Blog
Hátsó futómű upgrade volt a 7 vegen a rugok also resze elegge rosdas volt es nem szeretek kockaztatni.... stb
Klíma
Ezzel a ,,tekergetessel" lehet ki-be kapcsolni a funkciot. (Bar azt irod nem mindig csinalja, ami erdekes, de hatha segit)
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
Nalam is bekapcsolt gyujtas raadasra, de ezzel megoldodott a problema...
A kormányművet és a motort is tartja, valamint a váltókart tartó lemezt is le kell szedni hozzá. Nem olyan egyszerű ahogy leírtad:(
előzmény: Szabeee // 2013-11-14 22:35:58 (142247)
Szabeee2013-11-14 22:35:58 // 142247
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy a váltónál milyen szimeringre van szükségem? Ill. ha szétkötöm az alsó lengőkart, valamint a stabilizátor-összekötőt, akkor le tudom venni a bölcsőt stabilizátorral és alsó lengőkarokkal együtt vagy az tart valami mást is?
156 kuplung rendszere
.hogyan működik a 156 kuplung rendszere? igazából csak a hidraulika rész érdekel, a fő henger nyomja az olajat, majd ez az olajnyomás széttolja a kinyomócsapágyat... ennyi? mert akkor nem értem, hogy miért nem lehet légteleníteni a rendszert... tudna valaki segíteni? :)
Elvileg nem nagy művészet légteleníteni. A működése annyi emit leírtál
Néhány baráti beszélgetés és pálinkázás után oda jutottam (unk), hogy van aki lát fantáziát az autóban. Kell Neki egy ideiglenes 155. Van motorja is (V6), még kedve is. Így átveszi az autót. Nekem más új projekt miatt alább hagyott a lendületem úgy is. (Lancia Delta HF) S, akkor még az SW projekt nyűgjei is a nyakamon... Tehát az autó marad a nevemen. S opcióként 2-3-4 év után vissza vásárolom/hatom Tőle. Most jó ötletnek tűnik. :) így a tegnapi nappal elkerült a szív átépítő műhelybe.... Maradt némi 2,0 16V TS cuccom. Ezek kipróbált darabok.... :D




A kezdeti lendület alább hagyott. Sajnos a beígért, komplett, kevés km-es 2,0 16V motor csak nem ért a mh tető alá. Pedig még az anyagiak is meg voltak. Kicsit bele fáradtam/ untam ebbe a TS motor mizériába. Így parkoló pályára (konkrétan a lakótelepre) került az autó. Hiába van 2. 2 és fél motornyi 2,0 16V TS alkatrészem. Nem bízom én ezekben az össze rakott/ felújított 16V motorokban.....

9.443 nyárigumis kilométer után ismét jöhet a tél.
Következik a GoodYear téligumijaim 5. szezonja. Eddig 19.160 km van bennük, és még tökéletes állapotban vannak.
A szerelést ismét a BudaGuminál intéztem.
Viszont egy ideje hallok egy zavaró búgást a bal első kerék felől. Most a gumicserével kiderült, hogy nem a vadiúj Michelinek zúgnak (hálisten), úgyhogy számíthatok egy kerékcsapágy cserére...?!

2013.11.14.-én, 207700km-nél.
-Gyújtógyertya (NGK BPR7ES)
-Levegőszűrő (TECNECO)
-Utastér pollenszűrő (MÜLLER)
-Termosztát (BEHR-Italy)
2014.01.25.-én 209078km-nél:
-Üzemanyagszűrő (MÜLLER)
-Olaj (Selenia 20K AR)
-Olajszűrő (TECNECO)
-Összes gumibenzincső cseréje (GATES)

Minden 2013.04.24-en kezdodott. Luton Airportra a barataim ezzel a kocsival jottek ki ertunk. Nagy orom, puszi-puszi...es mikor meg lattuk az autojukat akkor teljesen beajultunk. Nem! Nem a legjobban kinezo Alfa Angliaban. De akkor is gyonyoru volt. El indultunk haza es a mosolyt nem lehetett letorolni az arcunkrol. A sofor ifj Schumacher volt, nyomta a kis sportvaganynak. 110mph meg sem kottyant neki. Akkor mindkettonkben felsejlett egy gondolat: nekunk is ilyen kell. :)
Jo parszor utaztunk utana is vele, mentunk jobbra-balra az Oceanra...
Aztan egy reggel Zoli hiv, hogy: " Kicsim! Meg vesszuk az Alfat!" Jojo! De hat hogy meg mint...stb. Epp elotte volt egy nagyobb kiadasunk. De megoldottuk. 11 ho 9-en a mienk lett.
A vezetes elmenye leirhatatlan. Kb meseld el milyen a rozsa illata. :) Jol nez ki, gyors, sportos, fiatalos, tele extrakkal. Mi kell meg??? :)
Hamarosan kap uj olajat es at lesz nezve mi az amire esetleg szuksege van. Aztan johet az uj felni, lampa, hangtechnika...
Most ugy erzem nem akarok mast! Csak ezt! Csak ot!