Blog
BOSCH 1457433791 levegőszűrő
BOSCH 0451103300 olajszűrő
Selénia 5W40 WR olaj
FK102x2 pollenszűrő
TRW jobb alsó lengőkar
TRW jobb első stabilizátor
TRW kuplung munkahenger PJL144
TRW kuplung főhenger PND229
Kettő kézifékkötél
Futómű állítás
Olaj+szűrő csere
Felkerültek a nyári pacskerek
184.982 km
Alkatrész cserék 186.352 km-nél
Vízhűtő ( NISSENS )
Termosztát ( Wahler )
Váltóolaj ( SELENIA Tutela Car ZC 75 Synt 75W80 )
Bal hátsó defekt miatt a gumishoz kellett mennem, szerencsére villámgyorsan meg tudták oldani a javítást.
Egy csavart találtam az egyik hosszanti mintában, emiatt a hétvége folyamán szépen lassan leengedett a gumi.
2016.04.11.
Teljes fékfelújításon esett át elöl-hátul, kézifékkötéllel együtt.
Motorháztető nyitó bovden sérült volt ezért szorult, csere.
Futóműállítás.
172.600km
Pénteken kész lett a kocsi, a leömlőnél csak a csavarok voltak meglazulva, úgyhogy semmi komoly :D Vasárnap pedig elmentem Manky-hoz, megírta a gépet. Azt tudni kell, hogy mivel az elején a turbóra gyanakodtunk (mint kiderült a turbómnak semmi baja), Alfa159 -nek volt egy eladó turbója amiben nagyobbak a lapátok, ez került fel a kocsira (köszönöm is neki, hogy oda adta kipróbálásra) az enyémet pedig sikerült eladni. Szóval ennek tudatában lett megírva a kocsi, most olyan 230 ló környékén van és 500nm a turbó pedig 1.8 baron üzemel. Próbálta Ákos úgy megcsinálni, hogy alul kímélő legyen, de nem is volt cél, hogy ki legyen hegyezve... szóval 2000-től már megindul de olyan 2500-tól indul meg igazán, max nyomaték 3000-en van, lovak 3500-nál. 2. sebességben 40 km/h-nál lepadlózva bekapcsolt ASR-el még kipörgeti a kerekeket, de egyébként is brutál lett... :D
kiszolgálta az idejét, megérett a cserére.