Blog
Mivel az idő egyre morcabbá kezd válni, ideje volt felrakni Michelin-mestert. 2012-ben AlfaCity-ben nyertem, a kerékcsere versenyen. Abban az évben még nem kerültek fel, mivel akkor még elég jók voltak a téli gumijaim. Nagy örömömre ennél a gumisnál végre, nem a küszöbnél emelték az autót.





Sikerült szereznem csak jobb oldali féknyerget, Lengyelországból. 4 munkanap alatt ért hozzám, elég ügyes a posta tekintettel arra, hogy nem közvetlen én vásároltam meg a lengyelektől. Első ránézésre nagyon össze voltak rohadva a légtelenítő csavarok a nyereggel, féltem is, hogy nem fogom tudni megengedni, de nem. Ment minden szépen, összeraktuk Lacci33 cartárssal a féket, s légtelenítés után mentünk is próbakörre. Ma még egyszer lelégtelenítjük, utána pedig már csak pár km-t kell járni, hogy összekopjanak a tárcsák a betétekkel. Előtte 1 hétig bakon volt az autó, így lecsiszoltam a csonkállványt is, és lefestettem feketére.




km állás:203.814
betétek:11000 ferodo
(esemény: 50kmre pákozdi pihenőnél bptől befogott bal hátsó, sárga angyal segítsége 15000ft )
Ma felraktam a télikerekeket. Minden simán ment kivéve az, hogy nem fért be a gyári emelő az autó alá. Nem értem miért, na de mindegy, kideszkáztam és oké is lett.
Alufelniket szépen lemostam, keréktartóra helyeztem és leponyváztam, tavaszig alszanak.
Km állás: 218455




Felkerültek a téli kerekek.A nyáriak letisztítva,gumik leápolva.Így várják a tavaszt.A fagyállót is megmértem biztos,ami biztos.39 fokos,így azzal sem lesz gond.
Nagyon ráértem ezért csináltam egy "lelkiismeretesebb" belső takarítást is.Porszívózás,ablaktisztítás,műanyag részek ápolása,stb.
km. ó. állás:117.010
Ma megünnepeltük a 180.000 km-t.
Kapott a kocsi friss olajat, szűrőket, és egy klíma tisztítást is, mert bizony nem volt rózsaillatú az utóbbi időben. :)
Öt év és 130 ezer együtt töltött kilométer után elváltunk a GT-től. Remélem az új tulajnak is annyi öröme lesz vele, mint nekünk :) Nem ő volt az utolsó alfánk....
Az autóban van gyárilag beszerelt webasto....sajnos nem működik, nyomoztam picit ismét, a biztositék és a relé rendben van de viszont a kábelozás ami a Webasztóból jön fent a dugónál meg van gányolva valaki már szarakodott vele, a fehér kábel el van vágva és nincs sehova csatlakoztava a sárgával is hasonló a helyzet csak arra kötötték a képen látható dugaszt valószinűleg a fehér is oda volt kötve...lehetséges hogy csak simán vissza kell kötözni a két kábelt a helyére,de viszont nem értem hogy miért volt ez ilyen módon megcsinálva...elrontva...


1 db porlasztócsúcs, jobb első felső lengőkar, 1 szétment üzemanyagcső + szelephézag állítás.. Egy vagon pénz...