Blog
Felkerültek a téli kerekek.
Km.: 186180
Még valamikor szeptember közepén a Monori fényező lefújta a hátsó lököst. Most így, egy kicsikét tarka. Az új gyári kódszámú szín és régi megkopott felületek között azért lehet látni árnyalatbéli különbségeket. A motorháztető most a legcsúnyább karosszéria elem. Valamelyik előző tulajnál történhetett valami malőr, mert az amúgy is megkopott lakk alatt valami koromra emlékeztető szennyeződés kezd átlátszani. Majd tavasszal valamit ezzel is kezdeni kell.
Túl vagyok már bőven az első 10000 km -en sőt a napokban jubiláltam 140000 Kmó állással. (Ha az óra korábban nem volt visszatekerve) Ez idő alatt 1l selenia 20K töltöttem bele a motorolaj csere óta. Korábbi reményeimet, most a mért mennyiség alátámasztja. Nem gondolom, hogy kimagaslóan jó de rossznak se tartom.
2013 november 19-én megtörtént a téli gumik átszerelése 127.500 km-nél. Ez lesz a a téli abroncsok negyedik szezonja, a nyári gumik pedig a harmadik etapjukat zárták (7.300 km ezen a nyáron, összesen kb. 18 e km.).
Költség a szerelés kapcsán nem merült fel: a paksi Opel szerviz közreműködését ezúton is köszönöm.
Végre sikerült találni, nagynehezen megszerezni, és mégnehezebben kivárni, hogy ideérjenek :D Egy szett H&R rugó, ami a legutolsó szériás 33ba való :D Lacci33-nak és Harinak köszönet érte:) Hétvégén be is kerül


Elhalálozott a Crunch-om:( Sokat megélt erősítő, már akkor kopott volt amikor hozzám került. Ennek ellenére 5 éven keresztül hűen szolgált, gyönyörűen szólt. Az rca kábelt leszámítva az egyetlen darab volt, a zenecuccaim közül amit még a legelején vásároltam, az összes alfámban benne volt. Béke poraira.

Nos, kezdeném az elején tavaly októberben eldugult az EGR-em kitakarította a szerelő, másnapra a motor lámpa kigyulladt, viszont az autó, szépen indult, ment... elvittem a szerelőhöz kiolvastatni a hibát, Légtömegmérő időszakos hiba ezt írta a gép, rendeltünk bele egy új Légtömegmérőt, (nem gyári Bosch-t) nem tűnt el tőle a hiba ugyan úgy megmaradt, vártunk vele hátha valami tünetet mutat az autó de semmi, úgyhogy maradt a hiba üzenet feldobálása minden indításánal. Március végén chip tuning Kollár Szabinál, jobban ment a kocsi úgyhogy örültem magamnak, a motor hiba lámpát meg már megszoktam. Fogyasztásom már 6,7 liter volt ennyi volt a gond a kocsival. Aztàn nyáron július körül egy kamion előzése közben elhagyta az erő az autót és szemből jött egy másik autó az lassított meg villogtatott, én meg nyomtam neki, végül befértem...! Innentől kezdve álltam rá a témára jobban, rendeltem bontott Légtömegmérőt 2-őt is egyik se volt jó meg nem is sikerült eredetit küldeni, itt az oldalon találtam 1 cartársat akinek volt egy gyári Bosch Légtömegmérője Kaposújlakon ki is cseréltem, hiba ugyan úgy fent állt, ezért abban maradtunk hogy itthon megnézetem a szerelőmmel az autót, hogy mi a bánat van vele, de soha nem állt neki, én már kezdtem gyanakodni, hogy az EGR-el lesz vmi gond, úgyhogy egyeztettem időpontot Csörivel, rátette a gépet mentünk vele és az EGR nem működött, kivette az EGR-t és valószínüleg még tavaly télen a szerelőm kifektette pucolás közben.... rendeltem egy újat másnap ki lett cserélve November 6 -án 103.000 km környékén, aztán az autó elkezdett alapjáraton dadogni, füstölni, szerelő szerint a chip tuning hibája, egyből telefon Kollár Szabinak, hogy frissítse a chipet, másnap irány Pest, az új chippel is ugyan úgy csinálta meg a gyári programmal is, tehát volt egy fölös utam Pestre, ezek a dolgok miatt sajnos a Légtömegmérő ügye csúszott, írtam a tulajdonosának hogy vissza küldeném mert nem a Légtömegmérőnek van a baja és innen is köszönöm a türelmét, vissza küldtem neki én meg vissza tettem a régi enyémet, és első indítás, már nem dadog, hiba üzenet még mindig megvan... Aztán másnap bnőm ment az autóval, csak este mentem vele én, és a hiba üzenet eltűnt, és azóta sincs semmi gond vele, a fogyasztásom 5.9-6.0 liter között mozog és sokkal szebben jár. Mostanra merem kijelenteni, hogy megjavult az autó, kb 1 hónapja használom az autót úgy, hogy tökéletessen működik! Tehát egy új EGR megoldotta volna a gondomat, és nem kellett volna Légtömegmérőket cserélgetni meg össze vissza futkozni...! Úgyhogy ennyi, igazából ez valakinek jól jöhet majd, ha ilyesmi gondja lesz, igaz nekem senki se akart segíteni, dehát én már csak ilyen rendes gyerek vagyok :D! Szóval ennyi! Azért furcsa, így 1 év után, hogy nem világít a motor lámpa, de szeretem az ilyen furcsa dolgokat :)!


