Blog
Az előző tulaj megfazonírozta a jobb oldali küszöböt, amit kicseréltek, és nem kezeltek le rendesen, és ezzel kellett valamit kezdenem. Kipucoltam, lekentem 2-3 alkalommal rozsdaátalakítóval, és 4 réteg alvázvédővel.











Alig egyev elteltevel elfäradtak az Osram Cool Blue izzok,eddig ezek birtäk a legrövidebb ideig a kepzest.
Helyükre Osram Nightbreaker Plus izzok kerültek.
Megkopott, csúnyácskás középkonzol borítóban lefóliáztam szálcsiszolt alu mintázatú 3D fóliával.
Szükséges szerszámok:
-10-es villáskulcs;
-lapos csavarhúzó közepes;
-PZ2 csavarhúzó;
-3-as imbuszkulcs;
-rádiókiszedő 2db
-kombináltfogó (opcionális).
A bontás menete:
10-es villáskulccsal le kell venni az akksiról a sarut, majd várj 10 percet.
Egy lapos csavarhúzóval a kézifék-kar irányából a sebváltó körüli panelt óvatosan fel kell feszegetni, amíg a hátsó kettő patent kipattan, majd kézzel az első kettő is kipattintható.
Ki kell gombolni a bőrt, átbújtatni a váltókaron, majd a panelen lévő gombok csatlakozóit lehúzni, színeket megjegyezni. Miután kintvan a panel, a gombokat 3-as imbuszkulccsal könnyedén le lehet szerelni.
Következő lépésben ki kell szedni a rádiót az erre készített célszerszámmal, csatlakozókat lehúzni, színeket megjegyezni.
Ezután ki kell szedni a felső három ventilátort a következőképpen: ügyesen be kell csúsztatni 2 darab vékonyabb imbuszkulcsot (ami befér a rácson át) a hajlított résszel előre, majd beforgatni úgy, hogy beakadjon a ventilátor cső végébe (kb. 10 cm mélyen) a két oldalon. Ha ez megvan, akkor az imbuszkulcsokat óvatosan, de határozottan kifelé kell rántani.
Ha ez nem sikerül valamiért, akkor egy imbuszkulcs is elég, alul beakasztani, a kilógó végét kombináltfogóval megfogni, és szintén kirántani.
Ha ez megvan, akkor már csak a 6db PZ2 fejű csavart kell kitekerni legalul 2db, a rádió nyílásában kétoldalt 2db és a két szélső ventilátor nyílásában 1-1 db.
Ezután a teljes panel kijön a helyéről, a START gombot, a kulcs helyét és a klímát hátulról egyszerűen egy 3-as imbuszkulccsal le lehet venni egyben, lehúzni a csatlakozókat nem szükséges.
Visszaszerelés a fentiekkel fordított sorrendben.



Sziasztok!
A következő heti tervemet gondoltam megosztom veletek. :)
Arról volna szó hogy az egyes rendszert dupla végűre cseréljem. Félre értés ne legyen ez csupán annyit takar hogy egy darab gyári hátsó dob és ahhoz hozzá hegesztve még egy vég kimenetel a túl oldalra. Szép lesz esztétikailag , szerintem :) Hangilag pedig majd csinálok vidit ha elkészül :D
Mint ahogy az gyárilag is kialakított megvehető rendszer kinéz :
Link az oldalra ahol a cumó van.... ;)
Ti mit gondoltok ? :D



Szóval menni kell, tele a tank.
Maribor?
A térképet nézve elég kacskaringós út visz arra. Először át Szlovéniába, majd Ausztriába, és vissza Szlovéniába. Ez kell nekünk, indulás!
A határt átlépve egy csapásra megjavul az út minősége. A szőlőhegyek közt különb az út, mint a mi egy számjegyű útjaink. Nem értem, hogy hogyan csinálják.
Szóval nagy utazás a hegyek közt, majd a szlovén falvakon keresztül. Maribor mellett találtunk egy felvonót, azzal felmentünk a hegyekbe. Meguzsonnáztunk, sétáltunk egyet, majd fél öt körül lejöttünk. Indulás haza!
Egy kikötés, hogy Mo-n a 8-as utat kerüljük el, mert a sötétben ott hagyjuk valahol a kartervédőt.
Szóval, Ausztriáig országút, majd mivel besötétedett Graz felé már autópálya. Oberwartnál lejöttünk a pályáról és Szombathely felé haza.
Kb. 460 km-t mentünk, nagyrészt nyitott tetővel. Élményekkel teli nap volt.
Köszönjük az időjárásnak!












Október második fele, és jó az idő.
Mit tehet ilyenkor egy szenvedélyes kabriós?
Keres valami indokot és megy, megy, megy.
Mi is elindultunk az Őrségbe. Rokonok pihennek ott, meglátogatjuk őket.
A napot a magyar útviszonyok majdnem elrontották. A 8-as út Kám-Körmend szakaszát még balkáninak se nevezném. Szerintem az elmúlt 30 évben - a néhány új nyomvonalú részt leszámítva - nem csináltak vele semmit. Szégyen :-((((((
Az őrségi utak ugyan keskenyek, de sokkal felhőtlenebb kocsikázást kínálnak. A tengelytörés és a fennakadás kockázata nélkül lehet gyönyörködni a tájban.
Megtaláltuk a rokonokat, megnéztük Pityerszert, és egy Árpád kori templomot.
Furcsa volt, hogy a templom falán lévő több száz éves feliratok még ma is érthetők. Nem sokat változott a magyar nyelv, csak a helyesírás.
Pár órányi csavargás fért bele a napba, mert menni kell, úgyhogy ebéd után indultunk tovább, de ez már egy másik történet.











Felraktam a téli felniszettem, úgy vagyok vele,hogy inkább +15-ben, mint majd 5fokban fagyoskodva...
A GTA-kat levettem, lemostam, és mennek a pincébe téli álmot aludni :D
Nem mutat rosszul azért a 16-ossal sem szerintem.





Egy év után ismét nagy kedvvel indultunk Kaposújlakra. Idén lényegében nagyobb konvojt sikerült összehozni. SanyiJTD, Gonosztevő, 156er, R. Krisztián, bachmanng és wookiee cartárs zárta a sort. Érkezésünkkor kicsit lapos volt a hangulat, a kifutópálya üres volt. Nem sokáig tudtuk jó szemmel nézni ezt. Ezért Sanyival meg Ferivel gyorsan birtokba vettük a pályát. (sok esélyem nem volt a JTD meg a V6 TB-vel szemben). Úgy látszott ennyi kellett, hogy valaki elkezdje. Utána sorban gurultak a szép alfák a gyorsuláshoz. A nitrósoktól az agyon chippelt JTD-kig.
Jó kis hangulat volt egész nap. Délután tombolahúzás volt. Tedi kihúzta a nevemet és nyertem egy Selenia ajándékcsomagot, és Selenia motorolajat. Nagyon örültem, jókor jött :)
Kellemes nap volt, jól éreztük magunkat. Megint csak bátran kijelenthetem, hogy jövőre ugyanitt...





Vásároltam Piritu cartárs javaslatára egy CTEK MXS 5.0 akku töltő- ill. regenerálót, aminek az akku-ra kötendő fix gyorscsatlakozó részét beépítettem az autóba. Marha jó találmány...
Egyúttal a sarukat is megpucoltam és kezeltem...
4
520
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- GT coupé
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8