Blog
Megkapta a téli gumikat a vas.205/55/16 Nokian.
Téli ablakmosó, lapátok, hűtőviz rendben.
A téli időszámítás beköszöntével rá kellett jönnöm, hogy s***t se látok ezekkel a tescos 300Ft-os izzókkal. :-)
Ezért megleptem magam egy garnitúra Osram Night Breaker Plus izzópárral. A különbség magáért beszél. Megéri az árát!

Egyik másik gyújtótekercs problémás lett így 16 évesen, véletlenül derült ki a hiba. Váratlanul ért, de végre ez is ki lett cserélve...
Vezmód + Axiál + gömbfej + Olaj + Szűrők (~179.000Km)
Műszaki + termosztát + fagyálló + apróságok. Gyári termosztát nem jó!!!
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő.
Hátsó szélvédőre nem jutott el a folyadék 2 iranyú szivattyú csere és csomagtérben vezeték lyukas volt, de most már ez is működik. Köszi Zé.
Km:187500
Kuplung csere.Kompletten szerkezet,tárcsa,csapágy Sachs és Luk. Valami hűtővíz cső is lyukas volt, meg jobbos, balos féltengely koronás csavar anya vagy mi a túró.




84300 km-es óraállásnál Alexéknél (Alfarium) megtörtént a vásárlás után elengedhetetlen olaj (Selenia 20K)+ szűrők + vezérlés (szíj, görgők, vízpumpa), valamint első fékbetétek és tárcsák cseréje (Jurid).
Át is nézték, összességében rendben is találták a kis lombard vagányt. Némi olajizzadást láttak ugyan a váltónál, ezt egyenlőre csak figyeljük. :-)
Elvittem ma Szamosiékhoz, hogy tudjam, hogy mégis mit vettem :) Nagyon pozitív lett az eredmény. Az autó nem volt törve, a km valós. A diagnózis: jobb felső lengő kar csere... és ennyi :)
Juhéj :)
Vagy 1 hónapja cserélve lett a jobb elejében a stabrúd pálca....