Blog
Gondolom sokan vagyunk így akiknek lóg a gyári kárpit. Nekem kettő GTVből kettőnek ez a baja. A szigetelés a helyén marad de a gyári kárpit lelógott, ezért még tavasszal levágtam. Mindig volt más ezért így maradt. Szintén kettő GTVből kettőnek nálam gondja az első ülés is. Egy részt ferde másrészt a bőr a sarkán kikopik.
A javítás a jövő héten lesz, ezért most csináltam fotókat a kezdeti állapotról. Ami tenni fogunk a következő: Ülés szét bombázása, ülés váz hegesztés, bőr foltozás után vissza az ülésre, új váltó gomb bőr, új tető kárpit (fincsi plüss, direkt tető kárpit anyag. Kárpitosom elmondta, a gyári anyag nem ereszti át a levegőt. Ez pedig azért probléma mert nyáron a ragasztóban levő buborékok kitágulnak. Sok év alatt ezek addig folytatódnak, hogy a kárpit lejön. Az új anyag ebben profi, hogy szellőzik.)



Ferrari múzeum látogatás ,Ferrari tesztvezetés .A hazafele úton egy kis kitérő Velencébe.Ez volt az én évvégi benzingőzös kirándulásom :)












Párommal úgy döntöttünk, hogy idén a szilvesztert wellness szállodában töltjük, úgy hogy a Bestia előtt egy újabb 600km-es etap áll. Hajdúszoboszlóra esett a választás + egy kis kirándulás is be lesz iktatva.
Indulás: 2013.12.29.
Érkezés.2014.01.01.
Elvégeztem ma a legfontosabb ellenőrzést a kocsin (Édesapám segítségével) és azon kívül, hogy fel kellett tölteni az ablakmosó folyadékot, más nem volt gond. Ez maradjon is így :-)
Km állás: 153.003 km
Már úgyis rég volt defektem,ma éppen ideje volt...
Beálltunk az áruházi parkolóba és mire kijöttünk már egy szem levegő sem volt a jobb első kerékben. Gyorsan busszal haza,másik kocsival vissza,meg pótkerékkel, ugyanis amióta nem tudtam kiszedni a tüskét,ez a mődja.
Kiderült,hogy szelepcserével megoldódik a probléma,úgyhogy ez lett.
Ma este mentenem kellett a derék Alfát,mivel árokba kötött ki szegénykém.
Történt,hogy asszonykám ma este a festői Máriahalomba látogatott,annak is a legutolsó utcájába. Annak is a legvégére. És amikor a végére ért,azt hitte,hogy még tovább tart az utca,pedig nem. No,akkor megfordult és visszafelé tartott de valamiért lefulladt a motor és elkezdett visszafelé gurulni az autó. Megint csak valamiért nem indult újra és a fék sem fogott és valamiért egyszer csak félig az árokban volt. Azért félig,mert az alja felült az árok szélére. Ha ezt nem teszi,akkor megborul az autó. Így legalább megállt. Jobb első és bal hátsó kerék a levegőben. Mire odaértem már próbálták kihúzni,sikertelenül és nekem sem sikerült és még egy autó jött és annak sem de közben,valahogy felszaporodtunk,mindenféle utcagyerekek is megjelentek,úgyhogy az lett a megoldás,hogy vagy tízen nekiveselkedtünk és kiemeltük az árokból. Szerencsére nem lett baja a kocsinak és nem sokára örömmel falta a kilómétereket :))
Megint eltelt 2 év, újra vizsgára kell vinni az autót. Előtte elgurultam Csörihez, hogy nézze át, minden rendben van -e vele. A futómű átmozgatásánál kiderült, hogy a bal első stabilizátor szilentje elfáradt, ezért kopog a futómű. Minden mást rendben talált. Megrendeltettem vele az alkatrészt és műszaki előtt ki is cserélte. Lemförder került bele, a gyári TRW volt.

1
991
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV