Blog
Ezek is bekerültek, már hétvégén, csak mivel bakon volt az autó váltó nélkül ezért nagyon nem akart látszódni, h mennyi az annyi. Szerintem pont elég, amikor a lábára került, csak pislogtam, h sokkal nagyobbat kell hajlonganom, mint eddig:)
Ennél kevesebb az kevés, ennél több, az sok. Szerencsére progresszív rugó, nem pattogós, kicsit keményebb, mint a gyári, pont megfelelő. Már csak egy stabrúd kell és a futómű is kész van:)


Jelentem a helyére került, gyönyörűen működik! :)
Passzos, könnyen jár, nem recseg, szépen vesz minden fokozatot, de az 5-ös, na az valami fantasztikusan csodálatosra sikerült, jócskán 3000 alatt forog 100as tempónál:) Kapott friss 80w90 olajat.
Voltak kételyeim, h nem kellett volna egy működő egységhez addig hozzányúlni, amíg nem adja be a kulcsot teljesen, de ez megérte.
A kulissza stiftjét nagyobbra fúrtam, a régi lyuk kopott volt és lötyögött benne a stift, ezért lógott a váltókar is, nem lehetett tudni azt sem, h milyen sebességben van, mindig középállásban állt, baromi hosszú útja is volt. Még egy szilent kell a váltókar aljához és akkor a kar lötyögése is teljesen megszűnik.
Egy kis apróság beszerzése történt meg ami már nagyon szúrta a szemem. :)
2 is hiányzott, ezek sikeresen pótolva lettek.

Bátyám, volt olyan rendes és szerzett polírozógépet, apukám meg volt olyan kedves,hogy a teljes autót átpolírozta vele. Én Sörrel a kezemben szakértettem végig.
Autó jelenleg Zé.nél áll. Teljes első futómű javítás és hátsó futóműben ez az.
Közben felkerültek a téli gumik is, (ezt is bátyámnak köszönhetem)
És mivel közeleg a születésnapom így párom meglepett egy alfa romeo-s kabáttal a pulcsi mellé.








A múltkori vízforralós eset után, muszáj volt újra felfagyállózni. Ezt ma megis tettük.
Mai napon téliesítettem a GT-t. Idén először ki is vontam ideiglenesen forgalomból.
Ebben a szezonban 7431 km-t teljesítettem vele, és garantáltan minden méterét élveztem....ez az a gumikon meg is látszik :) Ténylegesen hétvégi autó lett, így meg is fordult a fejembe a kérdés: jó erre 1 dízel Alfa??? Válasz: a kerregést leszámítva határozottan igen :)
Hétvégente "nagyon" sokat jártam vele hegyi utakon (Mátra, Pilis, Bükk) és az az igazság, hogy sosem néztem sokáig 1 kocsi seggét sem sokáig...sőt bénább motorosat is le lehet vele tolni :) Külön élmény volt, mikor a Visegrád-Szentendre szakasz után megálltak a motorosok és meghajoltak a GT előtt :))
Ez évi hibalista: - motortér nyitó bowden szakadás (13.000 Ft)
Elkezdett kopogni a futomü,
Beugrott egy stabilizátor összekötő csere.
Felkerültek a kocsira a téligumik, felnire szerelve + centírozás.
km: 185300
Miután kiderült milyen ramaty állapotban van a jobb hátsó traktus, gondoltam, körül kellene még nézni a hátsó részen. Találtam is még pár javítani valót. :) Úgy gondoltam nem kellene tovább halogatni a dolgot, ezért elvittem karosszériáztatni.
Csináltak üregvédelmet is a hátsó részen. Az eredmény tetszik, remélem tartós is lesz. :)
Következő lépés tavasszal az alváz kezelés ill. utastér padlórész átnézése és javítása, ha kell.











