Blog
Mai napon felkerült a fólia B oszloptól hátrafelé. :) Az elsőket nem mertem fóliázni.
A munkát Immi-ker KFT. végezte.



Sajnos a klímám már csak meleg levegőt fújt, így elvittem feltöltetni.
Hétvégén klímatisztítóval befújtam a szellőzőknél ameddig a kis cső elért.
Betettem az új pollenszűrőt, aztán hétfő reggel irány a klímás.
250g volt a rendszerben, a gép szerint 700g kell bele.
Töltés, nyomáspróba rendben, 8.6 fokot tud a rendszer.
Hazafelé kb 2-3km után egyszer csak nagy füst, szúrós szag......ejj itt baj van.
Félreálltam a kocsival, motorháztető fel akkor látom, hogy az "alien-vér" csöpög az aszfaltra.
Vissza a klímáshoz.
Mint kiderült 150g ment el belőle 550g maradt. Fogták a fejüket, hogy ezt hogy csinálta? Ilyet még nem láttak. Egy része elszökik, a többi marad??!
(A "Kicsi" jelezte, hogy neki bizony ennyi is elég :D )
Tisztogatás, nézegetés után klíma bekapcsolás.....működik.
Feltöltötték 600g-ra aztán jött a meglepi:
12°C 11°C 10°C 9-8-7-6 majd 5.6°C-nál a szerelő kihúzta a hőmérőt mivel megfelelően működik......sőt az eddigieknél is jobban!
Azóta mentem vele és érezhetően jobb mint régebben.
Csak remélni tudom, hogy ez így is marad legalább 1-2 évig.
"a kevesebb néha több"
Nem hanyagságból, hanem mert nem megy annyi kilométert (tavaly kb 3-4 ezer km-t futott/év) az autó, ezért megtörtént az éves periódusú olaj és olajszűrő csere (levegőszűrő az BMC). Természetesen gyári ajánlású Selenia került bele. ;))
Vásárlás után néhány nappal a kora délutáni órákban beültem az autóba egy rövidebb út erejéig. Meleg, 30 fok... gondoltam leengedem az összes ablakot, hogy gyorsabban tudjam lehűteni az utasteret. Lefelé még csak lement mind, de mikor fel akartam húzni, a két hátsó ajtó felől csak recsegést hallottam. Lent maradt, mind a két hátsó, egyszerre. Autóvillamossági szaki az utcában lakik, elvittem, séta haza - mint kiderült mind a két szerkezet megadta magát, a költség (számlával) 53e forint.
A hibát annak tulajdonítom (mivel mindkettő egyszerre esett össze), hogy az elmúlt években a hátsó ablakok nem igazán lehettek használva.
A gyári ülések jó szolgálatot tettek, de szegények kifakultak és eléggé ki lettek ülve, emiatt gyönyörű, egyedi fekete ülésekkel lettek helyettesítve, szép piros hímzéssel. A kormány is átadta a helyét bőr testvérének. Súlycsökkentés érdekében még a hátsó fejtámlákat sem raktuk be. :D








Mivel az alufelnik kupakjai közül az egyik elveszett a téli tárolás során, ezért úgy döntöttem, hogy rendelek négy újat, hogy teljesen egységes legyen a kép.
(A fekete/króm az új szett.)


Ma indulóban a VTT 2.0-ról hazafelé nekem is (egy reccsenés után) leesett a hátsó ablakom. Most a jobb oldali:-( Drobertó és Shadin159 Cartársak közreműködésével papír darabokkal kitámasztottuk hogy fenn maradjon hazáig. Az autópályáig bírta, majd szépen lassan lecsúszott. Amint hazaértem azonnal orvosoltam a hibát. A szokásos ki fülecskék törtek le az üveget tartó műanyag elemről. A maradékát lecsiszoltam a sín vastagságáig, majd gyártottam 1.5mm-es alulemezből egy "Z" profilt ami helyettesíti a letört fülecskéket. Majd rácsavaroztam M3-as csavarokkal lekontrázva. Szerintem tartósabb lesz így mint a gyári, mert teljes felületen fog, nem csak két kis fülecske viszi a terhet. Az egésszel kb egy órát vacakoltam.








0
530
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Félig Off-os autók (egy...
- Spider
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki