Blog
Felújítódott a vezetőülés, új szivacs komplett festés. Hátsó üléssoron is volt itt ott kopás meg feketével belejavítgatva. Valami drót is ki akart jönni az ülés hátsó részén, szét lett bontva és visszahajtogatva a helyére. Elég húzós lett a vége, de szép lett.
2 új Xenon izzót kapott 6000K-est.. Beszerelés elég nehezen ment. Közben kicseréltem a balos magasságállító motort is. 2 dik nekifutásra jó is lett.
Régi olajhütő cserére szorult, elkezdett szivárogni a hűtőbordák között, tehát eljött ennek is az ideje mint ahogy az olaj teknő tömítésnek is. Szervízelés 10.000 km elteltével: Kapott Friss Olajat -olajszűrőt-üzemanyag szűrőt-levegő szűrőt és hogy szépen töröljön kapott új Bosh első ablaktörlő lapátokat ;)



4 db új TRW tárcsafék, elől hűtőt és a hozzávaló TRW fékbetétek és kézifék kötelek cseréje + féknyergek festése. Jobb elől csapágy csere az agyban.






- életkor: 333 nap
- km óra állás: 40.327 km
- össz. menetidő: 567,37 óra (23,64 nap!)
- átlagsebesség: 71 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.426,88 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,87 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,22 Ft/km
- átlagos napi futás: 121,10 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,10 %





Van egy hangulata két egyforma autóval vonulni a városban. Főleg, ha az a két egyforma autó feltűnően ritka. Hogy megnézik e a két öreg olasz vasat amit gurulnak hazafelé? Igen. Vasárnap a legjobb.
Olyankor nem olyan nagy a forgalom, mások akadályozása nélkül ténylegesen formációban lehet autózni. Szépen, dinamikusan. Ahol kiadja egymás mellett. Nem kell hozzá 2x2 sáv sem... Ha nem jönnek szemben, elő-elő fordul hogy csak a feeling kedvéért kisorolok és a két 146-os vidáman gurul fej fej mellett. Na ezt meg szokták nézni erősen. És érdekes, de ez még sosem zavart senkit. Inkább csak rácsodálkoznak, nem gyakori látvány.



Ez '16' os Alessio alufelni , et35. A fényezése elkezdett lepatogni, tehát fújjunk akkor :) Felcsiszolás, aluminium alapozó, szín és lakk. Kb 15.000,- körüli az anyagár, nem tudom pontossan, Faternak is fújtam egy szett felnit ez mellé. A szoropisztoly időnként beszivatott az alapozónál, de hál isten később már nem volt vele gond.
A felni ára 35.000,-
A gumik rá szint úgy 35.000,- (Toyo gumik)












Az autóval vett Dunlop gumiszett újra áthúzva a felnikre. Centrírozás és nyári gumik betárolása включены

Mikor megvettem az autót nem működött a távirányító, már akkor gondoltam,hogy egy lemerült elemnél azért komolyabbról van szó. Hát így is lett ,panelt kellett benne cserélni, felprogramozni a kocsira, és a PIN kódot is lekérni, mivel persze(miért is ne) nem volt az autóhoz.
Rakattam bele tartós ,minőségi elemet is.
Még majd egy szép új kulcsházat is eszközölünk.
Olcsó ugyan nem volt, bár összességében drága se, csak a pinkód lekérés márkaszervízbe 15.000ft körül alakul.
