Blog
A termosztátot, és a fagyállót tegnap előtt cseréltem ki a csomagtérnyitó teleszkópokkal együtt. A szervó olajat ma cseréltem ki, kicsit körülnéztem a tartálya alatt és feltűnt, hogy nem jó helyen vezették el a visszatérő csövét mert nekiért a váltó rudazat bakjának és már nagyon kidörzsölte, jó hogy nem lyukadt ki... így legalább ezt is megigazítottam. A fékolaj még várat magára.


Felkerültek a téli gumik. Pirelli Sotto Zero Series 2 215/55R17 98H Igaz nem gyári váltóméret, de 1mm eltéréssel megegyezik az átmérője a nyári 235/45R18 -al. Tehát a km óra sem fog csalni, mint ahogy a 225 ös gumiknál csalt. (12mm különbség volt átmérőben)
Mostanában nem sokat használtam a gépet és ezt jelezte is nekem, hogy elhanyagolom. Mégpedig azzal, hogy elkezdett csöpögni a fűtéscsapom. De nem ám csak ímmel-ámmal, hanem úgy Isten igazából. Ezért egy percet sem várhattam vele, irány Érdre a mindenes Marklarhoz. :-)))
TSiga segítségével ki is cseréltük a csapot és a fűtőradiátort is. Nagyon szűkös a hely a kormányrúd alatt a gázpedál környékén, de azért megoldható a dolog.
Ha már ott voltam rámtukmált - szokásához híven - Marklar kollega még 4 db fa mintázatú ablakemelő kapcsolót is. Ezt mondjuk nem bántam meg. ;-)))))
Köszi TSiga és Marklar. :-)








3 év kihagyás után végre szervizben. Remélem 1-2 hónap (nem sietős most, van hiánypótló jármű), és újra dobog... Aztán jöhet a többi felújítás.
Szerviz részletek később...
Lementem Szegedre. Annyira élvezte a klímát és állandó napsütést, hogy onnan már nem jött vissza saját lábán. Vmi elektromos gondja volt. Trailerrel hoztuk haza. Azóta nem volt időm/energiám/pénzem vele foglalkozni.
Ma felkerült a módosított program. Hát sokkal erősebb és élénkebb lett. A gyárihoz képest sokkal. Hogy az eredeti (amivel vettem) állapothoz képest mennyi a változás azt nehéz megmondani, de szerintem élénkebben reagál, és vadabbul tol.
Még csak kb. 30k-t mentem vele sötétben, így a füst mennyiségét egyelőre nem tudtam rendesen megállapítani, de az lesz a következő teszt.
Eddig tetszik, vaddisznó módon megy.
A srác hívott hogy megvan a program, az enyém se gyári, sok módosítás van benne. Mivel a tesztkörön ahhoz képest hogy módosítva van nem érezte kellően erősnek, azt javasolta tegyük rá a gyárit, amiből csak a DPF van kiírva. No ez megtörtént. Jelentősen gyengébb lett az autó. Mentem vele úgy 150 km-t. Viszont semmilyen körülmények között nincs füst, legalábbis a visszapillantóban látható mennyiségű nincs. Mondtam neki hogy nem akarok eszetlen tuningot, csak a lovak egy részét szeretném visszakapni, úgy hogy ne legyen füst és biztonságos maradjon. Abban maradtunk hogy átírja a progit, és megyek vissza felrakni
1
656