Blog
Kishíján újfent őrületbe kergettek a sivító első tengelycsapágyak .Mese nem volt menniük kellett.Gondoltam nem lesz gon,szerszamkészlet jóapáméknál profi,van minden 52-es méretig.Gondoltam...kiderült ugyanis hogy arra nem gondoltam hogy a tengelyen a rögzítőanya körül egy kups perem található és a rendes méretű crovafej.Szerencsére egyik ismerős kitudott segíteni egy ezen okbol fokolt végű crovával.ezek után már nemvolt fennakadás, régi csapágyak landoltak a vasgyűjtőknél.
Az ujak már kussolnak és teszi ka dolgukat.
El sem merem hinni, bent a motor a helyén. Ezzel a szerelővel végre az történik amit megbeszéltünk. Talált pár dolgot, pl egy félrecsúszott gumit a rugóknál, de mivel még nem volt terhelve, szétszedi, megigazítja és semmi baja nem lesz. Talált viszont 2 csavart elöl amit rosszul tettek be és elnyírták a menetet. Most keríthetek helyettük, pucolhatom, galvanizáltathatom, egy újabb hét rámegy, de most már nem érdekel, akkor is elkészül, ha a fene fenét eszik. A szerelő úgy saccolja, hogy jövő hét végén hazadja, járóképesen. Közben egy barátomnál úgy néz ki felszabadul egy fűthető garázs, pár hétre beköltözhetünk és össze tudnám rakni a zárakat, ablakokat stb, onnan mennénk a kárpitoshoz.




December elején sikeres műszaki vizsgát tett az autó. Egyedül a hátsó fékcsöveket kellett kicserélni. A többi probléma nem befolyásolta a műszaki vizsga kimenetelét. Emiatt igen boldog vagyok. Karácsonyra kapott is az autó azonnal egy teli tank benzint és egy alapos mosást. Bízom benne, hogy ilyen szép marad év végéig. Szerencsére elég keveset használjuk, így kevés esélye van annak, hogy összekoszoljuk. Már el is gondolkodtam azon, hogy mégsem kellene megválni tőle.
Ráadásul még a problémás útszakaszt is újra aszfaltozták, így a futómű is kímélve van egy jó ideig.
Mivel esett kb 3db hópihe így gyorsan rohantam képet csinálni az autóról.
Szerintem már mondtam, de nem vagyok valami hatalmas kép készítő művész, úgy hogy így sikerült.







Hétvégén sikerült rendberakni a klímavezérlő panel háttérvilágítását.
Nem túl bonyolult a dolog...pár csavar kitekerése, csatlakozók széthúzása és már kinn is van a klímapanel.
A szélső jobboldaliból hiányzott az izzó (?) ide forrasztottam be egy rizsszemizzót, a baloldalit pedig cseréltem mert kiégett (vicc ,hogy pont hétvégén a jobbos pótlása után:))
Lényeg,hogy most szépen világít mindhárom kapcsoló :)
Pár kép szerelés közben mellékelve!




cserélve lett:
gyári vezérlés
gyári olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő
után gyártott termosztát, izzítógyertya (Bosch), üzemanyagszűrő (Mann)
EGR tisztítás, futómű állítás, bal oldali összekötő
egyik nap hazafelé, szép lassan meghalt az elektronika és megállt az autó..
után gyártottat kapott.. 53.000+szervíz
szervízcumó: kb 40.000
munkadíj 21.000