Blog
Első lengőkar kompletten (TRW),
Vezérműszíj készlet (Dayco), vízpumpával,
Hosszbordásszíj készlet (Dayco),
Levegőszűrő (Ufi),
Utastérszűrő karbonos,
Olajszűrő (Ufi),
Szelepfedél tömítés (Reinz),
Aksi (Banner),
Gyertya (NGK),
Klímatisztító cucc (SCT),
Kiszállítás
Tegnap lekerült a lámpafólia. Ennek az oka a tél, és hogy sok a "vérprofi" az utakon. Baleset esetén kizárt, hogy ki tudnám magyarázni a fóliát, hiába lennék én a vétlen.
Bal hátsó búra kis helyen meg van pattanva, ezért folyamatosan párásodik, cseréje folyamatban....

A mai napon lecseréltem az olajat és szűrőket a km állás 176890km. Az olajcsere nagyrészt egyszerűen indult ám a levegőszűrőnél olyat láttam amit még máshol nem. Nevezetesen a szűrő fedelét tartó csavarokra ráfolyhatott valami, mert a fejük olyan szinten korrodált,hogy nem látszott milyen csavar volt eredetileg és emiatt meg se tudtam fogni. Jött Mr Flex és megoldotta a dolgot. A szűrő állapotáról már nem is kell beszélnem, hiszen ezt nem hiszem,hogy az elmúlt időben nem nyúltak hozzá.
Felavattam továbbá az obd olvasómat és kiderült,hogy sajnos hozzányúltak, mert 10789 km-t mutat az ecu a 176890 helyett. Túlpörgetve viszont csak egyszer volt.
A vízhőmérséklet mutató nem akart 90°-ig felmenni.
Kicseréltem a termosztátot, most már akar. :)
Km.:187020

Műszaki előtti utolsó szerelési nap.
Bal hátsó torziós rúd csere megtörtént, a motorháztető előtti esővíz elvezető műanyag lecserélve, valamint egy törött napellenző is orvosolva lett.
Műszaki pipa! :)
Eljött az idő! Kiszúrták a rend éber őrei a matricarendszámot, pontosabban azt, hogy ez nincs bejegyezve a forgalmiba... Jöhet tehát a normál méretű rendszám, okmányirodából rendelve! :( Sajna ezzel nagyon csúnya lett az autó eleje! :( :(
Tuningman - nek köszönhetően sikerült beszereznem ma a mankókereket az autóhoz.
Köszi mindenkinek a segítséget !
Ma hívott a Mester, hogy kész a maradék:-)
Ezzel a lendülettel már mentem is érte, hát mit is modjak, egyszerűen zseniális munka és kivitelezés.Arany kezek között készült.A oszlop kompletten és a 4 ajtóbehúzó fogók kapták meg méltó borításukat.

Megérkezett az új autó,rögtön sok-sok javítgatás kezdődött.Hengerfej le,tömítés csere,csöveket kellet átmosni,mert nem volt fűtés sem.Motoros tetőablak javítva,központizár javítva,minden működik végre,csak a motorhiba villan fel néha.
Ma végre odáig jutottam,hogy sikerült kivillogtatni a hibakódot.Ez házilag kivitelezhető,de meggondolatlanul nem szabad nekiugrani.A kód:1223! Ha minden igaz,akkor lambda-szonda hiba...
103.000 Km. Megtörtént végre a vezérlés és olajcsere a kocsinál. Teljes biztonsággal róhatjuk a kilométereket... :-D Csörgő cartárs ismét precíz volt. Selenia 14.e, szűrő 2.e, üzemanyagszűrő 9.e, vezérlés szett vízpumpával 35.e, munkadíj ........ magánügy.... :-D
0
543
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV