Blog

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2013-11-01

Egyik másik gyújtótekercs problémás lett így 16 évesen, véletlenül derült ki a hiba. Váratlanul ért, de végre ez is ki lett cserélve...

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2013-10-22

Vezmód + Axiál + gömbfej + Olaj + Szűrők (~179.000Km)

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2013-08-08

Műszaki + termosztát + fagyálló + apróságok. Gyári termosztát nem jó!!!

 
>> Szervizpmolnar // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2013-11-15

Olaj, olajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő.

Hátsó szélvédőre nem jutott el a folyadék 2 iranyú szivattyú csere és csomagtérben vezeték lyukas volt, de most már ez is működik. Köszi Zé.

Km:187500

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2013-11-05

Kuplung csere.Kompletten szerkezet,tárcsa,csapágy Sachs és Luk. Valami hűtővíz cső is lyukas volt, meg jobbos, balos féltengely koronás csavar anya vagy mi a túró.

 
>> SzervizKardosdoktor // Alfa 147 Black Line // 2013-11-04

84300 km-es óraállásnál Alexéknél (Alfarium) megtörtént a vásárlás után elengedhetetlen olaj (Selenia 20K)+ szűrők + vezérlés (szíj, görgők, vízpumpa), valamint első fékbetétek és tárcsák cseréje (Jurid).
Át is nézték, összességében rendben is találták a kis lombard vagányt. Némi olajizzadást láttak ugyan a váltónál, ezt egyenlőre csak figyeljük. :-)

>> EgyébAttie // Alfa 159 2.4 JTDM Ti automata // 2013-11-04

Elvittem ma Szamosiékhoz, hogy tudjam, hogy mégis mit vettem :) Nagyon pozitív lett az eredmény. Az autó nem volt törve, a km valós. A diagnózis: jobb felső lengő kar csere... és ennyi :)
Juhéj :)

 
>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2013-11-04

Vagy 1 hónapja cserélve lett a jobb elejében a stabrúd pálca....

 
>> EseményArslan // Alfa 156 1.8 Twin Spark // 2013-11-04

És a legfontosabbat kihagytam :) Október 25-én nevet kapott a kiskocsi, GT cartárs dekorjai által. Megszületett a Kiscsikó, vagyis Piccolo Cavallo. :)

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-11-04

Bonrath egykaros ablaktörlő szerkezet, Bosch motorral beműtve,
Nem hagyott nyugodni ezért ma szétkaptam a cuccot utoljára:-)
A tartólemezből ki kellett vágni felül és oldalt 2cm-t, lefújtam, éleket levédő szalagoztam és láss csodát befért!!( A mechanika tartólemezénél meg szintén egy másik lyukat kellett fúrni .)
2óra elment vele, az Uno elektronikát és mechanikát és motort ezáltal nyugdíjaztam is.Ami eladóvá válik ezáltal, szigorúan anyagárban.
A kar holnap kap egy 52,5 cm-es lapátot és végre kész.
Tökéletesen működik de Jürgen azért lehetne precízebb 2cm-rel......ha már egyszer típushoz gyárt le valamit.