Blog
Eltelt 2hónap, az autó szuperál, ám gyanús foltok kerültek a kocsi alá, és egyik napról a másikra iszonyú nagy hang jött ki a futómű felől és a kormány iszonyúan remegett.... Másnap szerelő, szedjük szét nézzünk be ki alá le föl, ez így nem jó. Elején csak abba reménykedtem, hogy a szervolaj cső lyukadt ki, de sajnos kiderült, hogy kormányműnél szivárog a szervó olaj. Kormánymű felújítás..... mondtam, a szerelőnek, hogy akkor már nézzünk körül és cserélj ki mindent ami ott gázos.
Kormánymű felújítás
Kuplung munkahenger
Stab pálca szilentek+ gumiharang
Első lengéscsillapító gumiharang
Elérkezett a nagy nap, Kaposvárra tartott az utam, hogy megvegyem az álmomat! Papírok kitöltve, biztosítás megkötve, teletank és irány haza. Az autó alatt gewinde állítható futómű van, ekkor még igen alacsonyra állítva, hazafele volt is szikra, reménykedtem, hogy olajteknő kibírja hazáig.
Másnap alfás szerelőhöz gurultam, hogy nézzen alá, csináljuk meg a kötelező köröket. Vezérlés friss volt, olajcsere szűrőkkel együtt az autó elvileg patika.... Folyt köv.
238500km Kötelező szerviz
Olaj,olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyagszűrő,pollenszűrő
Saját munka :)
Megjött az új teleszkópom. Lefényképeztem ha esetleg valakinek majd szüksége lesz rá, bár rajta van a sajátunkon is a márka meg a szám is, de ezt én se tudtam addig amíg meg nem néztem :D Szóval ez a gyári teleszkóp ez a legjobb. Szerencsére a szerelőm is jó árakon kapja cuccokat és így én is.


Szelep kicserélve. Nem egy nagy feladat. de úgy látom ebben már egy bontott volt. OK festve rajta és nem egyezett a négy csavar feje...




Két új hátsó lengéscsillapítót vásároltam, mellé két toronyszilentet, valamint új csavarokat. A kipufogót javítottuk, ezért toldásként rezonátor cső és két tartó rész is cserélve volt. A teljes anyagköltségem 96.000 Ft + 20.000 Ft szerelési díj.

Vásároltam Angliából egy alsó szilikon turbócsövet, illetve a jobb első stabilizátor pálca, valamint a belső féltengely csillag is cserélve volt. A cső: 20.000 Ft, a másik két alkatrész pedig akciósan az Unix-ból: 16.000 Ft. A munkadíj 8.000 Ft volt.


Az új fékbetétek gyárilag szarok voltak ha minden igaz. Most Valeo lett, eddig síri csend fékezéskor (kop kop)
Légtömegmérő megrendelve, a biztonság kedvéért a hátsó betétek is csere.
És akkor talán végre...
Mikor megvettem az autót feketére voltak fújva a 17" gyári aluk , ami önmagában nem volt gond mert elég jól nézett ki azzal a színnel is , de elkezdett lepattogni , és egyébként is a gyári híve vagyok.
Felkerestem hát Bányai Sanyi cartársat hogy fújja le nekem ezüst színűre :)
A végeredmény valami csoda szép lett innen is köszönöm a gyors és korrekt munkáért . Csak ajanlani tudom mindenkinek :) egy kis csillogást csempészet a szinbe így mikor rásüt a nap szépen csillog nagyon tetszik :)
Természetesen frissen centrírozás után visszakerültek a tavalyi Uniroyal Rain sport 3 gummák . Így teljes a kép :)
Km: 250 230





