Blog
Szombat reggel nagy reményekkel indultam Hahótra. Az eredmény magáért beszél, előjöttek a lovak. Doktor Manky ketelésbe vette a dolgokat és írt rá egy olyan programot, hogy azóta vigyorgok. Az autó füstmentes csak egy hirtelen gázadásnál dob egy kis pamacsot.
Elégedett vagyok, megérte.
A gyári 225/50 R17 méretről 235/45 R17-ra váltottam 2-2 db használt Continental Sportcontact 3 illetve 5 gumipárral.

Megjött a jó idő és itt az ideje felszereltetni a nyári gumikat.A régi gumik már eléggé kopottak voltak ezért vettem újakat. Continental Premium Contact-ot kapott az autó.



Kicseréltem a jobboldali idegesítően kattogó kikopott ajtóhatárolómat amit már korábban beszereztem. A hangszóró nyílásán keresztül egyszerű művelet.
Eredmény zsír.



- életkor: 132 nap
- km óra állás: 16.432 km
- össz. menetidő: 222,47 óra (9,27 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.043,46 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,00 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,63 Ft/km
- átlagos napi futás: 124,48 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,02 %
Multkor neki alltam a gyari nokia kihangosito atalakitasanak ugyan is 2x kiesett a telefon a zsebembol es mivel a nokias 3310-esel nemtudok mitkezdeni igy mennie kellet!
Az az atalakitasra szorul ;) jobban szemugyre vettem es egy grundig univerzalis telefon/navigacios tartot vettem. 1db csavar fogta a nokia tartot. Szetkaptam a grundig tartot es ugyan aztal a csavarral ment is a helyere az uj tarto 2perces muvelet volt irtora orultem neki,hogy nem kellett barkacsolni.
Na de ha mar van kihangosito az is mukodjon. Igy a 2.5 es jackre rament egy 3.5-es de az atalakito nem volt jo hisz az csak stereo volt.. igy egy masik kabelrol levag es a kihangositora radob.. zene/radio szol bejovo hivas jon es maris phone felirat az ic-n es telefonalunk csekk erkezese nelkul ;)
A hosszú hétvégén a keddi napra esőzést jósoltak, hétfőn a vár zárva volt, így vasárnapi felhős időben találkoztunk a budaörsi ENVI kútnál (McDonalds Észak), hogy onnét induljunk a szlovákiai Bajmócra, az esztergomi Mária-Valéria hídon keresztül.
1. kép találkozó Budaörsön, 8 órakor, 2. kép az országhatár átlépése a GT-kkel, 3. kép pihenő a vasárnap is nyitva tartó szlovákiai bevásárlóközpontnál
Váltakozó időben, kanyargós utakon jutottunk el a várig, ahol épp érkeztünk idején borult be. A várat csak idegenvezetővel lehet megtekinteni, magyar nyelvűt előtte 3 nappal kérni kell - köszi f. szlovákok :P Nagyon érdekes volt, hogy bár mindenütt magyar nevekkel találkoztunk a történelme során, hiszen magyar kézben volt a vár, a magyar kifejezést szándékosan kerülték. Sőt, Mátyás király neve is Matejnek volt hamisítva.
4. kép Bajmóc vára, 5. kép Snopékkal a vár belsejében, 6. kép aranyozott mennyezet, 7. kép a vár vizes árka, 8. kép a vár alatti cseppkőbarlang, 9. kép Bajmóc vára
A várból elindulva viccesen ugyanoda lyukadtunk, mivel a naviból elfelejtette párom kitörölni az előző útvonalat, ezt követően a bajmóci McDonaldsban ebédeltünk egyet, mielőtt vissza indultunk Magyarországra.
10. kép GT-k a szlovák Meki előtt, 11 kép, úton hazafelé egy kis tempó
Nagyon köszönöm a résztvevőknek, mindkét családnak - Laciéknak és Snopéknak, hogy velünk tartottak!










