Blog
2016.04.22. 169700Km. Olajcsere Selenia WR Disel, olajszűrő Ufi, Levegőszűrő Hengst filter, csomagtér gázrugó csere Magneti marelli.
Végre eljött ez a nap is! Felkerültek az autóra a 18"-os Speedline felnik a Vredestein Ultrac Vorti abroncsokkal. Öröm és boldogság! :D





Hopp belefutottam egy eltömődésben. 99.67% volt. Nem tudta sokszor elvégezni a regent a sok rövid táv miatt. Ma pedig ismét le lett állítva, amikor szükség lett volna a járkálásra...kell egy kis odafigyelés...
10 perc regen után 20% lett.
Nem tudom hova lett a többi kép a "progresszről", de majd legközelebb csatolom. :D
Szerettem volna FES/MES-en belül megcsinálni ezt, kíváncsiságból, de nem engedte mivel a hőmérséklet tartományon kívül esett, ami nem volt igaz, mert ellenőriztem. Szóval ez még egy nyitott pont számomra. Szóval hamarosan több információ érkezik. Nekem ez mind új a TS után/mellett. :-P
Itt még koszosak vagyunk.



sikeresen lepapíroztattam az autót, 2018 ig műszakis. olajcsere, gázolaj szűrő csere, olajszűrő csere megvolt, új vezérlés (biztos ami biztos mégis csak haszánlt autó volt). Motorikusan és külsőleg belsőleg is tip top. Sok stressz felesleges futkozás, emailezés, telefonálgatás után, nagy idegeskedések csalódások árán siekrült minden extrát beszereznem az autóhoz mait szerettem volna: paragi sportdob, giugario mustár színű komplett bőrbelső, gyári küszöb spoilerek, Dotz peremes alufelnik, Sony fejegység, gyári küszöb és sárvédő emblémák. a következő hét már az átépítésé, felkerülnek a felnik, küszöbök, kipufogó, és az ülsések kárpitok is bekerülnek. a fényezéssel csúszásban vagyok mert késtek a küszöbök, tehát ha minden összeáll az autón begurul a műhelybe megkapni a gyári Brera piros szint.



Kicseréltem az ablakspricniket, mert botrányosak voltak.
A csomagtér ajtót remekül lemosták...
Próbálkoztam egy más autó típussal is ,de az zátonyra futott az állíthatóság hiányában.
Így kénytelen voltam gyárit venni, aminek az ára nagyon jó 750/db.
Sokak által itt nagyra magasztalt webshopból rendeltem, hát van hova fejlődni az oldalnak. Design nulla, áttekinthetőség katasztrófa, na meg a szállítási költség 2pár ilyen semmiségre 1600(!)ft. Még a jó magyar postánknál is kijönne 500ból. Szándékosan nem írtam le, a cég nevét, de ha olvassák az üzemeltetők, akkor építő jellegű kritika akar lenni.
Ja a spriccelő beállítás után zsírkirály lett.

Az autó fóliájára ráférne már egy-két helyen foltozás, de a környékben(Tolna,Csongrád megye) nem találok sehol senkit aki hozott anyagból dolgozna vagy elvállalná, így marad még a keresgélés. (Alfacity-re muszáj, hogy kész legyen :) )
Tegnap megjöttek GT cartárstól a rendelt matricák, tanksapkára egy logó és az amore-s.


Városon belül, de otthagyott, vontatni kellett.
A kuplung főhengertől jövő gumicső hasadt fel, ott eresztette el a fékfolyadékot, nem emelt ki a kuplung. Gyári 14E, ott rohadjon meg. Bontóban szerencsére volt 2-ért. Beépítve, légtelenítve. Sokkal határozottabb lett a kuplung, bár ez valószínűleg a folyadékfrissítésnek köszönhető.
Kapott még:
-balos váznyúlványon futó kábelkorbácshoz műanyag csatornát
-kereszttartóról hiányzó elemek (vonószem ellendarabja, hungarocell bélések)
Bejöttek a fagyok, így várható volt, hogy az akksi beadja az unalmast, mert a vásárláskor már mondta az előző tulaj, hogy lassan cserés lesz.
Délután 2. emelkedőn álltam meg éjszakára, ráadásul a belső világítás égve maradt így semmi szufla nem maradt benne....
Nagy nehezen feltoltuk egyenesbe és ment a telefonálgatás bikakábelért. Innen is pacsi a szegedi Alfásoknak, sokan jelentkeztek, hogy hoznak, de sikerült a közelből szerezni bikakábelt. Az ipse aki a német csodajárgányával elkezdte túrázgatni a motort, természetesen leégette a kábelét, így kivettük az akksit elvittük feltölteni egy ismerőshöz. Másnap elmentünk érte, beraktuk indult, hazamentünk vele 150km-re majd másnap ismét lemerült. Irány a bolt, új akksi, régit beszámították így spóroltam egy mátyást.
Új akksi 74ah
Eltelt 2hónap, az autó szuperál, ám gyanús foltok kerültek a kocsi alá, és egyik napról a másikra iszonyú nagy hang jött ki a futómű felől és a kormány iszonyúan remegett.... Másnap szerelő, szedjük szét nézzünk be ki alá le föl, ez így nem jó. Elején csak abba reménykedtem, hogy a szervolaj cső lyukadt ki, de sajnos kiderült, hogy kormányműnél szivárog a szervó olaj. Kormánymű felújítás..... mondtam, a szerelőnek, hogy akkor már nézzünk körül és cserélj ki mindent ami ott gázos.
Kormánymű felújítás
Kuplung munkahenger
Stab pálca szilentek+ gumiharang
Első lengéscsillapító gumiharang