Blog
Szelep kicserélve. Nem egy nagy feladat. de úgy látom ebben már egy bontott volt. OK festve rajta és nem egyezett a négy csavar feje...




Két új hátsó lengéscsillapítót vásároltam, mellé két toronyszilentet, valamint új csavarokat. A kipufogót javítottuk, ezért toldásként rezonátor cső és két tartó rész is cserélve volt. A teljes anyagköltségem 96.000 Ft + 20.000 Ft szerelési díj.

Vásároltam Angliából egy alsó szilikon turbócsövet, illetve a jobb első stabilizátor pálca, valamint a belső féltengely csillag is cserélve volt. A cső: 20.000 Ft, a másik két alkatrész pedig akciósan az Unix-ból: 16.000 Ft. A munkadíj 8.000 Ft volt.


Az új fékbetétek gyárilag szarok voltak ha minden igaz. Most Valeo lett, eddig síri csend fékezéskor (kop kop)
Légtömegmérő megrendelve, a biztonság kedvéért a hátsó betétek is csere.
És akkor talán végre...
Mikor megvettem az autót feketére voltak fújva a 17" gyári aluk , ami önmagában nem volt gond mert elég jól nézett ki azzal a színnel is , de elkezdett lepattogni , és egyébként is a gyári híve vagyok.
Felkerestem hát Bányai Sanyi cartársat hogy fújja le nekem ezüst színűre :)
A végeredmény valami csoda szép lett innen is köszönöm a gyors és korrekt munkáért . Csak ajanlani tudom mindenkinek :) egy kis csillogást csempészet a szinbe így mikor rásüt a nap szépen csillog nagyon tetszik :)
Természetesen frissen centrírozás után visszakerültek a tavalyi Uniroyal Rain sport 3 gummák . Így teljes a kép :)
Km: 250 230






Mivel másfél éve van nálam ez a 159-es, ideje lenne megnézni sőt kicserélni a váltóolajat. Nincs szervizkönyvem, a franc tudja volt e utántöltve vagy cserélve.
A leengedett olaj nagyon szép aranyszín, átlátszó csillogó, de ha már megvettem a friss Tutelát, hát az megy a váltóba. És szilentek átnézése.
159.377Km
Mivel a hbás kerékdőlés miatt a tavalyi 2 első nyárigumi kuka, így 2 új Hankook és a rég megvásárolt Autec felni kerül végre fel a 20db új kerékcsavarral. Olyan jól süt a nap, tavaszt érzek. Tehát nyárigumi :-)
157.900Km
Sajnos mindkét első gumi belső fele irreálisan elkopott. Irány a futóműállítás. Összetartás minimális állítást kíván, a dőléssel van gond, pirossal jelzi a gép. De az meg nem állítható, tehát valamelyik szilent közepe nem középen van. Majd csere lesz... Most csak a jobb külső féltengely gumiharang ami cserére került.
152.700Km
Hétvégén voltunk a nyíregyházi alfa találkozón, szép autók, dumálás, grillezés és jó hangulat. Nem is kell más. :) Király volt!
Saját videóm az eseményről