozón részt vett néhány Maserati is. Gyönyörű hangjuk van! :)
Mivel ma van a születésnapom, kaptam egy Giulia TZ2 modellt is. :)




a bal elejénél a felső trapéz lengőkar két szilentjét cseréltettem ki!
Vétel után pár ezer km-el, sikerült végre Bandinak köszönhetően a vezérlés cserét megoldani.
Bár folyamatosan szakszervízben volt az autó, mikor szétszedtük, (mint kiderült, voltak már cserélve előtte a szíjak-görgők-vezérlésmódosító, stb. alkatrészek) látszott, hogy a vezérlés nem volt rendesen a helyén. Nem a kellő szerszámmal, hanem összejelölgetős módszerrel cserélték a szíjakat, görgőket. Bandi tanácsára, én megvettem a 2.0 TS-hez való sablont, amivel a vezérmű tengelyeket abban a pozícióban lehet rögzíteni, ahogy annak állnia kell. A többi célszerszámmal szerencsére ő rendelkezett. Így cseréltünk rajta ketten mindent ki egy hétvégi délelőtt alkalmával, és tettük helyére a vezérlést, és fagytunk halálra többször is a téli hidegben. Ezúton is köszönöm neki a munkát, és segítséget!
Vezérműszíjszett (szíj+görgők): 31.200
Vezérlésmódosító: 42.000
Vízpumpa: 16.800
Balanszszíjfeszítő: 10.200
Balanszszíj: 15.900
Hosszbordás szíj, feszítő, vezető: 30.000
Szelepfedél tömítés: 7.300
Szívó oldali szimmering: 4.100
Paraflu hűtőfolyadék (4 liter): 8.000
1l Selénia 20K for Alfa Romeo motorolaj: 2.500
Usag szerszám a vezérmű tengelyekhez: 19.000

Behalt az LMM.Nem ment a ménes.Hosszú gondolkodás után úgy döntöttem,bepróbálok egy utángyártottat.Nem kellett volna...FORMULA 3000. a cég neve.Durván 14 000 ft(szállítással).Először jó volt,ment mint az állat a kis QV.Aztán:5000 környékén nem kicsit rángat,utána egyre kevésbé szedte a lábát.Most már 2 sz@r LMM van a háznál.1,5 hónapot bírt...
0
505
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV