Blog

Már háromszor ragasztottam a visszatérő ág csatlakozóját. Bár a harmadik ragasztás tartani látszott, de nem bíztam benne, inkább újra cseréltem.

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.9 JTD // 2019-02-27

El kezdtem megbontani a tűzfal felől a motort hogy láthassam vajon hol ereszt az üzemanyag.
Sérülést nem találtam, de viszont laza forgó csövet igen, amin még a gyári bilincsek vannak.
Sejtesem szerint ott lesz a gond, majd ezt aba bilincsel helyettesítem.
Közbe a motor hátoldalán is van némi olaj folt, úgy hogy kivettem a karterhez tartozó dobozt, és ott egy cső sérült volt, le is szakadt a cső a bilincselés után.
Szerettem volna újat rendelni, de már nem volt kapható, úgy hogy toldva lesz.
Az izzító dobozt is nézegettem, de nem tudtam szétszedni, mivel nem is szétszedhető, úgy hogy hagytam is.
A szelep fedél tömítés megadta magát, az cserés lesz.
Az egr-t lefalazom.
És még a 4-2-3-1 csatikat módosítom 1-2-3-4re hátha elmúlik a 4es henger befecskendező probléma.
Itt már korábban beszélgettük hogy elméletileg úgy lenne helyes, csak lehet nekem fel van cserélve.
A kábelezése engedi hogy fel tudjuk cserélni őket. Max nem indul el vagy csak rosszul. Ez majd kiderül.

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.9 JTD // 2019-02-27

Még tavaly rendeltem sebváltó fejet ebayről, mert a gyári bőr már megkopott, szétszakadt.
Aztán olvastam is itt már, meg láttam hogy amit eredetileg be bőröztek az alatt még egy szép váltó fej van.
El kezdtem leszedni a bőrt róla, hátha menthető az eredeti. Igaz ragasztó volt rajta, amit először forró vízben kicsit áztattam, aztán mostam súroló szivaccsal, próbáltam mindenhogy, de nem jött be.
Úgy hogy akkor marad az 'A' terv. Felrakom amit rendeltem, de úgye az univerzális.

A Fekete-erdőbe vitt az utunk. Ha már ott voltunk levadásztunk pár trófeát.

Így összesen már 51 magassági pontot gyűjtöttünk be, a pontok együttes magassága 66.626m

 

Ma elértük a 150.000 km-t.

Helyzet 25-én:
- tankolások száma: 187
- km óra állás: 149.824 km
- össz. menetidő: 1.954,20 óra (85,08 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 8.928,78 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,95 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,35 Ft/km
- életkor: 1.185 nap
- átlagos napi futás: 126,43 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,18 %

 
>> SzervizSettantacinque // Alfa 75 2.4 TD // 2018-08-16

Teljesen felújítva, minden tömítés, tömszelence és csapágy cserélve, folyásmentes és esztétikailag is szép lett.

 

De ez a szín, álom! Rosso! :-)

 
>> Szervizjohnsmithbmx // Alfa 156 SW 2.4 JTD 20V // 2019-02-26

Nem bírtam várni.
A hétvégi minuszok után jó időt jósoltak, így eljött a kerékcsere ideje.
Megérkezett a 2 gumi is amit rendeltem (Barum Bravuris 3HM 215/45 R17), így az megy előre. Amit 1 éve vettem (szintén Barum) az meg megy hátra.
Kapott új felnicsavarokat is (ideje volt már)

Közbe hétvégén beszereztem egy foglalkozós ültetőszettet, sport gátlókkal. Még nem tudom mi lesz a sorsa ..

 
>> EseménySporter // Alfa Giulia Veloce 2.0 TB Q4 // 2019-02-26

Kigurultunk a szalonbol és rögtön irányba vettük a gumist. Rohadt jók a gyári Pirelli Pzero-k, nekem csak pozitív tapasztalataim vannak vele a GT-vel, de azért elég nehezen lehet felmelegiteni, így amellett döntöttem, hogy az enyhe idő ellenére feltegyem a téli gumikat.

Felni: MSW 82 18" ET40 (OZ Wheels termék)
Gumi: 225/45 R18 Barum Poláris 5

5 km
 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 TD // 2019-02-26

Épp olyan környéken jártam ami megetszett fotó háttérnek..