Blog
A bejáratást 4000km-re redukáltam, mivel ahány embert kérdeztem, annyi számot hallottam. 3-5000km volt általában, tehát annak az átlaga 4000:). A felújításnál eldőlt, hogy ezentúl csak Xado olajat teszek bele, így most is az került bele, de most már 10W-60. Az olajért és a szűrőkért köszönet Tuningmannek. A képért elnézést, Bolhás a szerelő beletrollkodott puszta jóindulatból:), mert záróra után 1,5 órával tudtunk csak nekikezdeni a cserének, és én ennek ellenére nekiálltam fotózással az időt rabolni.

Sok munka és még több várakozás után múlt héten pénteken beindult a turbós alfa 156:) Ha minden igaz jövőhéten el is fogom tudni hozni és kezdődhet a járatás!!!
Rég szívatott valami meg, mint ma ez a kis p.csa alkatrész. Inkább nem írom le a történetet, mert elég volt átélni a mai 2 kényszermegállót az út szélén, mire eljutottam a szerelőhöz az új jeladóval. Faszányos ám megfogni a kocsit amikor 110-es tempónál kilövi magát a moci és viszi a szervót is...hála égnek felvoltam erre készülve így nem történt nagy baj.
Én is ki tudtam volna cserélni, mert nem nagy durranás, útmutató ITT.
km állás: 124.790




Megtörtént a bontott hengerfej cseréje,mert az olajba belefojt a víz,meg kompresszióhiányos lett a gép,stb...
Végre sikerült összecsatlakozni a számítógéppel,kódolvasás,adatlista,minden műkszik.Lambda-szonda hiba felderítve.
Egyben a következő projekt is megvan.
Már decemberben fura hangot hallottam a bal hátsó kerék felől. Kiderült, hogy a kerékagy csapágy feladta a szolgálatot. Megvesz, kicserél, ismét csend honol a kocsiban :-)

Az "új" első lökhárítón már alfaamorés rendszámtáblakeret fog díszelegni.
Legfontosabb, hogy most már van miből nyugodtan inni a felest :-)



Miután majdnem 3 hónap állás után rá szántam magam és hazavitettem az autót és otthona apukám nekilátott a hibafeltárására és ha kell akkor irány Zé. Na akkor jött a döbbenet és rohadt cső mozdult le, le vált a bilincs :-( és ezért indult csak 2 hengeresen a kocsi vagy mi. (Nem értek hozzá)
A lényeg, hogy újra működik :-)
Télire 16" gyári alufelnik és 205/55R16 Continental TS 830 téligumik
No! Miután december elején, kisebb előjáték után, a Margit-híd budai hídfője után az első lámpánál, a belső sávban, a villamos mellett szétesett a kuplungpedálom, amit hóban-fagyban, egészségét (és az én idegeimet) kockáztatva Pista párom ideiglenesen összeeszkábált, karácsonyra megkaptam azt a gumiszerű munkahengert, ami összetartja ott a részeket, (elnézést a hozzáértőktől a slendrián fogalmazásért:), és amivel nincs olyan holtjátéka a pedálnak, mintha levegőt pumpálnék, így most szépen lehet váltani, minden ok...szóval jó a pedálom!!! :)
-Vez. készlet
-Pk szíj
-Termosztát
-Vízpumpa
-Fékolaj
-Szervóolaj
-Váltóolaj
-Fagyálló
Cserélve :)
Óra állás: 185.300
2
683
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth