Blog
Végül megoldódott minden problémám egy Vernet termosztát beszerelésével. 88fokon nyit, gyönyörűen vándorol a mutató, öröm nézni ahogy működik! Ventilátor sokkal később kapcsol, sikerült megoldani a kocsi megfelelő hőháztartását.
Az egészért köszönettel tartozom Tuningman cartársnak, aki nagyon olcsón beszerezte, beszerelte, és egy petákot nem fogadott el a termosztát árán kívül! Igazán önzetlen dolognak tartom!

Tegnap megmakacsolta magát az autó, nem volt hajlandó beindulni, sokszori próbálkozás után nagy nehezen beindult, motor check hibát dobott. Motor leállít, 20 perc várakozás, majd a hiba megszűnik és pöccre indul.
Ma műszerrel kiolvasták a hibakódokat, 3 volt benne eltárolva.
P0335
P0520
U1600
Mivel 60e km-nél volt utoljára hivatalos márkaszervizben, ezért nem tudni a kódok mikor kerültek bele, lehet még az előző tulajnál. Törlés után ismét ránéztünk, de nem dobott egyet sem. Ha újra előjön valami, az már biztosan nálam lesz, és akkor irány a szerviz. Költségembe nem került a kiolvasás, volt egy kis protekcióm. :)
A szép 13-as év csúf novemberének idusán
Munkám végeztével,hajnalok-hajnalán
Haza indultam Dorog városából
Gázt adtam,tudván tudtam,hogy vár az ágy
Kedves munkahelyemről éppen csak kikanyarodván
Műszerfalon megpillantom,hogy az utat számlálván
Kilóméterem oda forgott pontosan,hogy alattam
Hetvenötezer kilómétert számlált


Úgy döntöttünk,hogy pihenésképpen egy kicsit elvonulunk a világból.
A Börzsönyre esett a választás,ahol is Diósjenő lett a közelebbi célpont.
Itt négy napot töltöttünk egy száz éves házban,ahol kettecskén voltunk.
Napközben kirándulással töltöttük az időt,egy nap kivételével szép,napos időnk volt.
Azon az egy napon esett kicsit de ez nem zavart minket,így is kirándultunk.
Az őszi erdő csodálatos de most már várjuk a tavaszi erdőt :))












Hátsó futómű upgrade volt a 7 vegen a rugok also resze elegge rosdas volt es nem szeretek kockaztatni.... stb
Klíma
Ezzel a ,,tekergetessel" lehet ki-be kapcsolni a funkciot. (Bar azt irod nem mindig csinalja, ami erdekes, de hatha segit)
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
Nalam is bekapcsolt gyujtas raadasra, de ezzel megoldodott a problema...
A kormányművet és a motort is tartja, valamint a váltókart tartó lemezt is le kell szedni hozzá. Nem olyan egyszerű ahogy leírtad:(
előzmény: Szabeee // 2013-11-14 22:35:58 (142247)
Szabeee2013-11-14 22:35:58 // 142247
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy a váltónál milyen szimeringre van szükségem? Ill. ha szétkötöm az alsó lengőkart, valamint a stabilizátor-összekötőt, akkor le tudom venni a bölcsőt stabilizátorral és alsó lengőkarokkal együtt vagy az tart valami mást is?
156 kuplung rendszere
.hogyan működik a 156 kuplung rendszere? igazából csak a hidraulika rész érdekel, a fő henger nyomja az olajat, majd ez az olajnyomás széttolja a kinyomócsapágyat... ennyi? mert akkor nem értem, hogy miért nem lehet légteleníteni a rendszert... tudna valaki segíteni? :)
Elvileg nem nagy művészet légteleníteni. A működése annyi emit leírtál
Néhány baráti beszélgetés és pálinkázás után oda jutottam (unk), hogy van aki lát fantáziát az autóban. Kell Neki egy ideiglenes 155. Van motorja is (V6), még kedve is. Így átveszi az autót. Nekem más új projekt miatt alább hagyott a lendületem úgy is. (Lancia Delta HF) S, akkor még az SW projekt nyűgjei is a nyakamon... Tehát az autó marad a nevemen. S opcióként 2-3-4 év után vissza vásárolom/hatom Tőle. Most jó ötletnek tűnik. :) így a tegnapi nappal elkerült a szív átépítő műhelybe.... Maradt némi 2,0 16V TS cuccom. Ezek kipróbált darabok.... :D



