Blog

>> EgyébDévid // Alfa 156 2.5 V6 24v // 2019-08-16

Tető alatt megint. Szarabb mint volt, mikor letettem.

 
>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2019-08-14

Nem működött a klíma javítás után a motorventilator 1. Fokozata. Dunaújvárosban BmD Diagnosztika átnézte a kocsit, Kovács György SZAKÉRTŐ és teljesen korrekt. Hiba feltárva és törölve + lambdaszonda kimérve.

 
>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2019-07-10

Ármos gumiszervíz Dunaujvarosban.

 
>> Szervizgecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2019-08-15

Motor a helyén, indul is, jár is! Öröm-bódottá'! :D

 

- tankolások száma: 203
- km óra állás: 162.749 km
- össz. menetidő: 2.230,80 óra (92,95 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 9.664,71 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,44 Ft/km
- életkor: 1.355 nap
- átlagos napi futás: 120,11 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,86 %
- legtávolabbi hely ahol jártunk: 47.539988, -3.134955 (Atlanti Óceán) - Úton: 1.855 km - légvonalban: 1.520 km

- legmagasabb hely: 2.652m Passo di Gavia
- megmászott hágók: 52
- megmászott hágó össz. magassága: 71.429m

 
>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2019-08-15

A jövő hónapban már esedékessé válik a vezérlés csere, egyuttal akor már az olajat és a szűrőket is lecserélem... Az alaktrészek az Albaautó-tól érkeztek.
Gyári vezérlés szett vízpumpával. cikk szám:71771582
Olajcsere szett. cikk szám: 71765312

>> SzervizGeorge1990 // Alfa 159 1.75TBI // 2019-08-15

Elment 10000km er. Eljött az olajcsere ideje. Magam csináltam meg. Még Alex kartársra vár a szervizintervallum kiírása a komputerből. Nekem kb 3 óra kellett a művelethez, tény hogy a szerelők fél óra alatt is lecserélik.
168400km

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2019-08-14

A kormány vissza került mindenestül, és a kereszt merevítő mögé a szivacsok is.
Közben a motorhaztető nyitó kiakadt a helyéről szerelés közben, bár nem tudom hogy sikerült mivel vissza rakni nem sikerült a helyén. Ekkor az ellen darabját, amiből kiakadt, gondoltam ki szedem és majd kívül könnyebb lesz. Ezt két csavar fogja, addig okes, de még 4 db kis fül is, ami szinte hozzá férhetetlen helyen van. Ezt amíg szét nem sikerült törni, addig nem volt tisztán látható. Akkor cseréltem egy bontottra, mivel már tudtam csukott szemmel is hogy mi a helyzet. Azt egy 10 perc játszás után véletlenül sikerült ki pattintani a helyéről. Fotóztam az ép darabot. Ha már kint volt akkor gondoltam vissza akasztóm a nyitó kart, de nem jött össze. Éreztem hogy ha nagyon erőltetem akkor ez is törni fog. Így hát a felső álláshoz nézve, kicsit le faragtam belőle, hogy be csússzon a helyére. Ki nem tud akadni, mivel a bowden nem engedi olyan magasra fel, ahol ez ki akadjon. Így sikerült össze rakni.
Utána vissza került a műszerfal felső része.
A hátsó lábtérnél az eredeti szőnyeg kicsit oda volt, de bent hagytam. Alatta minden rendben van a padlóval. Kapott rá még egy szigetelőt, így a kettő ér egy másfelet alapon. Ha a szőnyeg nem viseli el, akkor kikerül a csúnyábbik. Aztán egy kis takarítás és jött előre a hangszigetelő. Majd a sebváltónál szintúgy, és bekerültek a szellőző csövek hátra felé.
+ a közép box tartója ki lett cserélve fl verziósra, mert majd fl box megy középre.

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2019-08-14

Cserés volt a kereszt merevítő legfelső pontján található menetek, ezek rögzítik a műszerfal felső részét 1.-2. Kép

A légzsák tartó és a műszerfal alsó részét rögzítő menetek csak egy frissítést kaptak. 3.-4.-5. Kép

Aztán a fő feladat, a kereszt merevítő felső rögzítési pontjai. Mivel én eddig soha nem szedtem ki, ezért most kiderült hogy előttem már igen, mivel eredetileg 6os csavar fogja mind két oldalt ezt a merevítőt, de a bal oldalon átesett rajta a csavar, a jobb oldalon meg nem lehetett meghúzni. Ezt úgy orvosolták hogy átmenő csavar, és a levél rács alatt pedig anya. Korábbi blog, ahol még a kesztyű is oda volt csavarozva.
Én a múltkor már ezt össze raktam a levélrácsot beázás elkerülése végett, és nem akartam újra így megoldani, inkább szenvedtem egy órát a két menettel.
Így a kis helynek köszönhetően menetvágó segítségével 8as csavaroknak lett a menet megcsinálva.
4 db menetvágó, lépésről lépésre és végül tökéletes lett. Kézzel behajtható a csavarok, és meg lehetett húzni mindegyiket. 6-10. Kép
A 11.nél még látszik, sok a dolog. :/

 
>> Autóápolásrmark98 // Alfa 156 1.9 16v JTD // 2019-08-14

Végre eljött az ideje annak is ,hogy kicsit foglalkozzak a belsejével. Egy ismerősőmnek köszönhetően szinte új belsőteret kapott az Alfa. Nem jutottam szóhoz mikor megláttam és bele ültem. Gondoltam magamban, na ebbe az autóba még anyós se ül bele mostantól. :D :D