Blog
Tegnapi napon sor került az egyik gyári inditókulcs műanyag házának cseréjére,a még júniusban,a VTT-n Smith cartárstól vásárolt kulcsházra.Yani cartárs segített benne,ez úton is hálàs köszönet érte!
Oktòber végén megyek haza, addig garázsba pihen a Rosso🙄😉Sikerült lakatost találnom, Aparhanton fogják javítani.Több helyről kértem árajánlatot, de a lényeg az volt, hogy szép munkát várok el és minden le legyen fényképezve (nem vagyok egyszerű eset😁,de pöpec verdát szeretnék belőle)Ketten vállalták ilyen feltételek mellett, ìgy csak kettő közül kellett választanom😊Novemberben fognak bele a munkálatokba, előtte kiszedem a belső kárpitokat és úgy viszem ki Aparra.
17 évvel ezelőtt illyentájt vettem át az autót a "Boldizsárban". Megkezdjük a 18. együtt eltöltött évet...
Olajcsere megtörtént. Ezúttal Valvoline VR1 Racing 5w-50 került bele és Bosch szűrő.
229000km
Olaj és szűrők, gázolaj szűrő és váltó olaj csere
Nagy örömömre a magasnyomású mosó egy foltban lekapta a lakkot a bal tükörről. A bal küszöbspoileren már a vételkor volt egy pici festékleverés, szóval úgy döntöttem, itt az ideje egy szépészeti kezelésnek. Mindkettő fényezve lett. A szerelést magam végeztem, a szakmunkát természetesen profira bíztam. A maximalizmus jegyében a küszöböt új patentekkel raktam vissza.
Nem tetszett a gyári kipufogóvég, szinte elveszett a lökhárítóban. Nem szerettem volna kályhakürtöt, de egy kicsivel nagyobb átmérőjűt kerestem. Nézegettem, méregettem, majd rendeltem egy, a gyárinál 2 cm-rel nagyobbat (80 vs. 100mm). Nem tűnt soknak, de mikor megjött, és a kezembe vettem, kicsit elbizonytalanodtam... Basszus ez nagyon nagy. Nem baj, próbáljuk fel. Bilincs rögzíti, semmi visszafordíthatatlant nem okozok. Kicsit diszkós, de tulajdonképpen tetszik. Egyelőre marad.
Máskor egy év alatt mentem ennyit, de alig bírok kiszállni belőle, ezért csak úgy szaladnak bele a km-ek. Elértük a 40 ezret.
Az autót 4 évszakos gumikkal vettem, úgy gondoltam, hogy egy esélyt megérdemelnek, de nem nyűgöztek le, a nyári szezon végén kukázom őket. Nyár elején elkezdtem felniszettet keresni télre. 2 sikertelen próba után beláttam, hogy a Brembo nyergekre nem fog felmenni akármilyen felni. Ezután már biztosra mentem, és csak a gyáriak közt kerestem. 17-es Turbina lett volna a szívem vágya, de olyan áron hirdették ezt a szettet, hogy nem hagyhattam ott. 159 gyári felni, rajta 2016-os gyártású, alig futott Michelin-ek pont méretben. A felniközepek úton vannak Kínából.
0
486