Blog

>> SzervizLacUS // Alfa 156 SW // 2013-12-15

A mai napon lecseréltem az olajat és szűrőket a km állás 176890km. Az olajcsere nagyrészt egyszerűen indult ám a levegőszűrőnél olyat láttam amit még máshol nem. Nevezetesen a szűrő fedelét tartó csavarokra ráfolyhatott valami, mert a fejük olyan szinten korrodált,hogy nem látszott milyen csavar volt eredetileg és emiatt meg se tudtam fogni. Jött Mr Flex és megoldotta a dolgot. A szűrő állapotáról már nem is kell beszélnem, hiszen ezt nem hiszem,hogy az elmúlt időben nem nyúltak hozzá.
Felavattam továbbá az obd olvasómat és kiderült,hogy sajnos hozzányúltak, mert 10789 km-t mutat az ecu a 176890 helyett. Túlpörgetve viszont csak egyszer volt.

 
>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2013-12-15

A vízhőmérséklet mutató nem akart 90°-ig felmenni.
Kicseréltem a termosztátot, most már akar. :)

Km.:187020

 
>> Szervizjankofilth // Alfa 156 2.0 16V TS // 2013-12-15

Műszaki előtti utolsó szerelési nap.
Bal hátsó torziós rúd csere megtörtént, a motorháztető előtti esővíz elvezető műanyag lecserélve, valamint egy törött napellenző is orvosolva lett.
Műszaki pipa! :)

 
>> Egyébjankofilth // Alfa 156 2.0 16V TS // 2013-12-15

Eljött az idő! Kiszúrták a rend éber őrei a matricarendszámot, pontosabban azt, hogy ez nincs bejegyezve a forgalmiba... Jöhet tehát a normál méretű rendszám, okmányirodából rendelve! :( Sajna ezzel nagyon csúnya lett az autó eleje! :( :(

 
>> Egyébhidvegil // Alfa 147 1.6 Twin Spark // 2013-12-15

Tuningman - nek köszönhetően sikerült beszereznem ma a mankókereket az autóhoz.
Köszi mindenkinek a segítséget !

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-12-15

Ma hívott a Mester, hogy kész a maradék:-)
Ezzel a lendülettel már mentem is érte, hát mit is modjak, egyszerűen zseniális munka és kivitelezés.Arany kezek között készült.A oszlop kompletten és a 4 ajtóbehúzó fogók kapták meg méltó borításukat.

>> SzervizLali75 // Alfa 155 1.8 TS // 2013-12-15

Megérkezett az új autó,rögtön sok-sok javítgatás kezdődött.Hengerfej le,tömítés csere,csöveket kellet átmosni,mert nem volt fűtés sem.Motoros tetőablak javítva,központizár javítva,minden működik végre,csak a motorhiba villan fel néha.
Ma végre odáig jutottam,hogy sikerült kivillogtatni a hibakódot.Ez házilag kivitelezhető,de meggondolatlanul nem szabad nekiugrani.A kód:1223! Ha minden igaz,akkor lambda-szonda hiba...

 
>> Szervizh-arcos // Alfa 159 1,9 16V // 2013-12-14

103.000 Km. Megtörtént végre a vezérlés és olajcsere a kocsinál. Teljes biztonsággal róhatjuk a kilométereket... :-D Csörgő cartárs ismét precíz volt. Selenia 14.e, szűrő 2.e, üzemanyagszűrő 9.e, vezérlés szett vízpumpával 35.e, munkadíj ........ magánügy.... :-D

 
>> Autóápolásh-arcos // Alfa 156 1,9JTD 16V Mjet Sportwagon // 2013-12-14

Ma végre eltűnt az egyetlen szépséghibája a kocsinak. Volt egy horpi a motorháztetőn, ezt végre teljesen eltüntették. Teljesen szép lett....

 
>> EseményKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2013-12-14

munkámból fakadóan újfent sokat kell úton lennem,és autópályázásra kellett egy kocsit szerezni ami hosszú útra kényelmes megoldást nyújt.Első sorban természetesen az alfák felé terelődött figyelmem, ezen belül a 166 volt a lehetseges opcio.Motor nem volt kérdés 2,4 20 szelepes Mjet.Váltóban elkezdtem automatákat is nézni.2006-2007 es évjáratot kerestem.Június óta a mobile.de-n es a használtauto.hu-n töltöttem szabadidőm java részét, ezen kívül több cartársnál is érdeklődtem a kiszemelt feltételek alapján érintett dolgok után (motor, váltó,etc). Ezúton is köszönöm infóikat.Sajnos hosszú idő után sem találtam egy olyan gépet ami 150000 km alatt volt és a szervízkönyv nem veszett el,mindegy hogy idehaza vagy külföldön volt az auto.Novemberben gondoltam egy nagyot,es egy másik olasz márka esetlegesen megfelelő típusait is megneztem.Ekkor akadt meg a szemem egy szintén nem minden utcasarkon kanyargó gyönyörű vason.Fekete metál,minden széppel jóval.Kis utánajárás után kiderült hogy az általam kiválasztott 2.4 Mjettel es japo 5 gangos ótómatával szerelik (mint a 166 okat), így a kísértés győzött.Megérkezett a második olasz a családba egy Lancia Thesis Emblema személyében, a "racer" mellé egy "cruiser" jött.
Remélem sok problémamentes kilometert tudhatunk a jövőben magunk mögött az uj jövevénnyel, akit mimásként is nevezhetnénk, mint fekete bálna.
Így nálam is beigazolódott a mondás miszerint, "az egy olasz vasnál csak a kettő a jobb..." :)