Blog
Kezdett kellemetlenül keménnyé válni a kuplungpedál... megelőzésképp kapott a vas egy új valeo kuplungszettet.
A rettentő ketőstömegű lendkerék szerencsére jó állapotnak örvend.
Egyúttal a váltóolaj cseréje is megesett.

21.369 km, és az autó 2. születésnapja előtt megtörtént az éves karbantartás.
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere és klíma fertőtlenítés.
Minden ok. :-)
Ma szabadnapos vagyok, foglalkoztam kicsit a vassal.
Vettem bele specifikus gumiszőnyeg szettet. Szóval belső külső takarítás, és beledobtam.
Olaj szint ellenőrzés, rátöltés.
A gyári fejegységet nem akarom lecserélni, még 2dines DVD re sem, mert szerintem ez mutat szépen a kocsiban, rendeltem a netről olyan kábelt (postával 10Euro) amivel AUX csatlakozós lesz. Így már telefon vagy Ipod kompatibilis. Cd tár csati helyére kell kötni.
Volt sok kis apróság barkácsolása ma. Pl a tetőn a lámpa kotyogott, elől a kis hamus rugója volt a helyéöl kipattanva, a váltónál a műanyag kotyogott.....
Szóval jól eltöltöttem a délutánt!

2013. októbere: autóért utazás szegedre
24.én névre írva.
Autó átvizsgálása ( Autó-Repák kft )
Olaj szint ellenőrzés, rátöltés ( SELINIA 10w40 )
Új aksi
Téli felniszett beszerzése(GYÁL)
A jobb kilincs a "kezemben maradt" szóval bontóban új vásárlás (GYÁL)
Náluk 8e volt, más bontóban 15, szalonban 47.
Jobb ködlámpa izzó befogató drót beszerzése, mert hiányzott (GYÁL)
A betett facet termosztát konkrétan 95fokon nyitott!
Ez több mint problémás:
-a ventillátor 93 fokon bekapcsol, még mielőtt a rendszer nyitna
-folyamatosan forráspont közelében van a motor hőmérséklete, hosszú távon valószínű nem tenne jót
Kivettük, vissza a régit. A bárdinak vissza vittük, azt mondták bevizsgálják! Mi tökömet vizsgálnak rajta? Nem jókedvemben cuccoltam vissza! Állítólag sosem volt vele gond.... Persze, szerintük a kocsinak van baja, nem a termosztátnak... Hagyjuk... Kezdek ideges lenni...
Ma mérföldkőhöz érkeztem, több mint három évig csupán eszközként tekintettem a csomagtartóra, ha már az autó többi részét élvezeti cikként tartottam számon. :) Viszont lehetőségem nyílt nagyon jutányos áron megvenni egy alig használt erősítőt és mélyládát. Vásárlás után nem volt visszaút, be kell építeni, ebben a mai napom a Boombasstik műhelye segített, jó munkát végeztek, jó áron. A habot a tortán egy kis apróság jelentette, a pótkereket elrejtő elemre pár éve kiömlött egy nagyobb adag gázolaj, így nem volt túl szép. Ezt most Mareknek köszönhetően sikerült kijavítanom, így már a csomagtartó is az autó teljes értékű részévé vált. :)
(Nem mellesleg szintén Schiff családnak köszönhetően tudom újra állítani a visszapillantó tükreim, köszönet mindkettőért!:)
(Az árban csupán a hangtechnikára elköltött összeg szerepel, mivel ritkán jön ki ilyen szép szám tervezés nélkül, ma ez történt...:)

Kicserélt dolgok:
- első és hátsó féktárcsák, betétek
- baloldali féltengely gömbcsukló
- kézifékkötelek
- első motortartó bak
- baloldali ajtóhatároló
Itt készült: Német Mihály autószerelő mester







