Blog
Eddig bírta a flexibilis csövem.(7év kb. 70000 km.)
Mondjuk nekem tetszett a hangja így! :)
Azért kicseréltem.
Meg a helyzetjelző izzókat is, valamelyik kiégett .
Km.: 190000



Ma kicseréltük a gyertyákat. Igaziból, amióta nálam van az autó, még nem voltak cserélve, így eléggé időszerű volt.
A 2. 3. hengernél úsztak az olajban.
A csere után visszajött az ereje, a rángatás elmúlt, más lett a hangja is, sokkal kiegyensúlyozottabb.
Később kiderül, hogy visszajön-e a rángatás, az olajszivárgástól vagy nem. Remélhetőleg a régi szelepfedél miatt köpte tele olajjal a gyertyákat. A fedél ki lett cserélve, a gyertyák nem.
A szerelésért köszönet Gregory33nak.

Nem a szokásos kis palack, de remélem, a szokásos hatás.
A VTT2.0 keretében egy próbakör erejéig bekerült a Párducba egy Novitec Powerrail 5. Köszönet droberto Cartársnak!
Egy rövid próbaút tapasztalatai:
- Gyakorlatilag megszűnt vele a dízeles kerregés, menet közben egy benzines hangját lehetett hallani.
- Az első "sokk" elmaradt, nincs akkora különbség, mint a 156-nál volt a boxal, DE
- 3 személlyel is cefetül ment a Párduc, jobban, mint amúgy eggyel,
- érezhetően továbbra is nagy légfelesleggel jár a motor,
- a 0-100 érzésre legalább egy mp-el jobb lett (3 megtermett személlyel),
- a 3500-nál érezhető "ráteszek még egy lapáttal" effektus nem érezhető, folyamatosan húz,
- általában a turbólyuk érezhetően kisebb,
- A Conti gumik bírtak a megnövelt teljesítménnyel, nem kapartak el.
Miután kivettük visszatért a kerregés...
Délután átálltunk nyári üzemmódba, visszatettem a hálót a plexi helyett. Próbaútra nem került sor, mert leszakadt az ég. Fincsi nyári zápor kerekedett.




A Pókon lévő kipufogó esztétikailag menthetetlen. A króm vég lerohadt, a cső festésén ismét átjött a rozsda. Minimum egy vég kellene, de kicsit többért már van komplett közép és hátsó dob is.
Tegnap szólt Csöri, hogy megjött a cucc. Ma elgurultunk a Párduccal érte. Nagyon babán néz ki.


Hátsó féknyereg felújítás,fékbetét csere.Ismételt fogyasztás mérés,hihetetlen 7.8-as átlag,persze városi utakat mellőzve.
:-)
vezérlés- és olajcsere vízpumpával Petyánál, Párkányban. Óraállás: 223.000 km.
Továbbra is fennáll az indítás probléma. Gyári diagnosztika szerint fordulatszám-jeladó hiba/szálszakadás. 64-szer történt eddig a diagnosztika szerint. Hibatároló kiürítve, próbának beszerelve egy másik jeladó. Egyenlőre jól működik, indul a kocsi gond nélkül. A mester: Szabó József, Fóti út, IV. ker Újpest.
0
511
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Félig Off-os autók (egy...
- Spider
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki