Blog

>> Szervizmeidl // Alfa 33 1.3 VL // 2016-04-22

Tehát az autó lement Bélához, elsőre 200e-s motorgenerállal ijesztgetett. Majd miután elkezdett foglalkozni az autóval, sikerült neki beállítani a dolgokat, kiderült hálistennek nem kell szétszedni a motort. Miután megmérte a kompressziót (11) megnyugodtam. Összehangolta a karburátorokat, valamint egyéb dolgokat rendbe rakott a motor környékén. Ezek után tudtam gyakorlatilag elkezdeni használni az autót (vásárlástól számított 4 hónap)

 
>> Szervizmeidl // Alfa 33 1.3 VL // 2016-04-22

Vásárlás után az autót elvittem egy Esztergomi szervízbe, mert elég sok minden javítani való akadt rajta. Az alábbi dolgok lettek cserélve:
- vezérlés kompletten + vízpumpa
- termosztát
- olaj, szűrő
- olajteknő tömítés, váltó tömítés
- motortartó bak (szerintem a szerelő baltázta el, de nem ismerték be)
- toronycsapágyak elöl, alsók
- gyertyakábel ( 1 db).
- kuplung szett
- apróságok

Az egészhez annyit fűznék hozzá, hogy 1 hónap alatt! a kocsit annyira sikerült megcsinálni, hogy amint hazaértem vele már vittem is vissza. A 4 hengerből talán kettő ment össze-vissza járt.... A szervízben fejvakarás, azt mondták ők beindították akkor minden ok volt. Na mindegy, szerencsétlenek nem tudtak mit kezdeni a dupla weberrel.... Mondanom sem kell, hogy az autó árát ott hagytam náluk a javításokra. Azt mondták a végén hogy gyenge a kompresszió a motorban.
Így aztán az autó tréleren levándorolt Schulek Béla mesterhez.

 
>> Tuning és extracsontz // Alfa 146 T-Spark // 2016-02-15

Sikerült szereznem egy rekeszt a rádió alá, mert a gyári rádióból megmaradt csúnya volt a rádió nélkül. Így most újra jól néz ki a műszerfal középen.

 
>> Szervizcsontz // Alfa 146 T-Spark // 2016-04-11

207.300 km-nél olaj és szűrőcserét (olaj- és levegőszűrő) csináltattam, mert már aktuális volt.

 
>> SzervizSkodra // Alfa 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET // 2016-04-22

2016.04.22. 169700Km. Olajcsere Selenia WR Disel, olajszűrő Ufi, Levegőszűrő Hengst filter, csomagtér gázrugó csere Magneti marelli.

 

Végre eljött ez a nap is! Felkerültek az autóra a 18"-os Speedline felnik a Vredestein Ultrac Vorti abroncsokkal. Öröm és boldogság! :D

 
>> EseményTrombozis // Alfa 159 2.4 JTDm // 2016-04-24

Hopp belefutottam egy eltömődésben. 99.67% volt. Nem tudta sokszor elvégezni a regent a sok rövid táv miatt. Ma pedig ismét le lett állítva, amikor szükség lett volna a járkálásra...kell egy kis odafigyelés...
10 perc regen után 20% lett.
Nem tudom hova lett a többi kép a "progresszről", de majd legközelebb csatolom. :D

Szerettem volna FES/MES-en belül megcsinálni ezt, kíváncsiságból, de nem engedte mivel a hőmérséklet tartományon kívül esett, ami nem volt igaz, mert ellenőriztem. Szóval ez még egy nyitott pont számomra. Szóval hamarosan több információ érkezik. Nekem ez mind új a TS után/mellett. :-P

Itt még koszosak vagyunk.

 
>> Tuning és extrajohnny.red // Alfa 156 1.9 jtd 115 Le sedan // 2016-04-22

sikeresen lepapíroztattam az autót, 2018 ig műszakis. olajcsere, gázolaj szűrő csere, olajszűrő csere megvolt, új vezérlés (biztos ami biztos mégis csak haszánlt autó volt). Motorikusan és külsőleg belsőleg is tip top. Sok stressz felesleges futkozás, emailezés, telefonálgatás után, nagy idegeskedések csalódások árán siekrült minden extrát beszereznem az autóhoz mait szerettem volna: paragi sportdob, giugario mustár színű komplett bőrbelső, gyári küszöb spoilerek, Dotz peremes alufelnik, Sony fejegység, gyári küszöb és sárvédő emblémák. a következő hét már az átépítésé, felkerülnek a felnik, küszöbök, kipufogó, és az ülsések kárpitok is bekerülnek. a fényezéssel csúszásban vagyok mert késtek a küszöbök, tehát ha minden összeáll az autón begurul a műhelybe megkapni a gyári Brera piros szint.

 
>> EgyébtheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2016-04-22

Nem mondok erre semmit, páran már ismertek :)

 
>> SzerviztheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2016-04-22

Kicseréltem az ablakspricniket, mert botrányosak voltak.
A csomagtér ajtót remekül lemosták...
Próbálkoztam egy más autó típussal is ,de az zátonyra futott az állíthatóság hiányában.
Így kénytelen voltam gyárit venni, aminek az ára nagyon jó 750/db.

Sokak által itt nagyra magasztalt webshopból rendeltem, hát van hova fejlődni az oldalnak. Design nulla, áttekinthetőség katasztrófa, na meg a szállítási költség 2pár ilyen semmiségre 1600(!)ft. Még a jó magyar postánknál is kijönne 500ból. Szándékosan nem írtam le, a cég nevét, de ha olvassák az üzemeltetők, akkor építő jellegű kritika akar lenni.


Ja a spriccelő beállítás után zsírkirály lett.