Blog
Mivel egyre hidegebb az idő, így egyre inkább csinál az ember benti munkát, mivel a garázsban már hideg van de nagyon. Én is inkább bent dolgozgatok, mondjuk előbb utóbb erőt veszek magamon és befejezem a futóművet....! De ma nekiálltunk cimborával a beltérnek, és azok alkatrészeinek. Előkerültek az A B C oszlopok burkolatai, szike, olló, hőlégfúvó, carbon fólia, no meg egy kis házi alma pálinka csak a mihez tartás végett. Mindezen eszközök előszedése és egy jóleső feles után elkezdtük fóliázni az alkatrészeket. Mondanom sem kell az első vágásnál az ujjamban kötött ki a szike ( ezért ne dolgozz ha ittál :D na mindegy ). A képeken jól látszik meddig jutottunk nem is kell róla többet írnom szerintem mert nem egy nagy dolog ez a fóliázás csak sokat kell vele vacakolni. Azon egyszerű oknál fogva nincsen minden befejezve mert elfogyott a fólia. Jövőhéten veszek fóliát és jöhet a folytatás. A technikáról csak annyit ha valaki bele akar vágni akkor jobb ha növeszt még plusszban egy két kezet mert a gyári kettő az kevés :D



a felső motorkitámasztó szilentjei végleg megadták magukat, szétestek. csodálatos új szilentek készültek helyettük, csönd van az autóban, a motor nem rázza a kasztnit.
úgy tűnik, sikerült megoldani az egyenetlenül húzás problémáját is: nem volt visszatéve a gyújtóblokk testelő sodrata.
mondanám, hogy most már minden rendben, de a bal első ablak hidegben vonakodik lemenni ...
Végre elkészült a kiszerelt hátsó ablaktörlő lyukat lefedő kupak.
A helyzet nem volt olyan egyszerű, mert sima gumidugó nem volt jó hozzá, mert kb. 5 mm-s kitüremkedő perem a lyuk körül.
Hosszas keresgélés után végre sikerült találnom valakit, aki leesztergálta Nekem a megfelelő kupakot. 1000 köszönet ezúton is Zoli 147 -nek, aki rögtön el is készítette Nekem, sőt egyedi módon még menetesre is megcsinálta, így belülről felcsavarozható. Egy végtelen rendes cartársat ismertem meg személyében! :)
A kupakot végül lefóliáztam, és csináltam neki egy műanyag kereszttartót, (amit a kiszerelt motor helyére rögzítettem) így belülről lett felcsavarozva, ezáltal biztos nem hagyom el.
Ennél jobban, szebben sztem nem lehet megcsinálni. Élőben még jobban mutat.




Mostanában nem írtam fel a kocsimosásokat, mert újabban magam csináltam. Most azért becsúszott egy búcsúzó nagytakarítás abban a mosóban, ahová korábban jártam. A következőt már nem Fehérváron kapja az Alfa.
Megállok a posta előtt... várom, hogy végezzen a kollégám, aki bement feladni egy levelet.
Egyszer csak pakk, hátulról megérkezett egy Jumper. Kiszállok, elindulok hátrafelé, és mit látok? A kocsi tök üres!!! Nekem gurult egy üres autó -.-"
Szerencsére megkerült a sofőr, aki készségesen a rendelkezésemre állt, kitöltöttük a betétlapot, és mindenki folytatta az útját. Most a biztosítóra várok
A Totalcar a december 4-i adásban bemutatta a kisfilmet, melyben "Ő" volt a főszereplö!!!! :-) Örülünk!!!!!!
Végre eljött ez a nap is, bár utólag bárcsak ne jött volna.
Vezérlés lecserélve, Dayco vezérműszíj és hosszbordás szíj. A hosszbordás már nagyon gatya volt. Ruville feszítő és vezető görgők. Fém lapátos vízumpa (márkát sajnos nem tudok). Anyagár 32500Ft (köszi Erhard!)
Édesapám szerelő haverja viszont jól megvágott, 12ezer kicsit sok ezért a melóért, mindegy egy emberrel bővült a lista akihez soha többé nem viszem az autót.
A hosszbordás feszítő és vezető még hátra van.

Nem élhetek G-szem nyifogás nélkül, erről már egy, a Jakab Records ( Andy és Zsunior ) által promótált, ám eddig kiadatlan zenei albumomon is tanúskodik az egyik ( igaz, még meg nem írt ) nóta címe. :P :)
Zé.-nél cserélve lettek ( ezen IS ), kaptam ajiba egy pár használt, de az addig bent lévőknél jobb állapotúnak tűnő stab. pálcát is hátra. Az eddigi első fékbetétek is átadták a helyüket jobb állapotúaknak ( ATE ) - köszi, Gyuszi barátom.
Elindítottam egy láncreakciót azzal, hogy kicsréltettem az első alsó lengőkarokat: A beállt csend miatt rögtön meghallottam a hátsó lengőkarok finom nyöszörgését. :(
1 Mivel futómű csere volt, gondoltam legyen minden tökéletes, állítassuk be a futóművet.
Fehérvári úti AKH-ban (mert közel van) azt mondták, be van rohadva a kormányon valami, csak hevítéssel lehet kicsavarni.
2 Vissza szerelőmhöz (Berdo), csak egy erősebb mozdolat és meglazult (mondjuk jobban hozzáfért).
3 Vizsgálat után kiderült, hogy a hátsó szilentek cserések és csak csere után kéne futóművet állítani. Tehát megint +1 kör (mert épp nem ért rá megcsinálni).
A 156 kipuffogója idétlenül tud mozogni menet közben. Ezt ugye belülről nem látni, többen is szóltak ismerősök. Olyan mintha minden gumi elszakadt volna és csak a szentlélek tartaná. Felrakattam egy pu -t a gumi helyett, most fixen áll.