Blog
Tankolás után osztás, szorzás, az eredmény: 6,2
Ebben van egy Nyíregyházi és egy Mezőkövesdi tali, autópálya, országút, meg sok munkába járás, 205-ös gumik, és aránylag dinamikus közlekedés.
Ha a 156 kapott ilyet akkor a kistestvér se maradjon ki a sorból. A beszerelés itt sem jelentett gondot, nagyon egyszerűen ment.



A múltkoriban láttam itt az Amore-n egy szépen kivitelezett megoldást, miként lehet kiváltani a szivargyújtót USB csatlakozóvá. Mivel nem dohányzom és már untam hogy nem találok olyan átalakítót ami nem esik ki a helyéről, rendeltem a sárga testvérektől egy ilyen ketyerét. Nagyon egyszerű volt kicserélni, minimális farigcsálás kellett csak. Még a csatlakozók is jók voltak, úgyhogy bármikor visszaállítható a gyári állapot.


Német Misinél aláírtam a jelenlétit ma reggel.( Előzménye: Schulek - nagyon korrekt és elfoglalt szerelő - mesterrel tavaly aug.-ban lebeszéltem, hogy a télen ezeket csinálja meg.Decemberre mondta vihetem, aztán januárra, aztán februárra....aztán köv.vasárnap hívjam aztán ismét, aztán február közepe lett és azóta naponta 6-7 x hívtam minden nap!!!! - még ma is de nem veszi fel a telefont!!!a 3-ból egyiket sem.....ez még ok, de: vissza sem hív!!!!!upsz na itt befejeztem a kontaktot vele, ez emberileg elfogadhatatlan számomra. )
Nos, Misit hívtam 05-én akkor 26-án reggel 8-ra adott időpontot és ennyi.
Alsó és felső munkahengerek csere, motorolaj ( Agip I-Sint 10-40 )és szűrő ( UFI ) csere, fékfolyadék ( Textar ) csere, munkahengernél 1 db cső csere ( legyártották D.keszin ) 4-es hengernél fagydugó tömítve, csere később ha lesz.
Patika lett minden, és 4 nero AR volt ott ma....:-)




A teljesség kedvéért felleltároztam a csomagtér alatt található üreget:
- szükségpótkerék
- gyári csavarkulcs
- gyári ollós emelő
- vontatószem
- központosító csap (alufleni cseréhez)
Az emelő valószínűleg még soha nem volt használva, mert a mozgatórúd közepén a kenőanyag érintetlennek tűnik.




Kapott az indexek fölé QV logokat a bella, Ugo Sivocci emlékére!!!A szokásos fehér háttér helyett ezek krómosak...ez jobban áll a nero szigonynak és harmonikusabb is a króm kilincsekkel!
125 E Km
-Mindkét oldali vezérlés csere,módosítókkal együtt (2 db),+tömítés is..
FAI TCK 120VVT + balance Fai kit - 2 kit engedménnyel : 210 E.FT (U)
-Olajcsere - GM motor lévén - Castrol - Magnatec 5W-40 C3 : 9500 FT (KA)
-Olajszűrő (MANN) - 2200 FT (KA)
-Légszűrő (MANN) - 6500 FT (KA)
-Belső motor mosás-XADO 40201 - 1683 FT (WEB)
-Gyertya csere - FR5CP NGK 6368/P - 19 712 FT - (KA)
U - Unix, KA - Kovács Autoalkatrész
