Blog
A motorburkolatot levettem es ahol tudtam felulrol a motorterbol es a kocsi ala fekve is megtakaritottam a rengeteg mocsoktol.
Kozben eszrevettem, hogy a feltengely gumiharangon egy bilincs hianyzott igy azt potoltam.
Elotte es utana.
Eljött, majd azzal a lendülettel el is szállt az olajcsere ideje. Kicsit megkésve, 11 000 kilométeren jól túl sikerült bejelentkezni Várpalotára egy olajcserére. Friss Selénia és új szűrő gépházban, új olajcsere-matrica a zárhídon és új fél flakon olaj a csomagtartóban. Hja, ez nem JTS, már el is felejtettem, hogy ott is tartok olajat. (És éppen egy héttel később jutottam odáig, hogy ide is felírjam.)
Kilométeróra állása: 198 896
Továbbra sem tudtam megszokni a gyári "bordázott alumínium" belsőt és az automata váltókar konzolt.
A belső elemek kaptak egy szép antracit színt, a váltókonzolt kicsit átszabtam és egyediesítettem egy bőrszoknyával.
(Motip SD9901)
és az eredmény:
Ismét TC-ben jártunk és folytattuk a kicsi kocsi bütykölést. Olaj+olajszűrő+légszűrő+pollenszűrőcsere meg volt. Az első lökhárítóba is bekerültek a szenzorok.
129.659 km
A múltkor rendeltem próbaképpen az ebay-ről két LED-et a tompítottba.
A specifikációja:
Voltage: 12V
LED'S Power: 15W
The Working Wattage: 10W
Lighting Color: 6000K Pure White
LED Type: 20-SMD CREE XB-D
LED Lumen: 1000LM Per Light
Light Angel: 360 degrees
Operating Voltage: DC 12V-24V
Lifespan: >50,000 hrs
Ma bepróbáltam a bal lámpába.
A vetítésképe tulajdonképpen jó, nem szórja felfelé.
Ellenben - mint a képeken is jól látható - elég kicsi a fényereje. Mondjuk csak 1.000 lument ígérnek. Bent meg egy 1.860 lumenes Osram van.
Visszakerült a régi.