Blog
No,meg volt a hatodik év is :))
Aszongya,hogy:232005-öt mutatott az óra,viszont elfelejtettem lefotózni.
No,sebaj,az annyi,mint 7520 km az elmúlt egy évben.
Hát nem túl sok...Kimaradtak a találkozók és idén nem mentünk autóval nyaralni.
Így hát most tartunk 74219 km-nél.
Az első két évben 36 ezer gyött össze,az utána következő négy évben meg 38.
Úgy láccik nálunk is válság van...
A múlt hétvégén kitoltam a garázsból az autót, lemostam és nekiálltam a kábeleknek. Széthúztam a csatlakozókat, lerajzoltam őket, kiszedtem az összes kábelsarut. A műanyag csatlakozókat elmostam és kiszárítottam. Pici réz drótkoronggal dremmellel lepucoltam az összes csatlakozót, a biztosítéktáblát, reléket, egyebeket. A kábeleket is átdörgöltem kontaktsprés ronggyal. Összeraktam újra a csatlakozókat, összedugás előtt természetesen kaptak kontaktsprét. Találtam néhány sérült kébelt, szerencsére mind csatlakozó mögött volt rossz. Ebből párat tudtam pótolni a padlásról, a hiányzókat megnézem bontóban, amit nem tudok pótolni, ott veszek színhelyes vezetéket és nekiállok forrasztani újat.
Ennél többet előzetesen nem tudok tenni.
Közben a szerelő nekiállt (volna) az autónak. Rögtön az első percben elakadt. A féknyeregbe is bement a galvanizáló folyadék és nem jön ki polírral, hónolni vitte. A fékdugattyúkat meg polírozni kell. Holnapra lesznek ezek készen, remélem más nem jön közbe és neki tud állni.
Ma este mentenem kellett asszonkámat,akinek sikerült megpadkázni a bal első gumit,amely azonmód leengedett. Mint kiderült,javíthatatlan hasadás keletkezett szegény papucson,így hát úgy döntöttem,hogy az idén hamarabb kerül fel a téli papucs.
És lőn !
Nagy örömmel jelentünk meg újfent Paks városában,ezúttal házavatón tettük tiszteletünket csocsi barátunknál.
Hajnalig tartó beszélgetéses,evés-ivásos összejövetel sikeredett,amin természetesen jól éreztük magunkat. Kisebb sátortábort vertünk fel alvásügyileg :))












Ismételten megrendeztük az őszi találkozónkat,amelynek egyszerű volt a programja :
Reggel 10-kor összejövés,majd kimenés a pincevölgybe,ahol is pálinka-kóstolás volt az első programpont.
A második pediglen borkóstolás babgulyással,azután füvön heverészés.
Esti program pedig a szokásos zenés-beszélgetrős buli reggelig, némi frissitő italfogyasztással karöltve...












Idén sajnos nem sikerült eljutni Alfacityre,de azért a találkozó utáni bulit megrendeztük.
Ezúttal kissé családiasra sikeredett de azért jól éreztük magunkat :))








2013.09.04
Sikerült meghúznom a jobb első sárvédőt. :(
Sérülés javítva a fertőszentmiklósi Czi-VA auto kft karosszéria műhelyében.
Tökéletes munka! :)

Turbó csere után jöhetett az új hiba kijavítása! Magas fordulaton valamiért leállt magától az autó. Szétszedtük az egész üzemanyagrendszert, a tankot kitakarítottuk ultrahangos mosást végeztünk rajta, de semmi. Elektromos dolgokat átnéztük kicseréltünk pár dolgot ott is, de semmi. Maradtak az injektorok, ahol mint kiderült 1 db rossz nyomás alatt. Úgy, hogy azokat is cseréltem. Most már remélem semmi baj nem lesz a kocsival! :)

Történt, hogy néhány nappal ezelőtt a kulcs nem ugrott vissza a helyére motor beindítás után. Amikor észrevettem, már megtettem az autóval 2-3 km-t, mire sikerült megállni, az önindító folyamatosan tekert.. ment a zene.., viszonylag későn vettem észre.. indul jelenleg is az autó, de van, hogy csak másodikra, tehát sikerült hazavágnom az önindítót :))). Kezdhetek keresgélni önindítót..de jó lenne, ha kibírná, amíg találok is.
Tehát vettem gyújtáskapcsolót. Ma sikerült kicserélni, Dzsozy CarTárs útmutatásával, pontos blog leírásával :), köszönöm itt is.
Nagy vonalakban leírom a gyújtáskapcsoló-csere menetét, nem árt, ha több helyen megvan az infó.
A kormány-burkolat eltávolítása után férünk hozzá (5 db imbusz csavar)
A gyújtáskapcsolót egy csavar rögzíti, aminek valamikor 10-es feje volt, de meghúzási nyomatékkal letörik. Ezt fűrészlappal be kell vágni, és utána ki lehet csavarni. Ha ez megvan, az elektromos csatlakozót kell kihúzni, van egy pöcök a csatlakozón, azt fel kell pattintani, és utána szétjön. A fekete műanyag immo gyűrűt le kell venni a gyújtáskapcsolóról. Utána már ki lehet venni. A zárbetétet viszonylag könnyedén ki lehet imádkozni, a kulcsot bele kell rakni, addig fordítani, amíg kijön, közben a szerkezeten lévő kis pöcköt be kell nyomni. Ha ez megvan, a zárbetét mehet bele az új gyújtáskapcsolóban, és lehet visszaszerelni, és örülni :-).
Vettem még néhány dolgot, amikor a gyújtáskapcsolóért mentem. Javítóecsetet, a fényezési hibákra, szervó olajat, amit vissza kell vinnem, mert nem jót adtak, 3 db gyári NGK gyertyát (3 volt a kocsihoz).
